Všichni jsme se sešli uprostřed téhle velké místnosti. Přišla Niki.
,,Ahoj, co tady děláte?😀" Řekla jsem. Denča se tvářila stejně jako já.
,, Přišli jsme s Matym taky na tuhle párty" řekla Niki.
,,Čauky Maty, dlouho jsem tě neviděla 😅" řekla jsem.
,,Ahoj Jenny😅" řekl.
,,Je Ahoj Denčo" řekl ještě.
,,Ahojj😀😅" řekla Denča.
,,Maty, tohle je mů-"
,,Já jsem Jennynin přítel. Rád tě poznávám. Jsem Jungkook. Chodili jsme spolu do třídy" řekl Jungkook.
,,Ahaaa. Ve škole jste taky spolu chodili, ne?" Zeptal se Maty. Jungkook se na mě podíval, a usmál se.
,,Jojoo. " Řekla jsem. Potom jsem mu představila ostatní členy a holky. Někdo zmizel.
,,Kde je Hobi?" Zeptala jsem se.
,,Hobi? Ahaa. Kde je?" Zeptal se Jin. Nikdo nevěděl kde je. Ale pak jsem ho viděla. S nějakou holkou. Přišla jsem k němu.
,,Hobi, co tady děláš?" Zeptala jsem se.
,,Jsem tady s Ryunjin." Řekl.
,,S tou Ryunjin?" Usmála jsem se.
,,Joo, ale psttt" řekl, a naznačil že mám jít.
,, Dobře, dobře" zasmála jsem se, a odešla zpátky za Jungkookem.
,,Jenny, Jungkooku, musím říct že vám to moc sluší. I společně, i prostě styl máte oba hezký. Jste sexy" řekla Rosé. Suzy kývla pro souhlas. To bylo dost upřímné.
,, Děkujeme. Vám to taky moc sluší" řekla jsem.
,, Vidíš, já jsem ti říkal že jsi se-"
,,Ano dobře já vím, sexy. Ale nemusíte to slovo pořád opakovat😂" řekla jsem.
,, Promiň. Nemůžu za to že jsi....sexy😉" řekl Jungkook. Zasmála jsem se.
,,Ale vám všem to taky moc sluší " řekl Jungkook. Začaly tam hrát písničky. Jungkook mě vzal za ruku, a začli jsme tančit, skákat, a smát se.
,, Nechtěla by jsi třeba chodit na nějaký kroužek tance?" Zeptal se Yoongi.
,, Cože? Ano, chtěla!!" Řekla jsem.
,,Ale musíš mít nějakého partnera" řekl.
,, Já!" Řekl Jungkook.
,,Ok. Domluvím si to s kámošem" řekl Yoongi. Zase jsme tančili. Moc nepiju. Takže nebudu opilá. Ale Jungkook dokáže být opilý. Tak jsme si sedli. Všichni. Všichni členové. Povídali jsme si.
,, Nechceš chodit taky na taneční s Taem?" Zeptala jsem se Denči.
,, Jasně " řekla Denča. Tae kývl.
,, Dobře tak zítra si to s kámošem domluvím" řekl Yoongi. Začala hrát pomalá písnička. Jungkook někam chtěl jít. Vstal. Podal mi ruku.
,,Smím prosit?" Usmál se. Podala jsem mu ruku. Přitáhl si mě k sobě. Začli jsme tančit pomalinku. Ed sheeran Perfect. Tahle písnička nikdy neomrzí. Vždycky jsem si přála na tuhle písničku tančit s mým klukem. A vyplnilo se to. Začli jsme tančit na poslední refrén trošku rychleji. Rozsvítilo se nad námi světlo, a tančili jsme jen my dva. Když písnička končila, Jungkook mi dal pusu. Všichni tleskali a pískali. Asi se jim to líbilo.
,,To bylo nádherné. Už jste spolu někde chodili na taneční?" Zeptal se Yoongi.
,,Ne, nikdy" řekla jsem. Jungkook kývl.
,,Jste jak profíci" řekl Jimin.
,, Děkujeme" řekla jsem. Usmáli jsme se.
Bylo hodně pozdě večer, a Jungkook byl opilý. Tak jsme si zavolali taxíka a jeli jsme domů. Doma mi Jungkook usnul na stehnách.
Další den
Musím si sehnat nějakou práci v koreji. Jungkook mi pomůže. Doufám. Začala jsem ho budit.
,,Ahoj zlato" řekl ospale.
,,Ahoj. Potřebovala bych si najít tady práci" řekla jsem.
,, Nechceš dělat v bighitu?" Řekl.
,,A co tamm?" Zeptala jsem se.
,, Třeba nám upravovat vlasy" řekl Jungkook.
,, Dobře" řekla jsem, a oba jsme se usmáli. Obejmuli jsme se. Jungkook mi oůjčil jeho tričko a mikinu, a já jsem si vzala svoje volné tepláky. Jeli jsme za Yoongim. Přijeli jsme tam.
,,Ahoj Yoongi" řekla jsem.
,,Ahoj, tak jedeme?" Řekl.
,,Ok. Pojedem za tebou" řekl Jungkook.
Dobře" řekl Yoongi, nasedl do auta a jeli jsme za ním. Dala jsem v autě Jungkookovi ruku. Hladil mě po stehně. Přijeli jsme na místo. Vystoupili jsme z auta, a já jsem se dívala na tu velkou budovu. Vešli jsme dovnitř.
,,Ahoj" řekl někdo.
,,Ahoj, tohle je můj kámoš Yeonjun" řekl Suga.
,,Omg ahoj yeonjuneeeeee. Jsi můj bias wrecker" řekla jsem.
,,To mě těší. Ty jsi Jenny, že?" Řekl. On zná moje jméno??? Yaaaaay.
,,Tak začneme?" Zeptal se Yeonjun.
,, Jasně " řekli jsme naráz s Jungkookem. Učíme se rychle. Takže to nebude nějak těžké. Už ze začátku jsme se začli učit na písničku under the influence. Fakt se učíme rychle. Neumíme to celè, ale něco umíme. Už jsme museli jít domů.
ČTEŠ
My Little Butterfly
RomansJenny je hlavní postava. Je jí 23, a se svýma kamarádkama pojede za svým snem- BTS koncert. Stane se tam velmi nečekaná věc. Zjistí plno tajemství, a bude mít hodně příhod. Potká také plno idolů. Jak Jenny dopadne? Bude mít skvělý život jako zpěvačk...