Charyeong 💗

34 2 0
                                    

,,hezký proslov" začal tleskat.
,, Každý proslov je čím dál lepší a lepší. " Pořád tleskal. Už přestal.
,,A je mi to u prdele. Prostě ses neměla narodit. Máš smůlu. Narodila ses, mámu nemáš, teď ti nikdo nepomůže, tak se ohni!!!!!" Zařval hrozně moc. Kéž by to někdo ze sousedů slyšel..
,,Ty jsi měl pohlavní styk s..." Nechtěla jsem být slušná.
,, Měl si sex s mou mámou a udělal ses do ní. Je to tvá chyba že jsem se narodila!!" Řekla jsem.
,,Jak to se mnou mluvíš?! Ještě jednou a naposledy. Ohni se, nebo to udělám sám, a to dítě potratíš!!!!" Zařval zase nahlas. Stála jsem na místě, a nehýbala jsem se. Přišel ke mě blíž, ohl mě, a zmáčkl mi břicho. Začala jsem řvát. Bolelo to, a nechtěla jsem, abych potratila. Začla jsem brečet.
,, Říkal jsem to!!! Teď tě nikdo nezachrání" řekl, a málem mě znásilnil ale.....

Dovnitř vtrhli záchranáři. Šli za tátou, a vzali ho do nemocnice.
,,Jste v pořádku?" Zeptala se mě sestřička.
,, Já doufám že ano" pořád jsem brečela.
,,Co?"
,,Jsem těhotná s Jungkookem. Je to nase první dítě, ale táta mě zatlačil za to břicho, a teď mě to bolí." Začala jsem více brečet.
,, Pojďte. Svezeme vás do nemocnice. Uděláme prohlídku." Řekla, a já jsem se uklidnila. Ale pořád jsem byla nervózní.

Měla jsem po vyšetření. I táta.
,, Dobré, ale i špatné zprávy vám nesu" řekla sestrička. Asi dobrá, něco s tátou a špatná, něco se mnou..
,, Dobrá je, že vaše dítě bude v pořádku. Na ultrazvuk je ale ještě brzo. Za měsíc můžete přijít. A špatná je, že váš táta je psychicky nemocný" řekla. Já jsem se začala radovat.
,,Ale... váš táta.." řekla.
,,On mě nezajímá. Zničil mi svatbu, a málem i dítě. A málem zabil Jungkooka a taky i mě." Řekla jsem.
,,Ou" řekla.
,, Prosím, neříkejte nikomu, že s Jungkookem bydlíme v tom domě. Nechci abychom měli každý den, kazdou hodinu před domem Army." Řekla jsem potichu.
,, Jasně. Nebojte se. Můžete domů" řekla, a já jsem se spokojeně usmála.

Šla jsem pěšky domů. Věděla jsem, že táta je v nemocnici, a asi pojede do psychiatrické léčebny, ale i tak jsem se bála jít sama domů. Tak jsem napsala všem holkám od BTS, jestli nemají čas. Nikdo neodepisoval. Seděla jsem před nemocnicí na lavičce a čekala na někoho kdo půjde se mnou domů. Holky napsaly, že nemůžou. Tak budu muset jít sama.

Viděla jsem Charyeong. Yoongi mi říkal, že se mu líbí. Šla jsem za ní, připadala jsem si jak nějaká chudá fanynka, která jde po jedné z idolů.
,,Ahoj... znáš.. BTS?" Zeptala jsem se.
,, Jasně, proč se ptáš?" Řekla, a usmála se.
,,Noo..kdo je tvůj bias?" Zeptala jsem se znovu.
,,Yoongi. Je sladký. Mám ho ráda. Ne......líbí se mi. Počkat...nejsi ty náhodou přítelkyně od Kooka? Teda...žena" mrkla na mě.
,,Joo. Jsem. Musím ti o Yoongim něco říct. Není to zlé, naopak, je to pro vás oba dobré " řekla jsem, a ona mě poslouchala.
,,Ale musíš jít se mnou domů" řekla jsem.
,, Proč?" Zasmála se.
,, Táta mě několikrát znásilnil, na mé svatbě, a dnes, a jak zemřela máma..a málem jsem potratila díky němu..a jede do psychiatrické léčebny, ale i tak se bojím jít sama domů.." dívala jsem se do země.
,, Jasně." Řekla a usmála se na mě. Tak jsme šly.
,, Chtěla bych s Yoongim chodit. Je strašně roztomilý, a občas i sexy" řekla.
,,Yoongi mi řekl, že se mu líbíš. Vážně." Řekla jsem, a ona se na mě zadívala.
,, Vážně?" Vypadala překvapeně.
,,Joo. Zavolám mu. Teda jestli to zvedne. Všichni BTS jsou na dovolené"

Volala jsem Yoongimu. Přes můj mobil si domluvili rande. Řekli si, že chcou spolu chodit. Byla jsem šťastná.

Přišla jsem domů, a dovnitř jsem vešla i s Charyeong. Yoongi říkal, že si pro ni přijede. Tak jsme si povídaly.
,,Jednoho dne mi zemřela máma, a táta chtěl, abych tam s ním zůstala aspoň na den. Tak jsem zůstala, ale jak jsem ležela už v pokoji, přišel za mnou, svlékl se, a znásilnil mě. Potom ráno to samé, a pak mě hodil do vroucí vody. Volala jsem Jungkookovi, a přijel si pro mě. Táta jel na policii. Potom jsem jela na hotel zpět, byli jsme na dovolené. A přijel tam táta. A řval po mě, že říkal že mě zabije. Schovala jsem se do koupelny, a udělal díru ve dveřích. Chtěl mě zabodnout, ale zabodl Jungkooka. Šla jsem k němu a bylo mi jedno jestli mě táta zabodne. Jel do nemocnice. Potom jsme měli svatbu, a zase mě ojel. Tak jsem ho zabodla. Jel do nemocnice. Noo a bývalá od Yoongiho je lesba, ale Yoongi to nevěděl. Šla jsem k ní na návštěvu a začala se mě ptát na různé věci o pohlavním styku atd. Potom byla nadržená a chtěla mi tam strčit prsty. Tak se Yoongi s ní rozešel. No a dneska mě málem taky ojel. Ale vtrhli záchranáři do domu. A teď se léčí v psychiatrické léčebně."

My Little ButterflyKde žijí příběhy. Začni objevovat