Düzenlendi
yazar
"Aptalsın kim taehyung sen bir aptalsın" ve bir kırılma sesi daha. "Kralım lütfen kapıyı açın sağlığınızdan şüphe ediyoruz"
Normalde bu kapıda ona seslenen kişi bogum olurdu, koruyamamıştı. "Koridoru boşalt asker, hemen!" Yoğun delta feromonlarının yayılması ile tek bir kişi bile kalmamıştı.
"Ne kadar salaksın kim taehyung. Sen aptal bir insansın. Jungkook sana zorla bağımlı oldu ölmemek için seninle beraber ama sen salak gibi onun eşine de aşık oldun"
Aynanın karşısında kendi kendine konuşan beden pek kendinde görünmüyordu. "Artık bu dünya sana fazla geliyor kim taehyung. Gitmelisin"
Kim Taehyung sağlıklı bir beyine sahip değildi. Babası deltaları vahşi, omegaları kırılgan görüyordu. Bu yüzden değil miydi omega abisinin de yanlarında olmaması.
Taehyung'un omega abisi, çok severdi onu. Alfa abisi taehyung'u sadece kardeşi olarak görüyordu ama omega bunu hissettiriyordu da.
Taehyung bu sarayda bir tek onunla mutluydu onunla nefes alıyordu. Bir gün uyandığında abisi yoktu. Sarayda tutunduğu tek dalı da gitmişti.
Jennie daha bebekti hatırlamıyordu ama taehyung çok bağlıydı abisine ona hep 'benim uzaylı taetae'm derdi' o kim taehyung değil uzaylı taetae olmak istiyordu sadece.
Belki abisi evlenmişti belki yeğenleri vardı kim bilirdi. Onu çok özlüyordu.
"Bu hayatta kime değer verdiysen hepsi gitti taehyung. Seni terkettiler" beynindeki sesleri susmak bilmiyordu.
O dışarıdan görülenin aksine güçlü bir kral değildi. Güçlü olma rolü yapıyordu sadece. Beynindeki sesler jungkook ve jimin'le geçiyordu.
"Önce mührü bozmalıyım. Mührü bozmadan olmaz acı çeker" deli gibi kendi kendine konuşuyordu.
"Kralım kapıyı açın lütfen mühür bozmak için geldim" seokjin'in sesini duyunca kapıyı açtı ama karşısında tanımadığı bedeni görmek onu afallattı. Tam kapıyı üstlerine kapatacakken yüzü görünmeyen bedenin anlamsız kelimeleri ile üzerine bir ağırlık çöktüğünü hissetti sonrası karanlık.
O sırada jungkook ve Jimin saray girişindeydi. Seokjin ile daha önce konuşmuş ve saray büyücüsü ile anlaşmışlardı.
"Kral izin verdi içeri girsinler!" Seokjin'in taehyung'un odasından bağırması ile askerler kapıyı açmış ikilinin içeri girmesine izin vermişlerdi.
Koşarak kralın odasına çıkan ikili yatakta uzanan bedeni ve başındaki güzel omega'yı görmeleri ile kurtları rahat durmuyordu.
"Ben kralın eşi jeon jungkook onun neyi var" jungkook'un eş kelimesini bastırarak söylemesi ile omega kız ikiliye bakmış ve uzun süre ses etmemişti.
"Artık cevap verecek misin omega!" Jimin'in kızgın çıkan sesine karşılık omega derin bir nefes almış ve seokjin'e dönmüştü.
"Odadan çıkmalarını iste delta'ma iyi bakamıyorum kafamı karıştırıyorlar" dillendirdiği sahiplik eki ile jungkook çıldırmış gibi hissediyordu.
"O senin deltan felan değil kendine gel işini yap. Tabii kelleni eline vermemi istemiyorsan." Daha fazla konuşma gereği duymayan jungkook almış olduğu zaferle gülümsüyordu.
"Üzerinde lanet var hyung. Merhum kral ve kraliçenin laneti bu." Seokjin bunu tahmin ettiği için şaşırmıyordu fakat diğer ikili kaskatı kesilmişti.
"Peki nasıl geçecek bu lanet Olivia" (hepimiz olivia'yi tanıyoruz hahaha taehyung jungkook'u buna kıskanma sahnesi yazmazsam rahat etmezdim.)
Büyücü kız çantasından çıkarttığı bir çanı taehyung'un göğsünün üzerine bıraktı.
