en sevdiğin arkadaşın

4.9K 387 116
                                    

Not: düzenlendi

Taehyung

Seokjin jimin'e yakalanmıştı ve bizim sarayda olmadığımızı ağzından kaçırmıştı. Jimin o an ne düşünüyordu bilmiyorum ama karanlıkta bile yüzündeki hayal kırıklığı belli oluyordu.

Her ne kadar Jimin'i üzüp, kırmamaya çalışsam da bir yerde patlıyordu.

Bugün düğün vardı ve jungkook mutlaka düğünde olmamız gerektiğini söylüyordu.

Kapıdan çıkan Jimin ile beraber bizde peşinden gittik. İkimizin de üzerinde basit bir hanbok ve yüzümüzü örten kumaşlarımız vardı. Jimin ise jungkook'un kızdığı mor elbisesini giymişti.

Önde Jimin ve namjoon, arkada ben ve jungkook yavaş adımlarla meydana doğru ilerliyorduk. Jimin hamileydi ve fazlasıyla yavaş yürüyordu.

Düğün meydanına geldiğimizde ise henüz tek tük insanlar vardı ve çoğu genç omega ya da alfalardı.

Jimin en önde bir masanın dibinde bir omega ile konuşuyor, bizde jimin'i görebildiğimiz bir ağacın dibinde oturuyorduk.

Ağacın yanındaki masaya iki alfa iki Beta ve bir omega oturdu kendi aralarında konuşuyorlardı ama çok net bir şekilde görüp duyuyorduk.

"Jimin çok güzel olmamış mı?" Konuşan Genç Bir alfaydı. Yanındaki diğer alfa da kafasıyla onu onaylarken omega lafa girmişti.

"Saçmalamayın isterseniz kocaman bir karnı ve kızlar gibi bir vücudu var. ben mühürlü olmama rağmen böyle giyinmiyorum peki o? Alfası olmamasına rağmen giyindiği şeye bakın." Omeganın yanındaki betadan gür bir kahkaha sesi geldi.

"Belkide kendine alfa tavlamak istiyordur olamaz mı?" Masadakiler hep beraber gülerken jungkook ayağa kalkmak istemişti ama engel oldum.

"Bu kadar kıskanma luna. Madem mühürlüsün sen giyin böyle. O eşi yokken böyle giyinebiliyorsa sen eşin varken daha iyilerini giy" Jimin hakkında nasıl böyle konuşabiliyorlardı.

"Jimin her zaman güzel giyiniyordu sadece jungkook yanında olduğu için göz ucuyla bile bakamıyorduk. Yoksa Jimin her zaman güzeldi. Ayrıca sanane benim giyimimden istediğimi giyerim" omeganın sözüyle jungkook'a dönmüştüm. O jimin'i gerçekten çok seviyordu.

"Artık jungkook yok jimin'i unutmuş olmalı baksana yanında bile gelmemiş. o jimin'i hamile bıraktı ve ortadan kayboldu. Olan 19 yaşındaki jimin'e oldu." Jungkook'un gözleri dolmuştu bile.

"Boşverin zaten Woo Young aklına koymuş jimin'i eşi yapacak" jungkook'un dişleri sıkılmaktan kırılacak gibiydi.

"Ne demek eşi yapacak bunu sana kim söyledi Woo Jin" isminin Woo Jin olduğunu öğrendiğim beta ortaya bir kahkaha attı.

"Daha bu sabah yanıma geldi. Bende Jung Woo Young isem omega yakında eşimdir dedi. Nişana neden geldi sanıyorsunuz onlar lisa ile düşmanlar" jungkook birden yerinden kalkınca onu tutamamıştım.

Köye doğru indiğimizde gideceği yeri az çok tahmin ediyor, orası olmaması için dua ediyordum. Şuan çok sinirliydi ve herşeyi yapabilirdi.

Bir evin kapısını yumruklayarak çaldığında kapıyı  adının Jung Woo Young olduğunu bildiğim alfa çıkmıştı.

Kapıyı açması ile suratına yediği yumruk bir olmuştu. Normalde karışmam ve buna izin vermemem gerekiyordu ama karışmadım ve alfayı dövmesine izin verdim.

Kapının önünde olmayacağını anlayınca alfayı gömleğinden tutmuş ve içeri itmişti. Bende tam içeri girecekken kapı yüzüme kapanmış dışarıda kalmıştım. Ben de düğüne dönmeye karar verdim.

Oraya vardığımda Jimin ile bir alfa'nın çok samimi bir şekilde konuştuklarını gördüm. Konuştuklarını duymak için daha da yakınlaşmam gerekiyordu.

