Jungkook zase začíná 🤭😏

43 2 0
                                    

Miluju procházení se po městě ve 12 hodin večer se svým klukem. A ještě když je to Jungkook. Jeli jsme do nějaké restaurace. Nevěděla jsem o tom. Neplánovaná večeře.
,,Rande" mrkl na mě Jungkook. Tak je to rande.

Sedli jsme si, a objednali jsme si už pití i jídlo. Bylo tam docela dost lidí na to že je 12 hodin. Jungkook mi sáhl na stehno. Snažila jsem se nesmát nebo jsem se snažila ho nepolíbit. Tvářila jsem se hloupě. "Act fool". Teď se nechcu dívat Jungkookovi do očí. Protože vidím Krajíčkem oka, že se ušklíbil, a že mu jdou moc vidět žily. Kdybych se mu podívala do těch nádherných očí, zvrtlo by se to. Už by jsme to udělali i v autě.
,,Jenny.." řekl šeptem Jungkook. Bylo to hot. Jungkook mi odhrnul kapku košili, a chtěl se mě tam dotknout. Já jsem mu ruku dala pryč. Lekla jsem se, a bála jsem se, že to někdo uvidí. Ale udělal to znova. Neovládla jsem se, a roztáhla jsem nohy. Uvolnila jsem se, a Jungkook jenom lehce "vložil" prsty. (hahah) Užívala jsem si to, dokud nepřišla číšnička s jídlem.
,,Tak..tadyy to máte " řekla, a já jsem se hrozně lekla. Jungkook ale pokračoval dál. Já jsem se snažila tu ruku dát pryč, ale je dost silný. Vydávala jsem různé zvuky protože to bylo pořád příjemné ale taky jsem byla nervózní.
,,Jste v pořádku?" Zeptala se mě ta čišnička.
,,Ano-"
,,Ano je v pořádku.." řekl Jungkook. Odešla, a podíval se mi do očí. Uhh. Jeho oči říkali, že chce, abych mu udělala taky ruční práci.
,, Až v posteli" mrkla jsem na něj. Ale lhala jsem. Nechtěla jsem lhát, ale musela jsem. Měla jsem hlad, a bylo by divné kdybych jedla, on taky, ale taky by pokračoval. Too...by bylo fakt divné. Dal tu ruku pryč. Začli jsme jíst.

Jsem plná. Jdeme do auta. Je mi nádherně. Místo toho, aby mi Jungkook otevřel přední dveře auta, tak otevřel ty zadní.
,,Vstup tam" řekl. Vypadal naštvaně. Nebo...- sedla jsem si tam, ale Jungkook se na mě nahl. Já jsem si z toho až lehla. Zavřel dveře za sebou, a zamknul. Začal mě líbat. A potom udělal to, co v té restauraci. Zase jsem se uvolnila.

Poté si Jungkook sedl, a chtěl, abych mu udělala ruční práci.
,, Měli by jsme už jet. Jsme tu dlouho" zašeptala jsem.
,, Dobře. Oh Jenny..." Řekl, a vydechl nahlas. Sedli jsme si na svoje přední sedadla, a jeli jsme na hotel. Jungkook si za jízdy odepínal pásek. Nevím úplně proč...tak jsem se zeptala.
,,Co to-"
,, Uděláš to teď, prosím?" Zeptal se. Přemýšlela jsem. Spíš ne. Ale.... když ho vidím, jak ... stojí.... chtěla bych....
,, Dobře zlato" zašeptala jsem. Dělala jsem tu práci. Ze začátku Jungkook nevydával žádné zvuky, ani citoslovce. Poté ale už začal mluvit i mé jméno. A potom už sténal. Ahahah.

Přijeli jsme na hotel. Jungkook vypadal hodně spokojeně. Přišel ke mě, a začal mě líbat. Zase mi sáhl na stehno a zase udělal to co v restauraci a autě. Lehli jsme si do postele, a...noo...zase se to stalo. Noo..ehm. Tak.. dobrou 😅.

Druhý den ráno jsme s Jungkookem letěli domů. Potom jsme plánovali svatbu. Bude to svatba ve fialovo bílé barvě. Ta svatba bude pozítří. Snad to všechno stihneme. Pozítří je sobota. Takže dnes je čtvrtek.

Šla jsem do práce. Tentokrát jsem pracovala s BTS. Pomáhali nám se svatbou. Byli jsme krátce v práci.

S Jungkookem jsme šli na taneční. Yeonjun nás učil tanec, který budem tančit na svatbě. Ten tanec skoro umíme. Učili jsme se asi hodinu, a už to skoro umíme.

Další den
Je ráno. S Jungkookem musíme všechno nachystat a koupit. BTS šli s Jungkookem, a Hwasa, Ryunjin, Suzy, Rosé a Denča pomohly mě vybrat svatební šaty. Kluci by měli Jungkookovi pomoct vybrat oblek. Nevím jestli se tak i děje. Zařizujeme svatbuuu joo. Bude to velká soukromá svatba. ARMY ještě o té svatbě neví. Až bude po svatbě, potom jim to řekneme. Budu konečně Jungkookovaaa. Už se těším až si dáme manželský polibek. Na naší svatbě bude Jungkookova rodina, a BTS. Také tam budou holky, myslím od BTS holky, a rodina. Kromě táty. Chtěla bych, aby na té svatbě byla i máma. Ale i když jí nevidíme, ona vidí nás, a může přijít na svatbu. Ještě jak žila, a ještě jak jsem nebyla s Jungkookem, tak mi řekla, že by chtěla mít vnoučata. A já jsem jenom udělala pfff. Já si kluka nenajdu. A vidíte? Mám kluka. A budu mít s ním svatbu, a taky doufám, že budem mít i děti. Ale máma se mých dětí nedožije. Ach jo.

Jungkook šel spát k Yoongimu, aby mě zítra neviděl. Ráno vstáváme hodně brzo. Dobrouu💗

My Little ButterflyKde žijí příběhy. Začni objevovat