"Kalp hızına göre çan'ın çalma sesi değişek. Ne yapacağımızı o zaman söyleyeceğim."
Çan asla normal çalmıyordu. Kalp atışı çok hızlıydı. Tehlikeli bir hızdı bu. On dakika boyunca çanın sesini dinleyen kız aniden çanı eline almış ve buldum diye bağırmıştı.
"Kralın laneti büyük bir lanet değil fakat tehlikeli içten içe onu yetip bitirmiş. Tedavisi için her gün yanına uğrayacağım. Bir ay boyunca dualar ile semaya yükseltmem yeterli olur."
Bu kızın her gün gelme düşüncesi jimin'i sinirlendiriyordu. "Duayı ben yapabilirim bana söylemen yeter her gün gelmene gerek yok" imalı konuşamasıyla jungkook yanındaki jimin'in parlayan gözlerine bakmış ve sakinleşmesi için kolunu okşamaya başlamıştı.
"Üzgünüm omega ama ben küçüklüğümden beri bunun için uğraşıyorum. Yanlış bir şey yapmana izin veremem."..
Kapıdan çıkmak üzere iken son kez dönüp söylediği sözlerle jimin'i kas katı etmeyi başarmıştı.
"Bu arada istersen seokjin hyung ile bir konuş doğum kiloların için bitki felan hazırlar." Sondaki yüz ifadesini gören Jimin sakin kalamayacağını hissediyordu.
"Taehyung uyanınca bu kızı kovduracağım yerine yaşlı bir bunak almak daha mantıklı" jimin'in kıskançlık dolu sesi jungkook'u heyecanlandırıyordu.
"Sakin ol omegam bırak kız işini yapsın" ikili konuşurken seokjin odadan çıkmış kapının önünde bekleyen omega ile zafer nidaları söylemeye başlamışlardı.
"İkiside beni kıskandı kesin seviyorlar kralımızı" seokjin yüksek bir kahkaha atmış sonra duyulmasından korktuğu için ağzını kapatmıştı.
"Delta'm dediğin zaman yüz ifadelerini gördüm seni parçalamak istiyor gibi bakıyorlardı." Olivia kafasını olumlu anlamda sallamıştı.
"Taehyung uyanınca daha da sinirlendirecektir onları. Ama taehyung ilk beni tanımadı gibi" Olivia kahkaha atan taraftı bu sefer.
"Çocukluk arkadaşı olduğumuzu duyduklarında iyice kıskanacaklar ama bu sevgilerine inanmalarına yardımcı olacaktır." Seokjin başını sallamış ve umarım diye mırıldanmıştı.
Taehyung
Gözlerimi açtığımda başımda bekleyen bedenler ile kısa süreliğine gerçeklik algımı yitirmiştim.
"Taehyung sonunda uyandın" jungkook'un heyecanlı konuşması ile biraz da olsa gerçekleri fark etmiştim.
"Ben en son seokjin ile birini gördüm sonrasını hatırlamıyorum. Olivia'ya benziyordu." Odada olduğunu yeni fark ettiğim beden sinirle konuşuyordu.
"Hm hm evet büyücü buradaydı. Olive'miydi Olivia mıydı her ne haltsa işte" Olivia mı gelmişti.
"Olivia mı buradaydı tanrım o şuan nerede?" Heyecanlı konuşmam ile ikiside bana kötü kötü bakıyordu. Gerçekleri bilsem de bu heyecanlanmama sebep oluyordu.
"Olivia ile nereden tanışıyorsun benim lanetli eşim" lanetli miydim ben?
Küçükten beri arkadaşız saray büyücüsünün kızı. Ayrıca ne laneti" olanları bana kısaca anlatmaları ile öldüklerinden sonra bile bana rahat vermedikleri gerçeği kalbimi kırıyordu.
"Ama Olivia'n her gün gelecek zaten iyileştirecek o seni değil mi jungkook?" Jimin'in sorusu ile gülümsemek istemiştim ama olmadı. Aile gibi hissediyordum ama yanlıştı.
Biz hiç bir zaman böyle bir aile olamayacaktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Worlds
Fanfictionsadece deltaların ruh eşi olduğu ve ruh eşleri ile evlenmek zorunda olduğu dünyada delta kim taehyung'un ruh eşi baskın alfa jeon jungkook çıkmıştı. tek sorun jungkook omega Jimin ile evliydi ve omega hamileydi. Switch taekook Bottom Jimin