mühür

6.9K 430 241
                                    


Not: bölüm düzenlendi
Sahne değişikliği vardır


Rahatsız olacakların ෴ şu iki işaret arasını okumaması önerilir

Yazar

"Yatağıma hoşgeldin alfam"

Taehyung'un sahiplenici şekilde seslenmesi alfa kurdu heyecanlandırmıştı. Jungkook her ne kadar itiraz etse de delta'ya karşı çekim hissediyordu. Bu ruh eşi oldukları içindi.

Jimin'i seviyordu emindi ama taehyung'a olan çekimi onu zora sokuyordu iki kişiyi aynı anda sevmek? Ona göre saçmaydı.

Taehyung yatağa uzanıp jungkook'u kucağına çekmişti. "Eğer bedenin ile benim olamayacaksan kurdun ile benim ol bırak kurdun öne geçsin çünkü sadece mühürlenmek istemiyorum. Ben sesinle sevişmek istiyorum."

Taehyung'un sözleri kurdunu dışarı çıkarmak istese de jungkook vücudunda özellikle dudaklarını taehyung ile paylaşmak istemiyordu. "Dudaklarıma dokunma delta aksi halde seninle asla sevişemen zaten" ve jungkook kendini kurduna teslim etti.

෴෴෴෴෴

"Söylesene kim sen beni mi istiyorsun yoksa gücü mü?" Jungkook'un sorusunun ardından taehyung Jungkook'un üstündeki geceliği yırtarak çıkarmıştı.

Baş parmağını göğüsündeki tepeciğe bastırıp okşarken bir yandan boynunu ısırıyor, ısırdığı bölgeleri yalıyordu.

"Ben hep eşimin bir omega ya da kadın olacağını düşündüm Jeon. Hep onu bekledim kızgınlığımı bile yalnız geçirdim. Şimdi söyle güç benim için önemli mi sence?"

Taehyung boynunu son kez yalayıp dudaklara doğru ilerlerken jungkook onu durdurmuştu. "Dudaklarımı öpme" taehyung her ne kadar karşı çıkmak istese de şimdilik susma kararı aldı. 

Kafasını jungkook'un boynuna soktuğu sırada, jungkook taehyung'u itmiş ve yatakta oturur hale gelmişti.

Pantolonunu ve boxer'ini çıkartıp taehyung'un kafasını penisinin hizasına getirdi. Taehyung komutu almış gibi boydan boya yalamaya başladı.

"Aferin deltam böyle devam et" Jungkook farkında değildi fakat taehyung çok yakınlarda acımsı şeftali kokusu alıyordu.

"Önce seni eşim yapacağım Jeon sonra sabaha kadar istediğini yaparım anlaştık mı" zevkten gözleri kararan jungkook kafasını onaylar biçimde sallayınca taehyung jungkook'u altına almış ve hazırlamadan penisini girişine konumlandırmıştı.

"Sana güveniyorum Jeon tek seferde alabilir misin?" Jungkook'un sırıtması iyice büyüdü. "Şu lanet mühürü bir an önce tamamla delta. Ben seni tek seferde alacağım ama sen beni tek seferde alabilecek misin?"  Taehyung gülümsemiş ve tek seferde kendini jungkook'un duvarları arasında bulmuştu.

"Aferin benim bebeğime şimdi kafanı kaldır ve boynunu bana iyice göster. Seni mühürlememe izin ver" jungkook istenileni yapmış, Taehyung'un dudaklarını mühür bölgesinde hissedince derince inlemişti.

Düğüm gerçekleşiyordu ve ikiside anın verdiği zevkle deli gibi inliyordu. İnleme sesleri tüm sarayda yankılanıyordu bile. Düğümün tamamlandığından emin olduktan sonra taehyung deliğe kendini bıraktı ve jungkook'un içinden çıktı.

Kendini sırt üstü yatağa attığında jungkook onun üstüne çıkıp taehyung'un anlamasına izin vermeden kendini delta'nın deliğine itti.

Taehyung'un derin inlemesi hizmetli omegaların kaldığı alana kadar gitmişti. Tüm gece birbirlerinin içlerine boşalıp seviştiler.

෴෴෴෴෴

Jimin ise onlar uyuyana kadar kapıda onları dinledi. Her bir inleme sesini bile beynine kaydetti.

-------------------------


Jungkook'a kızmayın çünkü inkar etse bile taehyung onun ruh eşi. Er yada geç sevmek zorunda. Oda ölmek istemiyor ve sevmesi için bir yerden başlaması gerek.

My Worlds Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin