Bezva den s Kookiem💞🦋

51 2 0
                                    

Olizoval si rty. Díval se na mě úplně jinak než na malinkou holku. Spíš jako nějakou kočku. Už jsem věděla co chce. Denča se s Niki koukly na sebe, a ďábelsky se usmály.
,,Tak my teda půjdeme.." řekla Niki. Obě rychle utíkaly pryč.
,,Tak půjdem na pokoj? Řekl jsem, že ti to vynahradím." Řekl. Omg jeho hot hlas mě "zmanipuloval" a řekla jsem:
,,Anoo!" Řekla jsem to tak...jako kdybych to fakt chtěla. Jungkook se ďábelsky usmál. Vzal mě dravě za ruku, a šli jsme za BTS.
,,My jdem s Jenny na pokoj" řekl Jungkook.
,,Jungkooku, vidím ti to na očích, žádné prasárny, nebo tam přijdeme a to potom uvidíte " řekl Jin.
,,Jsme dospělí, takže to mužem udělat" řekl, a sáhl mi na prdel. Já jsem se snažila nesmát se. Ale nešlo to. Tak jsem se koukla do země, aby neviděli že se směju, ale Jungkook mě viděl. Vstoupil přede mě. Sáhl mi na stehno. Namjoon to viděl, a plácl se po čele. Ale myslel to v dobrém, protože se smál. Ostatní členové až na Namjoona a Jina se na sebe podívali. Jungkook se na mě podíval. Tentokrát mi chtěl dát pusu. Přitáhl si mě k sobě, a políbil mě. Naše jazyky se střetly. Jungkook líbal vášnivě. Až jsem z toho zblbla. Chystala jsem se mu odepnout opasek. Sáhla jsem tam dolů na ten opasek, a Jungkook se nechal. Usmíval se. Ale pak jsem si uvědomila, že tady jsou BTS. A že je kolem nás plno lidí. Jungkook mě chytil za ruku co jsem měla na jeho opasku, a sjel dolů. Všichni se dívali na moji ruku a pak na Jungkookův obličej. Zaklonil hlavu, otevřel pusu, a spokojeně vydechl. Pak jsem ucítila jak se zvedl. A zrovna jsem tam měla ruku. Koukla jsem se na jeho obličej, na BTS, a pak jsem se koukla na svoji ruku. Dala jsem ji rychle pryč, a zavedla jsem Jungkooka někde kde jsme byli sami.
,, Teď nee! Je tu moc lidí a-" řekla jsem, ale Jungkook mě chytil za čelist. Těma jeho velkýma rukama zvedl mou hlavu, aby mě mohl políbit. Políbil mě. Vytáhl mobil, a začal fotit. Začal nás fotit jak se líbáme. Botom strčil jazyk do mé pusy tak moc že jsem měla husinu, a nadzvedla jsem obočí. Cítila jsem, jak se usmál. Zrovna to vyfotil. Potom strčil mobil zpátky do kapsy, a vyndal ten můj. Poslepu napsal moje heslo a začal fotit. Udělal to stejné co předtím. Prohlíželi jsme si ty fotky. Ty jo musím říct, že ty fotky by se hodily do nějakého velmi romantického filmu nebo tak něco. Je fakt dobrý ve focení. Dal mi mobil zpátky do kapsy, a chytl mě za ruku. Šli jsme rychle na Jungkookův pokoj. Přišli jsme, a Jungkook šel přede mě. Otočil mě, chytl za ramena, a shodil mě na postel. Lekla jsem se jak jsem padala, a Jungkook byl nade mnou.
,, Až to doděláme, můžeš se přestěhovat ke mě do pokoje" řekl Jungkook.
,, Dobře" řekla jsem, a Jungkook mě začal líbat na krku. Potom Jungkook sjel rukou dolů a zbytek si domysli. (Muah. Hahah)
O 5 minut později
Jungkook ze mě seslezl, a oba jsme vydechovali nahlas. Oba jsme byli pod peřinou. Nazí. Jungkook mi hladil stehno, a já jsem byla natlačená na Jungkooka. Objímala jsem ho, protože jsme si prohlíželi společné fotky. Smáli jsme se. Pak jsme se zase fotili. Smáli jsme se zase.
,,Ach jo, mám žízeň" řekla jsem po záchvatu smíchu, a s ubrečenýma očima.
,, Přinesu ti něco " řekl Jungkook. Normálně bez oblečení nebo nějakého zakrytí šel pro kofolu. Podal mi ji a čekal než se napiju. Napila jsem se, napil se taky, položil skleničku na noční stolek, a zase ležel nademnou. Ale jen já jsem byla pod peřinou. Přikryla jsem nás oba. Dívali jsme se takhle dlouho na sebe. Někdo zaklepal. Vešel Jin.
,,Ahoj, jdeme do ob-.....pardon" řekl Jin.
,,Ne nevadí, nic se tady už neděje. Jsme přikrytí " řekl Jungkook.
,,Aha..no dobře. Jedeme do obchodu, jedete s náma?" Řekl, a Jimin, Hobi a Yoongi nakoukli do pokoje. Chichotali se. Já jsem sahala Jungkookovi na břicho.
,, Dobře. Zůstanem tady" řekl, otočil hlavu na mě, a usmál se. Miluju jeho vůni. Jin, a kluci odešli. Zavřeli dveře, a Jungkook mě políbil. Dala jsem ruce do jeho vlasů, a objímala jsem ho. Přestala jsem spolupracovat, a Jungkook mi jen kousal ret. Uvolnil ruce, a položil na mě tělo. Hlavu měl na mém břichu, a já jsem mu hrabala ve vlasech. Hrála jsem si s něma. Měl je hezky střapaté. Jungkook usnul. Vyfotila jsem nás, a dala jsem si nás na tapetu.

My Little ButterflyKde žijí příběhy. Začni objevovat