Přišli jsme ke mě domů, a zavolala jsem kamarádce, která se jmenuje Denisa. Je to ta, se kterou sem chodila do školy. Neviděly jsme se ani neslyšely od základky. Neměly jsme čas. Tak ji zavolám. * Vyzvánění*
Hovor byl přijat
,,Ahoj" řekla jsem.
,,Čau! Co jee?" Řekla. Bylo mi to dost povědomé ten hlas. Jako kdybych ho teďka někdy slyšela. Asi sen.
,,Noo jak se má Bailey?" Zeptala jsem se.
,,Joo dobře. Hele, musím ti něco říct. Byla jsem na koncertě od BTS!" Řekla mi Denisa.
,, Fakt? Já takyyy!! Bylo to boží. Nesešly by jsme se dneska? Potřebuju ti něco říct. Byla si na koncertě co byl včera?" Řekla jsem jí.
,,Pomalu. Souhlasím, bylo to boží. Mohly by jsme se sejít. Dám ti už Baileyho, kňuči tady, chce tě. Na včerejším koncertě jsem nebyla. Ale vím že tam byla nějaká holka na pódium a že běžela s Jungkookem přes ARMY. Té holce závidím." Řekla.
,,Aha..noo...je to o té holce, o ní ti chcu říct.." řekla jsem.
,,Ahaa!! Tak kdy mám přijít?" Zeptala se.
,, Už?" Řekla jsem.
,,Ok, za chvíli jsem tam" řekla. Uběhla asi půl hodina a někdo zazvonil. Šla jsem otevřít, a viděla jsem tu Denisu, co byla na koncertě se mnou a Niki.
,,Ahoj! Jak jsi mě našla?" Zeptala jsem se jí.
,,Jenny? To si byla ty na tom koncertě? Ty seš totálně změnila v obličeji. Vypadáš úplně jinak než na základce tyvole." Řekla.
,,Ty si ....(její příjmení)?!" Zeptala jsem se.
,,Joo!" Řekla.
,,Twl tebe jsem taky nepoznala. Takže jsme byly spolu na koncertě a vůbec jsme netušili že se známe od základky. Tak to je husté" zasmály jsme se. Denisa vešla dovnitř.
,,Hele! Počkej!" Zastavila jsem ji, protože chtěla do obýváku kde seděl Jungkook.
,,Emm ...kde je Bailey?" Zeptala jsem se, protože jsem nechtěla aby šla do obýváku.
,,Venku" řekla.
,,Tak ho tu pusť. Je mi jedno že pouští chlupy. Pusť ho tu bez vodítka prostě. Dlouho tady nebyl." Řekla jsem. Řekla Ok, a šla pro Baileyho. Já jsem rychle šla k Jungkookovi.
,, Takže, ty se představiš, i když ví kdo jsi. A já ji potom řeknu zbytek." Řekla jsem.
,, Dobře zlato" řekl, a políbil mě.
,,Jdi rychle do ložnice. Na tebe zaklepu a ty vyjdes, dělej bo už jde" řekla jsem Kookiemu.
,, Dobře " řekl ve spěchu a šel do ložnice. Zrovna jak zavřel dveře, tak přišla do obýváku Denisa s Baileym. Bailey se rozběhl a skočil mi do náruče.
,,Bailey? Jak jsi to udelal? Vždyť jsi tak malý! To je hustý" řekla jsem. Mazlila jsem se s ním asi 5 minut, a pak jsem si vzpomněla na Jungkooka v ložnici. Ups.
,,Hele, Teď ti něco musím říct.." řekla jsem Denise.
,,Anoo? A coo?" Zeptala se.
,,Noo.." zaklepala jsem na dveře od ložnice.
Denisa pov.
Jenny zaklepala na dveře. Proč to udělala? Otevřely se dveře a já jsem se lekla. Vyšel z nich nějaký vysoký muž. Ještě sem se mu nepodívala do obličeje, protože jsem měla milión otázek. Proč tam byl zavřený? Kdo to je? Je to přítel od Jenny?
