Návštěva ✨

58 3 0
                                    

Namjoon dal mě i Kookiemu košík s růžema.
,,Budeme to házet ARMY, dobře?" Řekl mi Jungkook.
,, Dobře" řekla jsem, a dal mi pusu. Házeli jsme spolu růže. Smáli jsme se. Potom jsme hráli na hoňky.
,,Máš ji!" Zakřičela jsem na Jungkooka. Běžel za mnou rychle, až jsem zakopla a on spadl na mě. Spadl lehce. Byl nade mnou a jeho to vzrušilo. Viděla jsem mu to v očích. Jungkook vstal, a pomohl mi vstát. Bts zpívali písničky, a my s Kookiem jsme tančili, a smáli jsme se u toho. Potom jsme s Kookiem zpívali. Potom zase BTS zpívali.
,, Pojď za mnou" řekl Jungkook. Šli jsme na okraj pódia. On skočil z pódia.
,, Pojď, chytím se zlato!" Řekl mi, a ARMY to slyšely. Skočila jsem taky, a Jungkook mě chytil. Chytl mě za ruku, a běželi jsme mezi ARMY. Málem jsem se ztratila, ale Jungkook mě vzal do náruče. Běhal se mnou, a smáli jsme se. Potom nám ochranka pomohla jít zpět. Vrátili jsme se na pódium. Koncert po několika minutách skončil. Bylo to super, moc jsem si to užila. Byla sranda i s BTS.
,, Teď zavolám mojí mamce" řekl Jungkook.
,, Dobře" řekla jsem. Zajimalo by mě co jí chce říct. Jsem zvědavá ach jo😫😂. Přišel a řekl, že jedeme k nim. Že tam je i Bam.
,, Dobře lásko" řekla jsem mu. Jeli jsme, a zastavili jsme před barákem.
,, Neřekl jsem mámě, že spolu chodíme. Neví že jsi tady. Prostě se představiš a já ji pak řeknu proč tu jsi dobře?" Řekl Jungkook.
,, Dobře" odpověděla jsem. Vešli jsme dovnitř.
,,Ahoj Kookie!" Řekla Kookova máma.
,,Ahoj Mami" řekl Jungkook.
,,Ahojky, kdo jsi?" Zeptala se mě Jungkookova máma.
,, Dobrý den. Jmenuji se Jenny, jsem z české republiky, a mám 23 let. " Řekla jsem, a jí to očividně nestačilo.
,,Vy jste od Kookieho máma že ano?" Řekla jsem, aby nebylo ticho.
,,Ano, to jsem...Kookie? Kdo je to?" Zašeptala mu do ucha, ale já jsem to slyšela moc dobře.
,,Mami? Posaď se, teď ti něco musím říct." Řekl Jungkook. Jeho máma si sedla na židli, a my dva s Kookiem taky.
,,Mami, Jenny je moje..holka.. přítelkyně. A chtěl bych, aby se jmenovala Jeon Jenny. Chtěl bych s ní žít." Řekl Jungkook. Já jsem vykulila oči, nevěděla jsem že ji to takhle řekne na rovinu.
,,Ahaa. Moc mě těší Jenny." Řekla. Nebyla nějak nadšená. Čím to je? Asi jsem neudělala dojem.
,,Kookie? Mám pocit že z toho není nadšená " zašeptala jsem mu do ucha, když jeho máma neposlouchala.
,,Mami, je s ní sranda. Miluju ji. Moc. Je moc hodná a milá." Řekl Jungkook, ale ještě něco chtěl říct, ale někdo vešel.
,,Ahoj! Jsem dom-" řekl Jungkookův otec.
,,Ahoj tati, tohle je Jenny. Je to moje holka." Řekl Jungkook.
,,Ahoj moc mě těší, můžeme si tykat? Kdy budete mít svatbu? A budu děda?" Ptal se na takové otázky, až to Kookovi začalo být nepříjemné.
,,Tati, chodíme spolu pár dní. Ale je moc milá, a vtipná. Je s ní fakt sranda. Chci s ní zůstat." Řekl Jungkook.
,, Já ti v tom nebránim. Konečně sis někoho našel." Řekl Jungkookův otec.
,, Pojď za mnou zlato prosím " řekla Kookieho máma na otce. Zajímalo by mě co chce. Po pár minutách přišli, a Kookieho máma byla nějak zklamaná nebo nevím. Aspoň mi to přišlo. Budu jí říkat máma. Teda doufám že ještě dlouho. Máma vydechla. Chystala se něco říct.
,, Přeju vám to s Jenny, Kookie buď na ni opatrný, a na sebe taky. Víš, že kdykoliv můžete přijet, ráda vás uvidím." Řekla máma.
,, Jasně že přijedeme. Jste mi hodně sympatická a mám vás ráda. Stejně jako vašeho manžela." Řekla jsem.
,, Děkujeme. Taky tě máme rádi." Řekla máma.
,, Dobře mami. Teď chceme do české republiky za jejími rodiči." Řekl Jungkook.
,, Dobře. Nechcete zavést? Táta vás odveze" řekla máma.
,,Byli by jste hodní" řekl Jungkook.
,, Dobře, už jdu nastartovat" řekl táta. Vlezli jsme do auta, a Jungkook seděl se mnou vzadu.
,, Až tak je to vážné? Že sedíte oba v zadu i když je tady ve předu jedno místo volné." Řekl táta.
,,Jo. Nechcu aby byla sama." Řekl Jungkook. Awwww. Já ho fakt miluju. Přijeli jsme k Jungkookovi domů a sbalili jsme si tam věci.
,,To je moc cestování" řekla jsem.
,, Vadí ti to? Jsem rád že spolu cestujem, ale řekni jestli ti to vadí" řekl Jungkook.
,,Noo nevadí mi cestování ale pořád na samé místo. Chtěla bych bydlet už....v Koreji.." řekla jsem.
,,Fakt? Chtěla by jsi bydlet u mě?" Zeptal se Jungkook.
,,Joo, moc ráda!! Ale musela bych si vzít pejska. Bez něho se nikam nehnu. Je pořád u kamarádky. Tu kamarádku jsem taky dlouho neviděla 😂" řekla jsem.
,, Dobře. Tak půjdem do ČR, tam půjdem k tvojim rodičům, sbalíš se, vezmeš pejska, a poletíme tady a tady zůstaneme?" Navrhl Jungkook.
,, Jooo!!" Řekla jsem. Sbalili jsme se, jeli na letiště, zavřela jsem oči, a jak jsem je otevřela, tak jsme už byli v česku. Dobře se mi spalo na Jungkookovem rameni. :)

My Little ButterflyKde žijí příběhy. Začni objevovat