Düzenlendi
Yazar
"Bu lanet sarayda neler dönüyor?" kim krallığı güne biricik prenseslerinin bağırışları ile uyandı.
"Ne zaman geldin sen?" taehyung bahçede gördüğü beden ile yerinde duramıyordu.
"Önemli olan ne zaman geldiğim değil, neden geldiğim. Bana nasıl haber vermezsin?" Taehyung kollarını açıp karşısındaki bedenin kendisine sarılmasını izledi.
Özlediği kokuyu derin derin içine çekmiş, saçlara sırayla öpücükler dizmişti. "Kim Taehyung!" Sarayda yankılanan sinirli ses ve sinirli olduğunu belli eden feromonlar jungkook'a aitti.
"Bu kadın kim neden ona sarılıyorsun?" Taehyung tam jungkook'a cevap verecekken alfa kadın araya girdi.
"Ben onun herşeyi'yim asıl sen kimsin?" Taehyung şokla kadına bakarken jungkook'a dönmüş ve kafasını olumsuz anlamda sallamıştı.
"Ben onun ruh eşiyim buda demektir ki herşeyi ben oluyorum." Resmen kadınla kavga etmesi taehyung'u mutlu etsede şuan tedirgindi.
"Sakin ol jungkook'um. Jennie sende dur artık şakanın bir sınırı var." Jungkook duyduğu isimle şaşırırken pişmanlık ve utanç bedenini esir almıştı.
"Tanıştığımıza memnun oldum alfa. Ben prenses Kim Jennie. Kocanın kardeşi ve herşeyi olan Kim Jennie"
Jennie'nin imalı konuşmalarını göz ardı etmiş ve önünde saygıyla eğilmişti jungkook. "Sizinle tanıştığıma memnun oldum prensesim" Jennie az önce sert ve kibirli olan kişi o değilmiş gibi ortaya şen bir kahkaha atıp elini jungkook'un omzuna atmıştı.
"Sakin ol ayol alt tarafı şaka yaptım. Jennie demen yeterli." Taehyung kardeşinin kullandığı 'ayol' kelimesine takılmışken jungkook ve Jennie derin bir sohbete dalmıştı.
"Benim gitmem lazım prenses iki bebeğin bakımını Jimin tek yapamıyor yardım etmem gerek." Jennie kafasını olumsuz anlamda sallamış ve jungkook'u durdurmuştu.
"Jimin'le tanışmak istiyorum. Hem onlar benim yeğenim sayılır değil mi görmek istiyorum gelme lütfen" jungkook her ne kadar istemese de kabul edip taehyung ile birlikte taht odasına girmişti.
Jennie aldığı güzel feromonları takip ederken kendini bu odada bulmuştu. Kapıyı çaldığında gel komutuna uyup içeriye girmiş ve karşısındaki sarışın afeti süzmeye başladı.
"Taehyung güzel olduğunu söylemişti ama sen güzellik kelimesini tekrar yaratırsın." Jennie'nin flörtoz sesine Jimin sadece kaşlarını çatmakla yetinmişti.
"Şaka yaptım ayol benim omegam var zaten. Ben Kim Jennie, taehyung'un kardeşi olan" Jimin yerinden kalkmış ve saygıyla eğilmişti.
"Kusuruma bakmayın prensesim tanıyamadım." Jennie başını olumsuz anlamda sallayıp jimin'in yanına oturdu.
"Buraya bir kaç günlüğüne geldim omegamı özledim. Ondan önce de bir seninle konuşmak istedim?" Soru sorar gibi söylediği cümleye Jimin başını olumlu anlamda sallamış ve ellerini önünde birleştirmişti.
"Taehyung kötü biri değil Jimin. Belki anlattıklarımdan sonra taehyung bir daha benimle hiç konuşmayacak belki omegamı görmeme bile izin vermeyecek ama-" sözünü kesen jimin'in sorusuydu.
"Taehyung kötü biri değil biliyorum. Sizi omeganızdan ayırmaz ayıramaz ki" Jennie gülmüş ve kafasını iki yana sallamıştı.
"Mühürlü değiliz. Ben onu omegam olarak görüyorum sadece. Onun için ben hep prensestim" Jimin kim olduğunu soracakken cevabını Jennie kendi vermişti.
"Rosie'dan bahsediyorum. Tanışıyor musunuz?" Jimin kafasını onaylamaz anlamda sallayınca Jennie devam etmişti.
"Ben taehyung'dan iki yaş küçüğüm sadece. Ben bahçede çiçekler ile oynarken o dövülerek eğitim alıyordu. Aynı şekil büyük abimde ama taehyung delta'ydı ve her zaman daha çok baskılanıyordu."
Bunları bilmeye gerek yoktu ki Jimin bunu tahmin ediyordu zaten. "Sonra 11 yaşında iken eğitimim için buralardan gitmek zorunda kaldım. Taehyung ile sürekli mektuplaşıyorduk ama bir gün mektuplarım geri dönüş almadı."
Jimin iyice merak etmiş dört kulak prensesi dinlemeye başlamıştı. "O zaman zar zor bakıcımı ikna edip saraya döndüm taehyung'u görmek için. Gördüğüm ise hâlâ rüyalarıma girer.
Taehyung kanlı baygın yerde yatıyordu. Hemen herkesi çağırdım ama kimse ne olduğunu bilmiyordu. Taehyung o zaman tam üç ay boyunca ayağa kalkamadı. Bir gün şans eseri öğrendim ki ana kraliçe yoldaki bir omega'ya güzel dediği için onu dövdürtmüş"
Duyduklarım ile şaşırmış olmak isterdim ama asla şaşırtıcı gelmemişti. "O günden sonra asla eski taehyung olamadı. Bugün hiçbirimiz o kadının ölmesine ağlamıyoruz çünkü değmez. Taehyung şiddet görerek büyüyen bir çocuktu Jimin. O sevgi nedir bilmiyor. İnsan sevgisini nasıl belli eder bilmiyor onun sevgisi bile nefret gibi gelir insana çünkü o nefreti sevgi sanıyordu.
Bunu sana anlatıyorum çünkü sana güveniyorum Jimin. Sen çok muhteşem bir insansın bunca olaya rağmen asla taehyung'a en ufak bir kötü sözün olmamış. Ben onun kardeşiyim ve hissediyorum ama bunları benden değil ondan duyman daha iyi. Senden tek bir ricam var Jimin. Seni sevgin üstün, ona sevmeyi öğretir misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Worlds
Fanfictionsadece deltaların ruh eşi olduğu ve ruh eşleri ile evlenmek zorunda olduğu dünyada delta kim taehyung'un ruh eşi baskın alfa jeon jungkook çıkmıştı. tek sorun jungkook omega Jimin ile evliydi ve omega hamileydi. Switch taekook Bottom Jimin