,,Ahoj, jsem Jeon Jungkook. Jsem z jižní Koreji a jsem ve skupině BTS. Jsem nejmladší z nich." Řekl, a já jsem jenom pomalu zvedala hlavu na jeho obličej, a spadla jsem.
Jenny pov
Denisa spadla. Nevěděla jsem co mám dělat tak Jungkook mi pomohl. Přiběhli jsme k Denise, a dali jsme pod její nohy polštáře. Já jsem přinesla mokrý hadr, a dala jsem ji to ns čelo. Otevírala oči. Zašla jsem pro vodu a dal jsem jí. Napila se a sedla si.
,,Nic neříkej. Všechno ti to vysvětlím až ti bude lépe." Řekla jsem. Seděli jsme vedle ní s Jungkookem a ona už se zdála být v pohodě.
,,Denčo, Jungkook je můj..." Řekla jsem ale bála sem se to říct.
,,Jsem její přítel" řekl Jungkook.
,,Ano." Souhlasila jsem.
,, Cože?! Omg to je supeeer!!!! Jak se to stalo???!!" Zeptala se Denisa.
,, Vis jak jsem chodila na základce s tím korejcem?" Zeptala jsem se Denisy.
,,No?" Řekla.
,,Tak Vis kdo to byl?" Zeptala jsem se ji.
,,Ne, kdo to bylll?! Si ho pamatuješ?" Zeptala se.
,, Ano. Ty ho znáš. Byl to Jungkook přece." Řekla jsem jí.
,, Cože?! Já si fakt nevzpomínám" řekla Denisa. Okamžitě jsem začala hrabat do složky s fotkama ze základky. Našla jsem tam fotku z 8.C. Ukázala jsem na Jungkooka, a Jungkook ukázal fotku sebe jak se fotil sám v 8. třídě. Vypadal stejně. Taky že to byl on.
,,Omgg takže vy jste se našli!! A proč Jungkook jednoho dne zmizel?" Zeptala se.
,,No? Řekni ji to Kookie..." Řekla jsem mu a udělala na něho vážný pohled.
,,Noo přišlo mi upozornění, že hledají člena do skupiny. Tak sem odletěl do Koreji, ale byla chyba, že-"
,,Že jsi jí to nedal vědět " doplnila Denisa místo Jungkooka.
,, Slyšela jsem to, jak to říkáš na tom koncertě. Takže Jenny, ty jsi byla na tom pódium?" Zeptala se mě.
,,Ano" řekla jsem.
,, Jaké to bylo?"
,,Noo byla jsem nervózní ale pak jak mi Kookie řekl, že je se mnou, a že vše bude v pohodě, tak jsem se uklidnila a začala jsem se normálně hýbat, a dokonce jsem zpívala" řekla jsem.
,,Jooo, to jsem slyšela. Nechceš být novou členkou v BTS?😂" Zasmála se ale očividně to myslela vážně.
,,Nee!! To je klučičí skupina, že jo Kookie?" Zeptala jsem se ho.
,, Mě by to nevadilo. Ale máš pravdu, je to chlapecká skupina." Řekl.
,,Nojoo." Řekla Denisa. Uběhlo několik hodin, a s Denisou jsme se hodně nasmály.
,,Tak a ještě dneska zajdem za mojima rodičma" řekla jsem.
,,Co proč?" Zeptala se Denisa.
,,Noo...chceme žít spolu.." řekl Kookie.
,,Ano. I když jsem dospělá, musím se zeptat mamky" řekla jsem.
,, Dobře. Hele... já už musím." Řekla Denisa.
,, Dobře." Řekla jsem. Denisa už odešla.
,,Baileyho si beru do Koreji s sebou." Řekla jsem.
,, Není problém. Bailey je kluk, a Bam je taky kluk tak to bude v pohodě" řekl Jungkook a mrkl na mě.
ČTEŠ
My Little Butterfly
RomanceJenny je hlavní postava. Je jí 23, a se svýma kamarádkama pojede za svým snem- BTS koncert. Stane se tam velmi nečekaná věc. Zjistí plno tajemství, a bude mít hodně příhod. Potká také plno idolů. Jak Jenny dopadne? Bude mít skvělý život jako zpěvačk...