Nikdo nikde.
,,Kde jsou?" Zeptal se Kookie.
,,To já nevím. Zavolám Niki." Řekla jsem. Jungkook jen přikývl, a já jsem vytahovala mobil.
,, Počkej počkej " řekl Jungkook, a vzal mi mobil z ruky. Začal se fotit. Po asi deseti sekundách mi dal zpátky mobil, ale zamknul ho. Odemkla jsem ho, a na tapetě jsem měla Jungkooka. Byl cute a hot. Já z něho nemůžu 💞. Najela jsem na Nikiné číslo, a volala jsem.
,,Volaný účastník, není dostupný" řeklo v telefonu.
,, Sakra" řekla jsem nahlas.
,,Co? Položila to?" Zeptal se Kookie.
,,Ne. Má vybitý mobil asi" řekla jsem.
,,No jo. Po tak dlouhém večeru asi bude mít vybitý mobil" řekl Jungkook. Já jsem se jenom plácla po čele. Tak jsem chtěla volat Eddiemu, ale neměla jsem ho uloženého. Viděla sem jeho číslo asi dvakrát, tak sem zkusila na to číslo zavolat. Prostě jsem tam házela nějaké čísla, která asi byly v tom jeho telefonním čísle, a začala jsem volat.
,,Ty si pamatuješ jeho číslo?" Řekl Jungkook.
,,Noo já nevím jestli to je jeho číslo" zasmála jsem se zmateně.
,, Když tak zavolam někomu jinému a řeknu že to je omyl" řekla jsem potom. Vyzvánělo to, a někdo to zvedl.
,,Eddie?" Řekla jsem.
,,Honem!" Pošeptal Eddie. Jeho hlas se třásl.
,,Co? Co honem?" Zeptala jsem se, a měla jsem strach. Dala jsem to na reprák, aby to slyšel i Jungkook.
,, Přijeďte " pošeptal zase Eddie.
,,Kam?" Řekla jsem.
,,Od Niki snap....mapa" řekl Eddie.
,,Honem! " Řekl Eddie ale pak to položil.
,,Ty vole, co se stalo?" Řekla jsem.
,,Eddie říkal něco o Niki. Její snap, mapa" připomněl Jungkook.
,,Ok, podívám se na snap na mapu" podívala jsem se, a Niki byla úplně někde jinde než měla. Nebyla v Jižní Koreji ale v severní Koreji.
,,Co dělá až tam?" Zeptala jsem se.
,,To nevím. Napíšu Namjoonovi a ostatním" řekl Jungkook.
,, Dobře" řekla jsem. Namjoon říkal že přijedou všichni k nám domů. Tak jsme šli s Kookiem za Bamem a Baileym. Namjoon s Hobim rychle vstoupili dovnitř. Potom přišli ostatní.
,,Tak co se děje?" Zeptal se Yoongi.
,,Noo to nevíme. Niki a Eddie jsou někde pryč. Ale tam by neměli co dělat. A Eddie říkal v telefonu..teda šeptal že tak máme hned přijet." Řekla jsem.
,,Ahaaa. Tak jdem je hledat?" Zeptal se Suga.
,,Ano!" Řekl Jungkook. Všichni jsme nastoupili do auta, a řidič byl Jungkook. Přijeli jsme na místo. Teda aspoň to ukazoval snap. Před námi byl velký barák. Ale vypadalo to tak, že tam nikdo nebydlí. Maximálně bezdomovci.
,,Hm, kde by tady mohli být?" Zeptala jsem se.
,, Nevím. Půjdeme se podívat dovnitř a uvidíme. Ale buďte zticha" řekl Namjoon. Namjoon šel první, a poslední šel Jin. Vedle mě byl Kookie. Objímal mě, a díval se z každé strany jestli na mě něco nevystartuje. To je od něho hezké. Miluju ho. Slyšeli jsme, jak někdo šeptá o pomoc. Šli jsme dál, a na zemi byla Niki a Eddie. Oba byli svázání, a Eddie byl ten který šeptal o pomoc. Namjoon se potichu sehl k Eddiemu. Něco si řekli, a odvázala jsem Niki.
,,Tak a teď rychle pryč " řekl Jin.
,, Dobře" řekla jsem, a Jungkook mě zase objal. Otočila jsem se na Niki, a byla sama. Eddie u ní nebyl. Rozešli se ? Já nevím.
,, Niki? Vy jste se rozešli?" Zeptala jsem se. Niki se na mě podívala.
,,Ne. Ale brzo asi už ano." Řekla, a šlo vidět, že je naštvaná.
,,Oh, aha" řekla jsem. Jungkook ke mě přišel.
,,Jenny pojď " řekl, a obejmul mě.
,, Já půjdu s Niki." Řekla jsem. Kookie zesmutnil a šel dopředu za Taem.
,,Ach jo " řekla jsem. Nechtěla jsem, aby byl smutný.
,,Nojo. Kookie je pořád lepší přítel než Eddie. Směje se s tebou, objimáte se, chrání tě, jste prostě spolu roztomilí. Jungkook i ty máte takové štěstí že jste se potkali. Ani jeden z vás nemáte důvod se rozejít. Jste dokonalý pár." Řekla Niki. Já jsem se ji chvíli jen dívala do očí. A pak sem ji obejmula.
,, Děkuju " řekla jsem. Vyšli jsme ven, ale z jiné strany tam někdo vyšel.
,,Hej! Vraťte se!!" Řekl, a utíkal za náma. My jsme taky utíkali. Ale za Namjoonem a Jinem.
,,Nasedněte do auta! Rychle!" Řekl Namjoon. Všichni jsme nasedli do auta, a zrovna jsme viděli policii jak jede kolem, ale nevěděli co se tady děje. Tak Jungkook zablikal, a Policie si toho všimla, jela tady. Viděli toho chlápka co za náma běžel, a pak to šli prozkoumat, no a všechno pak bylo v pohodě. Všichni jsme jeli do Namjoonového domu.
ČTEŠ
My Little Butterfly
RomantizmJenny je hlavní postava. Je jí 23, a se svýma kamarádkama pojede za svým snem- BTS koncert. Stane se tam velmi nečekaná věc. Zjistí plno tajemství, a bude mít hodně příhod. Potká také plno idolů. Jak Jenny dopadne? Bude mít skvělý život jako zpěvačk...