Bölüm sonunda buluşalım
Hatırlatma;
yoonsan alfa erkek junkook'tan,
Yoonji alfa kız jungkook'tan
eun tak omega kız taehyung'dan
Min hee alfa kız taehyung'dan
jaerim Omega erkek jungkook'tan(Yoonsan ve yoonji, min hee ve jaerim ikiz)
Yoonsan, yoonji, eun tak, min hee ve jaerim. Kim ailesinin aşk meyveleri. Babaları farklı olsa da hepsinin annesi bir. Hiçbiri diğerine sen benim babamsın demiyor çünkü Kim ailesi mutlu bir birliktelik sürdürmeye devam ediyor.
"Jaerim abicim ne oldu?" Yoonsan en küçüklerinden omega olanı kucağına almış ve sabahtan beri somurtma nedenini merak ediyordu. "Abi, ben yoonji nunamın evlenmesini istemiyorum"
Yoonsan aydınlanma ile kaşlarını havaya kaldırmış ve kardeşine kocaman sarılmıştı. "Ama neden ki bebeğim onun çok güzel bir omegası var" jaerim omuzlarını silkmiş ve yeni bir ağlama dalgası gelmeden koşarak kalkmıştı abisinin kucağından.
Yoonsan'da çok mutlu sayılmazdı. Şimdiye kadar adımları bile bir olan kardeşi kendine bir omega bulmuştu ve evleniyordu. Evet bugün düğünü vardı.
Yoonsan
Jimin babam ve jungkook babam çoktan salya sümük ağlarken taehyung babam onları sakinleştirmek için dimdik ayaktaydı.
En çok o özleyecekti kardeşimi biliyordum. Bazı geceler yanına gidip yüzünün her bir noktasını öpüyor ve ardından ağlayarak çıkıyordu odadan. "Bebeğim ağlama artık hadi, düğün başlamak üzere"
Taehyung babam sonunda Jimin babamı susturmayı başarmıştı ama hayır jungkook babam hâlâ ağlıyordu. Jimin annem elindeki peçete ile göz yaşlarını ve yüzünü silip başka bir peçeteyide burnunu silmesi için önüne bıraktı.
"Pis bi alfa oldun jungkook kalk. Kızımız bizi böyle görmesin" jungkook babam sonunda hıçkıra hıçkıra çıkmıştı meydana. Her şey hazırdı güzeller güzeli kardeşim, omegasını bekliyordu. Babasının kolları arasında tam karşımızda dikiliyordu.
Yoonji heyecanla elimi sıkmış ve kocaman gülümsemesi ile bana bakmıştı. "Evleniyorum" ilk evleneceğim dediğinde hepimiz çok sevinmiştik. Jimin babam benim güzel gelinim Kim diye sorduğunda yoonji hepimizi şaşkına uğratarak "gelin değil babacığım damadım diyeceksin" evet nadir bir durumdu. Alfa kadın ve omega erkek.
Ama taehyung babam onlar mutluysa hiçbir şey önemli değil diyerek ilk izni vermişti. Sırasıyla Jimin ve jungkook babamdan da izin alınca işler buraya kadar gelmişti işte.
Omegası şuan kardeşime doğru yürüyordu ve ben yoonji'yi bu yaşıma kadar hiç böyle mutlu görmemiştim. El ele tutuştular ve papaza doğru ilerlediler.
Önce evlilik yeminleri yapıldı ardından da ilk öpücük. Yoonjiyi azıcık tanıyorsam kesinlikle ilk öpücük değildi ama neyse...
Hepimiz çok mutluyduk eğleniyorduk. Taehyung babam birden konuşma yapmak için tüm dikkati üzerine çekmiş ve başlamıştı sözlerine.
"İlk ruh eşimi bulduğum zaman onun bir omegası olması çok ağrıma gitti. Ayırmak için çok kötü şeyler yaptım. Çok kötülük yaptım biricik omegama. Ama tanrı beni seviyor olacak ki bana ruh eşimin yanında onuda bağışladı.
Herşey muhteşem gidiyordu mutluydum, mutluyduk. Bunu sizinle hiç paylaşmadım ama hep evlatlarımızın birbirini sevmemesi durumu beni korkuttu. Ya beni babası olarak görmezlerse, ya jungkook'u babası olarak görmezlerse diye düşündüm.
Ama onlar benim korkularıma kapılmama izin vermediler çünkü hepsi üç babasını da çok sevdi. İlk göz ağrım, yoonjim alfa kızım benim. Bebekken koşarak kucağıma gelip saçlarını taramadan beni bırakmadığın günleri hatırladım.
Sağol benim güzel kızım, öz baban olmasamda ben seni her zaman öz kızım gibi gördüm. Beni her zaman sevdiğin için teşekkür ederim." Taehyung babam jungkook ve Jimin babamın yanına gidip ağlamaya başlamıştı. Yoonji'de ağlıyordu. Kime destek olsam diye düşünürken diğer kardeşlerime baktım. İkiz bebekler kendilerine arkadaş bulmuş oynuyorlardı. Gözüm bir alfa ile konuşan euntak'a kaydı.
Adımlarımı hızla oraya yönelttim, bir kardeşimin daha benden önce evlenmesine izin veremezdim.
Hepiniz özel bölüme hoş geldiniz millet. Burda yazmayı özlemişim.
My worlds'ün yeri bende hep ayrı olacak çünkü bu benim ilk ficimdi. Oneshot olarak yazmıştım evet ama süregelen ilk ficim buydu ve onun sayesinde bir çok kişi ile tanıştım.
Sizi çok beklettim gerçekten üzgünüm. 286 gün olmuş bu fice final vereli duygulandım. yine de hâlâ burda durup bunu okuyan varsa teşekkür ederim.
Bu fic benim tamamen cahillik dönemimdi bundan sonra bir sürü fic yazdım ama inanın hiç biri mw kadar güzel ficler olmadı bana göre. Bir şekilde aklıma hep MW geldi buna bağlamak istedim.
Hepinize teşekkür ederim. Başka ficlerde başka özel bölümlerde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Worlds
Fanfictionsadece deltaların ruh eşi olduğu ve ruh eşleri ile evlenmek zorunda olduğu dünyada delta kim taehyung'un ruh eşi baskın alfa jeon jungkook çıkmıştı. tek sorun jungkook omega Jimin ile evliydi ve omega hamileydi. Switch taekook Bottom Jimin