Düzenlendi
Yazar
Her iki bedende iki saate yakındır taehyung'un uyanmasını bekliyordu. Yavaş yavaş kıpırdanmaya başlayan beden ile ikiside başına üşüşmüştü.
"Taehyung uyan delta'm uyan ne olur uyan bak biz geldik." Jungkook'un umut dolu sesine karşılık Jimin sadece göz yaşı döküyordu.
"Jungkook su" Jimin hemen başucundaki bardağı taehyung'un dudaklarına dayamış ve içirmişti. "İyi misin taehyung nasılsın?" Jimin'in sorusu ile taehyung uzun zamandır yapması gereken konuşmayı yapmaya karar vermişti.
"Ben ölmek üzereydim jungkook. Abim bile benim yetersiz olduğumu söylüyordu, ben dayanamadım. Katlanmak istemedim ama tam o sırada beynimde dört kişinin sesini duydum. Bogum Jennie sen ve Jimin"
Yaralı beden derin nefes almış ve devam etmişti. "Yüzlerce kişinin sesine karşılık sadece dördünüz beni hayata tutundurdu. Uzun zamandır söylemem gereken birşey var. Eğer beni bırakıp giderseniz bile asla gıkımı çıkarmam. istersen jungkook mührü bile bozarım."
Bir delta mührünü bozarsa ölürdü. Jungkook bunu göze alacak kadar önemli olan konunun ne olduğunu düşündü.
"Sen nasıl Jimin ve beni aynı anda sevebiliyorsan bende aynı anda iki kişiyi seviyorum jungkook" jungkook şaşkındı. Evet o iki kişiyi seviyordu bu yanlış değildi ona göre ama bunu duymak onu boşluk hissine kapılmasını sağlamıştı.
Jimin'in kurdu ise aniden sinirle pençelerini çıkartmış, delta'ya saldırmak istiyordu. Jimin'de omega'sından farksız sayılmazdı.
"İstersen öldür beni jungkook. Ben" kafasını kaldırıp jimin'in gözlerinin içine baktı.
"Seni seviyorum Jimin ikinizi aynı anda seviyorum. Beni kabul eder misin?" Çatallaşmış sesiyle konuşmuştu. Gelen itiraf her iki bedeni de yerine kilitlerken ilk kendine gelen omega olmuştu.
Birden odadan koşarak çıkması taehyung'un hayal kırıklığı ile kafasını etmesini sağlamıştı. Gözünden akan yaşlar beynindeki seslerle doğru orantılı olarak artıyordu.
"Zavallı taehyung"
"Beceriksiz delta"
"Delta ağlamaz"
"Umarım hiç mutlu olamazsın oğlum"
Kendini hırsla yataktan kaldırıp oda koşar adımlarla dışarıya çıktı yaraları tekrar kanamaya başlamıştı. beynindeki seslerden biraz da olsa uzaklaşmak istiyordu. O sırada az ilerde oturan bedenlerin konuşmalarını dinlemek istemiyordu ama yakın bir ağaç dibine geçip ellerini dizine bağlayıp acılarını umursamadan ikiliyi dinlemeye başladı.
"Ne düşünüyorsun Jimin" jungkook'un sorusu ile küçük beden derin bir nefes alıp alfasına bakmıştı.
"Kurdum ilk defa bana yalan söyledi jungkook. Bana delta'nın öldüğünü söyledi. O bana asla yalan söylemezdi." Jungkook ne demek istemediğini anlamıştı.
"Taehyung uyurken kurdum ile konuştum yalan söyleme sebebini sordum ama beni öldürmek isteyen bir adamın canı için bu kadar endişelenmememi söyledi." Taehyung duydukları karşısında tuttuğu yaşlarını tekrar akıttı.
"Halbuki affetmemi söyleyen de oydu. Çok kararsız davranıyor" jungkook derin nefes almış ve önemli olan soruyu sormuştu. "Sevdiğim iki bedenin birbirini sevmesi benim için harika bir haber olur Jimin ama sen taehyung'a karşı ne hissediyorsun"
Jimin kafasını olumsuz anlamda salladığında taehyung daha fazla dinlemek istemediğine karar verdi. Sevmiyordu onu işte beklemeye ne gerek vardı.