Aramızda iki metreden az mesafe kalacak şekilde bir ağacın altına oturdum. Sesleri az geliyordu ama kurdum da ne konuştuklarını merak ettiği için net bir şekilde duyabiliyordum.

"Gerçekten çok iyi davranıyorlar alfa. Beni merak etme" elini karnına sarmış ve gülümseyerek konuşuyordu. Tanıdık bir alfa olmalıydı.

"Korkuyorum Jimin kral'a hiç güvenmiyorum. Kim eşinin bebeğini ve mühürlü eşini sarayına yerleştir ki" Jimin dudak büzmüş kafasını olumsuz anlamda sallamıştı.

"Kral hakkında böyle konuşma o iyi biri. Sağlığım için elinden ne geliyorsa yapıyor. Şifacılar başımda pervaneler. Onlar bana çok iyiler" pişmanlığım yine gün yüzüne çıkarken biraz daha dinlemek istiyordum.

"Öyle deme Jimin ya ikinizi de öldürmeye çalışıyorlarsa, verdikleri ilaçları asla içme" Jimin bıkkınlıkla kafasını sallamıştı.

"Onların bana karşı iyi olduklarını sana nasıl kanıtlamam gerekiyor alfa söyler misin?" Jimin alfa'nın koluna girince bu adamın kim olduğunu iyice merak etmiştim.

"İlaçların yanında mı?" Jimin kafasını onaylar anlamda sallamış, masanın üstüne bıraktığı poşetlerden üç adet kutu çıkarmıştı.

"Şimdi onları bana veriyorsun ve ben bunları baekhyun'a gösteriyorum eğer olumlu yanıt verirse inanacağım ama eğer ilaçlarda herhangi bir zarar görürse seni bir saniye bile orda bırakamam." Jimin alfayı kocaman öpmüştü.

"Eğer öyle bir şey olursa ben sarayda dururum mu sanıyorsun bebeğimi asla tehlikeye atamam."

Kullandığı ilaçların bir çoğu annem tarafından hazırlatılmıştı. Ve ben annemin neler planlandığını asla bilmiyordum.

O ilaçları alfa'dan almanın bir yolunu bulmalıydım.

Jimin

Düğünün erken bitmesi ile saraya akşam dönmüştüm ama kral ve jungkook ortalıkta yoktu. Onlar eşti ve istediğini yapabilirlerdi. Bu beni ilgilendirmiyordu.

Elimdeki poşetlerle kaldığım odaya doğru ilerlerken ana kraliçe karşıma çıkmış ve saygıyla eğilmiştim.

Yüzünde tek bir mimik bile oynatmadan tanımdan geçmişti. Ya çok soğuk bir kadındı ya da çok sıcak asla ortası yoktu.

Chanyeol hyung'a belli etmek istemesem bile ben de ana kraliçe'den biraz şüphe duyuyordum. Ama şüphelerim doğru çıkmasın diye tanrıya dualar sıralıyordum.

Yazar

Jungkook saatin ne kadar geçtiğinin farkında olmadan kapının hızla çarpılmasıyla kafasını çevirdi.

Taehyung'u görmesi ile dövmeye devam edecekti ama taehyung'un sözleri ile hemen toparlandı.

"Jimin arabaya bindi saraya dönecek seokjin'i bulmalıyız çabuk ol"

İkisi beraber dışarı çıkıp kaldıkları eve doğru ilerlerken jungkook bir adamla çarpışmış ve kim olduğuna bakmadan yoluna devam etmişti.

Seokjin'i bir ilaç hazırlarken bulmuşlar ve hemen kolundan tutup saraya doğru yol almışlardı.

Jungkook elini cebine atıp bir şeker çıkartmak isterken eline çarpan kağıt parçasını yukarı kaldırdı ve açtı. Gördükleri ile dehşete düşerken kağıdı taehyung'a gösterdi.

İkiside birbirine dehşetle bakıyordu.

Sevgili alfa kim jeon jungkook
Delta'n ile mutlusun diye duydum. Seni ve eşini tebrik ederim. En kısa zamanda sana hediyemi göndereceğim ya da sen bulacaksın belli olmaz. Canına çok dikkat et sevgilerimle.

En sevdiğin arkadaşın

Jungkook az önce çarpıştığı kişi aklına gelince geri dönmek istedi ama nafileydi. İlk işi bunun kim olduğunu bulması gerekiyordu.

Açıkça bir tehditti bu.

_________________


Bölümün bir kısmında çıplak vücuduyla alfa kapıyı açtı yazmışım diğer kısımda gömleğinin yakalarından tutup içeri itti. Hangi kafadaydim acaba o ara

Neyse düzenledik düzeldi ehe

My Worlds Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin