Düzenlendi
Sahne silinmiştirYazar
Kim krallığına bir sessizlik hakimdi. Taehyung Choi aile bireylerini namjoon'un önünde diz çöktürtmüş parmağının gösterdiği bedeni öldürmek için bekliyordu.
"Kendine gel namjoon sen benim betamsın!" Alfa'nın yüksek çıkan sesini taehyung kılıcı ile kesmişti. Kafası bedeninden kopunca halktan büyük bir çığlık gelmişti.
"Artık betan değil" namjoon şokla kuzenine bakarken taehyung sevgi ile bakıyordu namjoon'a. "Hadi söyle joon söyle bana kim incitti seni" namjoon parmağını kraliçeye çevirecekken kraliçe konuşmaya başladı.
"Asıl benim seni öldürmem gerekiyor alfa'nı bırakıp bir şifacı ile kaçtın kaç kişi yaralandı biliyor musun?" Hiç kimse nasıl kaçtıklarını sormamıştı gerekte duymamıştılar.
Flashback
Seokjin adımlarını choi krallığına atmış içindeki heyecanı dizginlemeye çalışıyordu. Sevdiği adam buradaydı, başkası ile beraber.
Adımları ondan isteksiz saray avlusuna çıkınca aradığı bedenin buralarda bir yerde olacağından emindi. Tahmin ettiği gibi su kenarında gördüğü beden ile heyecanına engel olmaya çalışıp yanına adımladı.
"Namjoon?" Emin olmak için seslendiğinde bu bedeni tanımadığını farketti. Namjoon'un gözleri yaşla dolmazdı, altı morluklarla dolmazdı, yüzünde yara izleri olmaz, olamazdı.
"Senin-senin neyin var namjoon bunları kim yaptı" bir bebeğe dokunurmuş gibi hassasca tuttu yanaklarını.
"Lütfen git burdan hyung nolur git" panikle yerinden kalkıp uzaklaştı hyungundan. Artık haramdı ona. Seokjin inatla yaklaşmıştı ona.
"Bunu sana onlar mı yaptı bana gerçeği söyle namjoon!" Aniden bağırması namjoon'u sıçrattı yerinden.
"Benimle geleceksin namjoon seni bunların eline bırakmayacağım" namjoon'un kolundan tutmuş sürüklüyordu. "Hyung gelemem ben evliyim" seokjin aniden çekiştirmeyi bırakmış ve namjoon'un çenesini kavramıştı. "Eğer benimle gelmezsen taehyung'a herşeyi anlatırım ve kimse sağ kalmaz ama gelirsen masumlar yaşar."
Namjoon iyi kalpli biriydi ki kabul etmişti. Kaçmak istiyordu ama korkuyorduda. Saray kapısına yaklaştıklarında kendilerine doğru koşmaya başlayan askerlere karşılık verdiler. Seokjin yere düşürdüğü bir askerin kılıcı ile önüne kim çıkarsa acımadan kesiyordu.
Saraydan çıktıklarından sonra son duydukları ana kraliçenin öldürün onu diye bağırmasıydı. ama kimse yetişemedi onlara.
Flashback end
"Sen kimsin de delta kralın kuzenini öldürüyorsun" bu sefer jungkook girmişti söze. Hoseok ve Jimin hassas olduğu için odalarında iken yoongi'de taehyung ve jungkook'un yanındaydı.
Taehyung yüzünden düşürmediği sırıtma ile bu sefer kraliçenin başından geçirdi kılıcını. O bir delta'ydı kimi öldürdüğünü kimse sorgulayamazdı.
"Başka kim kaldı joon. Alfa kral, omega prenses, alfa prenses hangileri." Namjoon alfa prensesi de göstermesi ile prensesin de kafası bedeninden kopmuştu.
"Başka var mı burda olmayan" namjoon acımıyordu kimseye "saraydaki hizmetçilerden chaeyoung(idol olan değil sakin) ve Jinsa ikiside omega."
Taehyung yanındaki askerlere iki omegayı da saraya getirmelerini emretmiş ve yerdeki kopan kafaları teker teker eline alıp namjoon'un ayaklarının önüne koymuştu.
"Af dileyin!" Delta sesi ile bağırmasıyla mucize gibi kafalar alınları üzerine düşmüştü. "Affetmiyorum bana yaşattıklarınız affedilemez" taehyung namjoon'un affetmediği kafaları tekrar ellerine almış kan olmasını umursamadan çöpe attı.
"Bedenleri ile birlikte yakın betanız affetmedi. Cezalarını tanrı verecek" Daha sonra jungkook ile omega'sına adımladı. Sadece kokusu ile mayışmak ve biraz uyumak istiyordu.
Jimin ise deltası'nın geldiğini aldığı ekşi feromonlar ile anladı ve koşarak kapıya çıktı. Önce yoongi ve hoseok'tan bu tatsız durum için özür dilemiş ve kapıya kadar eşlik etmişlerdi.
Daha sonrasında taehyung iki eşinin kokusu ile derin bir uyku çekmek istiyordu sadece.
Ama en yakın kuzeninin ağlama sesleri ile kendini hemen odadan atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Worlds
Fanfictionsadece deltaların ruh eşi olduğu ve ruh eşleri ile evlenmek zorunda olduğu dünyada delta kim taehyung'un ruh eşi baskın alfa jeon jungkook çıkmıştı. tek sorun jungkook omega Jimin ile evliydi ve omega hamileydi. Switch taekook Bottom Jimin