İkiliyi duyamayacağı bir mesafeye gittiği zaman Jimin konuşmaya başladı. "Ne hissettiğimi bilmiyorum jungkook arkadaşlık değil. Ama ne olduğunu bilmiyorum" jungkook yanındaki bedene kollarını kocaman sarmış ve jimin'e oturması gerektiğini söylemişti.
İçeriye girip taehyung'u görmek isterken gördüğü tek şey elinde bir adet kağıtla ayakta dikilen Jennie değildi.
"Taehyung nerede Jennie" Jennie duyduğu sesle jungkook'a bakmış elindeki kağıdı uzatmıştı. "Okusun dedi ve gitti anlamadım."
Jungkook koşarak elindeki mektup ile birlikte jimin'in yanına gitti. "Jimin taehyung gitmiş" nefes nefese konuşması ile Jimin birden ayağa kalkmış ve jungkook'a bakmıştı.
"Nereye gitmiş jungkook ne oldu?" Jimin elindeki mektubu jimin'e uzatmıştı.
Jimin mektubu açınca ikili beraber okumaya başladı.
Özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim, yeminlerle özür dilerim.
Boş boğazlılık yaptım söylememem gereken şeyler söyledim. Affedin beni özür dilerim. Jimin'in beni sevebileceğini düşünmek hataydı o sadece seni seviyor jungkook ve sen de onu çok seviyorsun.
En başından beri bu ilişkideki fazlalık bendim, canıma çok kıymet verdim ve seninle evlenmek istedim. Sonra da sevdim. Ama siz birbirinize daha çok bağlısınız.
Artık gelme jungkook. Jimin'i sevdiğimi söyledikten sonra yüzüne bakamam. Jimin ile mutlu mesut yaşayın. Ben şifacı ile mührü bozduracağım. Lütfen benim için mutlu olun.
Bir zamanlar canım için yaptığım evliliği yine canım için bitiriyorum. Ben böyle bir duygu ile bakamam sana jungkook.
Jimin'e olan özürlerimi ilet, o beni affetmedi biliyorum. Ben aptalım jungkook. Gerçekten çok aptalım.
Lütfen canımdan can alma lütfen mutlu mesut yaşayın. Aklınıza gelmeyeyim bile. İstersen bir büyücü bile bulup unutturma iksiri hazırlatmalıyım.
Ah saçmaydı. Gördüğün gibi jungkook ben hastalıklı bir beyine sahibim. Beni ciddiye alma.
Jimin'e söylediklerimi unut gitsin. Ama mektupda yazdıklarımı unutma. Bir hafta kadar sonra mührü bozmak için seokjin'i gönderirim.
Seni seviyorum jungkook
Seni seviyorum Jimin"Jungkook o ciddi değil değil mi? Kendini öldürecek bu mührünüzü bozacak" jungkook dolmuş gözlerini saklama gereği duymadan eşine baktı. "Konuştuklarımızı duymuş olmalı. Özellikle omeganın söylediklerini"
Jimin'in omegası söylediklerine pişman olmuştu bile. Bunları söylerken içinde sadece hırs vardı. Ama şuan delta'nın gitmesine ağlamak istiyordu.
"Saraya gidelim jungkook lütfen kendini öldürmesine izin veremeyiz" jungkook kafasını olumlu anlamda sallamıştı.
"Eğer gelmek istemi-" sözlerini jimin'in keskin sözleri bozmuştu. "Geleceğim jungkook. Bu kadar saçmalamasının sebebini ona soracağım."
• taehyung iyi değil ve doktorlara ihtiyacı var doktorların kim olduğunu hepimiz biliyoruz tabii ki yani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Worlds
Fanfictionsadece deltaların ruh eşi olduğu ve ruh eşleri ile evlenmek zorunda olduğu dünyada delta kim taehyung'un ruh eşi baskın alfa jeon jungkook çıkmıştı. tek sorun jungkook omega Jimin ile evliydi ve omega hamileydi. Switch taekook Bottom Jimin