Zase normální den ⟬⟭

33 1 0
                                    

Přišli jsme domů, a zeptala jsem se Jungkooka:
,,Kdy můžu do toho big hitu?"
,, Nevím, už?" Usmál se Jungkook.
,, Dobře " taky jsem se usmála. Nasedli jsme do auta, a jeli do big hitu.

Přijeli jsme před tu budovu Big Hit. Po pár minutách jsme se z té budovky s Jungkookem vrátili, a oba jsme měli úsměv na tváři. Znamenalo to tedy jediné. Že pracuji v Big Hitu. Upravuji účesy BTS, a taky jim maluju make-up. Udělám cokoliv, aby vypadali dokonale. I když už tak vypadají. Ale i na kamerách.

Jeli jsme domů, a s Jungkookem jsme se dívali na film. Romantický. Takže tam bylo pár scének s pikantnostmi. S Jungkookem jsme se objímali.

Šli jsme s Jungkookem do parku. Dívali jsme se na stromy nad náma, a povídali jsme si. Sluníčko bylo zalezlé za mraky, takže foukal jemný vítr. Měla jsem ze zimy husinu, a Jungkook si toho všiml, tak mě obejmutím zahřál. Bylo mi teploučko. Potom mi z ničeho nic dal Jungkook pusu na líčko, a najednou slunce vylezlo z pod mraku, a zasvítilo na nás přes listy stromu.

Byla tma, a šli jsme do města. Dívali jsme se na různé obchody na ulicích. Okolo bylo plno barevných světel. Bylo to nádherné. Proto chodím do města ráda když je tma.

Bylo kolem půl 10 večer, a s Jungkookem jsme se vrátili domů. Napustila jsem horkou vanu. Dala jsem tam plno pěny. Nachystala jsem víno se sklenicemi, a přidala vonné svíčky. Pustila jsem tam písničky, a zapnula jsem led světýlka, aby to bylo více romantické. Jungkook přišel jen s ručníkem. Já jsem se svlékla, a spolu jsme šli do vany. Povídali jsme si o všem možném, a pili jsme víno. Párkrát si srknu, a začnu něco mluvit. Naše hlavní téma bylo dítě. Nemyslím tím, že jsme měli pohlavní styk ve vaně, ale povídali jsme si o tom, jaké by to bylo, kdyby jsme měli miminko.

Vylezli jsme z vany, a lehli do postele. Jungkook už usnul, ale já jsem si psala do deníku. Ano. I když mi je 23. Protože když mi bude tak 60, nebo víc, chci si prečíst to, co vše se mi stalo když jsem byla mladá. Tenhle deník jsem dostala od mámy na narozeniny. Měla jsem 12. Zapsala jsem si tam něco z dneška, zhasla lampičku na nočním stolku, a šla spát. Usnula jsem během chvilky.

Ráno
Vzbudila jsem se, a zrovna přišel Jungkook do ložnice. Měl něco v ruce.
,, Dobré ráno zlato. Snídaně do postele už se nese" usmál se na mě Jungkook. Byla jsem ráda že to udělal. Od něho je to roztomilé. Je to džentlmen😂😂.
,, Děkuji " řekla jsem, a dala jsem mu pusu na líčko. Lehl si ke mě a díval se, jak snídám v posteli. Usmíval se. Bylo to divné. Proč si nevezme?
,, Už jsi snídal?" Zeptala jsem se. Jungkook jen zakroutil hlavou. To znamená že nesnídal.
,,Dej si" nabídla jsem mu.
,,Neee!! To je tvoje snídaně zlato" usmál se. Jenže já ho takhle nenechám. Dala jsem mu kousek do pusy.
,,Ummm děkuji. Je to vynikající " usmál se na mě jako na dítě. Taky jsem se usmála.

Dojedla jsem snídani, a s Jungkookem jsme jeli do práce. Dneska je první pracovní den po prázdninách. Nasedli jsme do Jungkookového auta, a jeli jsme do Big hitu.

Přijeli jsme tam, a Jungkook mě odprovodil. Šli jsme za ruce. Moje jediná práce není upravování vlasů a make-upů. Dnes je můj první pracovní den v Big Hitu.

Denča pov
S Taem jsme nasedli do auta, a jeli jsme na taneční. Jenny mi poslala adresu, protože tam včera byla. Vešli jsme do té budovy, a stál tam Yeonjun. Rozběhla jsem se k němu, a podala jsem mu ruku.
,,Ahoj Yeonjune. Jsem De-"
,,Denča, já vím" zasmál se Yeonjun Tae se taky zasmál. Začli jsme tančit.

Odpoledne
Jenny pov
Nasedli jsme do auta, a s společně s Jungkookem jsme šli zase do parku. Zase jsme si sedli na lavičku, a koukali na stromy a listy. Taky bylo dost mraků, tak jsme se dívali na bílé mraky na čistě modré obloze. Jungkook si vzal sluchátka, tak jsme si pouštěli písničky. Také jsem si vzala blok, do kterého si kreslím hlavně motýly. Čekali jsme v parku, dokud nám Yeonjun nenapíše, že mužem už přijít na taneční. Taky chodí do práce.

Yeonjun už napsal, a my s Jungkookem jsme zase nasedli do auta. Přijeli jsme na taneční, a viděli jsme tam Denču s Taem. Taky se učí rychle.
,,Ahooj. Jde vám to" zvolala jsem na Denču.
,, Děkuji. Teď se předveďte vy" řekla Denča. Pustila se písnička, a s Jungkookem jsme začli tančit. Uprostřed naší taneční hodiny přišla Niki s Matym. Ukazovali na nás palce že jsme dobří. Obě zůstaly až do konce. Když naše taneční hodina už zkončila, Niki, Maty, Denča i Tae přišli k nám, a říkali, jak jsme skvělí. Že jsme rození tanečníci. S Jungkookem jsme se zasmáli.

Jeli jsme všichni do restaurace. Šli jsme tou ulici co včera. Tou s barevnými nádhernými světly. Večeři jsme jedli venku, takže jsme měli výhled na tu nádhernou světelnou ulici.

My Little ButterflyKde žijí příběhy. Začni objevovat