Dovolená💞

60 2 0
                                    

Začala jsem se balit. Už jsem byla zbalená a Jungkook taky. Nasedli jsme do auta, a jeli k Namjoonovi.
Po třiceti minutách
Zastavili jsme před Namjoonovým barákem. Jungkook mu začal volat.
,, Už jsme tady" řekl Jungkook.
,,No konečně. Čekalo se jen na vás. Co jste dělali?" Zeptal se Namjoon. My jsme se s Kookiem na sebe podívali a usmáli se ďábelským pohledem. Protože jsme se líbali......no. Namjoon, Jin, Jimin, Suga, Hobi, Tae a Denča nasedli do svých aut, a jeli jsme za Namjoonem. Po chvíli Namjoon zastavil na benzínce. Vylezl z auta a řekl nám, že mu spadl mobil a že si ho rozbil. Tak jsme jeli za Yoongim. Jeli jsme poslední. Ale Yoongi byl rychlý. Tak jsme předjeli všechny členy a jeli za Yoongim. Dorazili jsme na místo. Bylo to tam hezké. Takový kemp ale spali jsme v takových mini domečkách. V každém domku byla kuchyň, koupelna a několik pokojů. Jak jsme přišli k "rozcestí" které vedou ke dvěma barákům, s Jungkookem jsme rychle utíkali i s taškama do jednoho baráku. Zabrali jsme si stejný pokoj. Dali jsme si tam věci, vybalili jsme se, a šli jsme dolů. Když jsme přišli dolů za ostatníma, oni ještě stáli na tom rozcestí a domlouvali se, kdo s kým bude spát.
,,My spíme spolu" řekl najednou Jungkook. Všichni se zasmáli.
,, Počítali jsme s tím" řekl Jimin, a všichni jsme se zasmáli znovu. V jednom baráku kde jsme byli my s Jungkookem, byli 2 pokoje a v tom druhém taky. Ten první barák na levo od rozcestí byl kapku nahoře na kopečku, a ten druhý kde jsme šli s Kookiem tak je takový ukrytý za stromama. Bylo to tam hezké. My s Kookiem jsme spali v jednom pokoji nahoře, a dole spal Tae s Denčou. Vedle v baráku bydlel Rm s Yoongim a Hobim a v dalším pokoji Jin a Jimin. Byl tam ještě jeden pokoj. Jimin a Jin začali dělat oběd. My jsme se s Denčou zavřely do pokoje a povídaly jsme si. Fotily jsme se, vykládaly jsme si nové drby😂. Šly jsme se kouknout dolů na Jina a Jimina jak jim jde oběd. Sedly jsme si na barové stolečky a sledovaly jsme, jak vaří korejské jídlo. Jiminovi něco spadlo a Jin se naštval. Teda nic neřekl ale vypadal naštvaně. Vedle kuchyně byla herna. Bylo tam asi 5 počítačů. Jungkook byl na jednom z nich. Sedla jsem si vedle něho. Moc mě nevnímal. Asi ani nevěděl že jsem k němu přišla. Dala jsem mu ruku, ale nereagoval. Tak jsem ji dala pryč. Vzal mi moji ruku, chytl mě za ní, a zase hrál. Takže si všiml že jsem přišla. Jak v te hře dojel kolo, tak spokojeně vydechl a dal mi pusu. Potom se na mě díval asi 7 sekund. Podíval se na počítač, a já jsem mu dala pusu taky. Začalo mu další kolo ale on mi dal pusu zpátky. Tentokrát tam dal jazyk. Líbal mě asi 5 sekund, protože vešel Hobi a Tae s Denčou. Šli k nám a začali tleskat a prostě nám to přáli. Jin a Jimin vykoukli z kuchyně a taky tleskali. Smáli jsme se. Potom přišel Rm. Yoongi prý spal. Už byl oběd. Sedli jsme si ven do altánku, a vychutnávali jsme si spolu to jídlo. Bylo to very delicious. (Jin😂)
Jak jsme snědli, Jungkook mě rychle odtáhl do postele. Objímali jsme se tam. Vešel do našeho pokoje Hobi s Jiminem.
,,Ahoj dáte si-" řekl Jimin ale potom udělali ďábelský pohled.
,,Ahoj, co nám nabízíte?" Vstala jsem z postele rychle.
,,Dezert" řekl Hobi.
,,Jo já si dám. A ty lásko?" Řekla jsem, a Jimin s Hobim se na sebe podívali a usmáli se.
,,Ano, taky si dám" řekl Kookie a usmál se.
,,Dneska večer budete mít vášnivou noc že?" Řekl Jimin, a oba udělali znovu ďábelský pohled. Já jsem se zasmála ale pak jsem rychle ten smích dala stranou a udělala jsem z prdele vražedný pohled, a rozběhla jsem se za Jiminem a Hobim, abych je zbila. Oni běželi dolů ze schodů, a smáli se. Já jsem se taky smála. Jungkook běžel taky.
,, Pomůžu ti" mrkl na mě Kookie. Všichni 4 jsme se smáli. Jimin a Hobi běželi dál ale ja jsem se koukla na Jungkooka, takže jsem se otočila, a o něco jsem zakopla. Spadla jsem na ruce, a Jungkook zakopnul taky. Spadl na mě. Jako nezalehl mě, ale byl nade mnou. Všichni členové přišli k nám.
,,Jste v pořádku?" Zeptal se Rm s Jinem.
,,Jo jsme" řekla jsem.
,, Jasně že jsme" řekl Jungkook, a usmál se na mě. Jungkook vstal, a podal mi ruku. Pomohl mi vstát. Dnešní den utekl rychle. Večeři dělal Rm s Hobim. S Jungkookem jsme se tulili. Bylo ti cute.
Další den

My Little ButterflyKde žijí příběhy. Začni objevovat