Vzbudili jsme se s Kookiem na stejno.
,, Dobré ráno zlato" řekl Jungkook.
,, Dobré ráno kookie" odpověděla jsem mu.
,,Jak ses vyspala?" Zeptal se mě.
,,Fajn, a ty?" Zeptala jsem se já jeho.
,, Perfektně, protože jsem byl s tebou" mrkl na mě a mile se usmál.
,,Awww Kookieee" řekla jsem a Jungkook se ke mě přiblížil s hlavou. Dal mi pusu. Pak jsem mu dala já. A pusinkovali jsme se, až najednou Jungkookovi někdo zavolal. Bylo tam napsané korejsky Kim Namjoon. Asi mu volá Namjoon.
,, Lásko, kdo ti volá?" Zeptala jsem se.
,,Namjoon. Počkej chvilku, zvednu to" řekl Kookie. Až dovolal, byl vysmátý.
,, Mám pro tebe překvápko" mrkl na mě.
,,Jaké?" Zeptala jsem se. No coo, jsem hrozně zvědavá.
,, Poletíme do Koreji, a tam bude to překvapení." Usmál se. Co tam budee? Nový dům? Nee. Zoo? Neee. Večeře? Já nevím. Uvidím.
O 2 hodiny později
,,Už mám zbalenoo!!" Zařvala jsem na Jungkooka, aby mě slyšel.
,, Dobře!! Dej si ty kufry ke dveřím!" Řekl Jungkook.
,, Lásko já mám cestovní tašku" řekla jsem a zasmála se.
,,Ahaa. Nevadí 😂" zasmál se taky.
O 45 minut později
Byli jsme v letadle. Stihli jsme to tak akorát. Nebyli jsme tady ani moc brzo, ani moc pozdě prostě tak akorát.
,, Dej mi mobil na chvilku prosím" řekl Jungkook.
,,Proč?" Zeptala jsem se.
,, Uvidíš" řekl, a dala jsem mu mobil. Nesměla jsem se koukat.
Jungkook pov.
Dala mi mobil, a zrovna ji přišlo upozornění z weverse. Že budeme mít koncert. Je to překvapení, nesmí to zjistit. Na chvilku jí ztiším weverse, a aby to nezjistila, tak ji změním tapetu, aby si jen myslela že sem ji měnil tapetu. Dám ji tam mě. Dal jsem jí ten mobil.
Jenny pov.
Dal mi ten mobil.
,, Podívej se na tapetu" mrkl na mě.
,, Dobře" odemkla jsem mobil, a byl tam cute Kookieee.
,,Awwww so cuteee😫" řekla jsem. S Kookiem jsme se objímali.
,,Co je to překvapení?" Zeptala jsem se.
,, Neřeknu, jen to, že to je v Koreji, v Soulu" řekl.
,,Ahaa" přemýšlela jsem, ale nic mě nenapadlo. Dorazili jsme do Koreji. Šli jsme do velkého domu, kde bydlí Namjoon, ale vždy se všichni členové sejdou u Namjoona doma. Tak jsme tam šli taky.
,,Čau klucii!" Řekl Jungkook.
,,No čaaau!" Řekli ostatní členové.
,,Ahoj!" Řekla jsem. Všichni se kolem nás hrnuli.
,,Tak coo, jak vám to jde?" Zeptal se Jimin.
,,Joo, je to fajn. Nikdy ji nechcu vyměnit za jinou." Řekl Jungkook. Awww so cute. Já ho taky nechcu vyměnit za nikoho.
,,Jenny ty jsi strašně roztomilá" řekli Tae s Hobim dohromady.
,, Děkuji " styděla jsem se. Šlo to vidět, protože mě Kookie obejmul, a pak mi dal pusu do vlasů.
,,Ooooooo!!!!!!!!" Všichni členové začali řvát protože viděli jak mi Kookie dává pusu. Smáli jsme se😂.
,, Už si jí řekl, kam jdeme?" Zeptal se Suga.
,,Ne, ještě ne. Až tam budem tak ji to vysvětlím. Možná to pochopí sama." Řekl Jungkook. Hmm..co by to mohlo být. Půjdem všichni na večeři? Nebo.... já nevíím!! Ach joo. O několik hodin později, jsme přišli k místu, kde se splnil můj sen. Kdo má koncert? BTS ne, by mi to přišlo na weverse. Nebo.... jedině....koukla jsem se na weverse a tam plno oznámení o tom, že BTS budou mít koncert.
,,Kookie ale já nemám lístky!" Zařvala jsem. Všichni se zastavili, a otočili na mě.
,,Neboj... neměj strach, nebudeš tam jako Army, ale jako moje holka" mrkl na mě. Jakože.... budu na pódium? To je blbost. Nemám mít strach tak uvidím. Přišli jsme ke schodišti, které vedlo na pódium.
,,Jste připraveni?" Řekl Namjoon.
,,Jo!" Řekli všichni členové.
,,Ne!" Řekla jsem.
,, Neboj se. Budu s tebou. To je to překvapení" Řekl Jungkook.
,,Hele Jenny. Teď dobře poslouchej " řekl Namjoon a pozorně jsem poslouchala.
,,My půjdeme všichni na pódium, a postavíme se do řady. Ty budeš za náma, a nebudeš se hýbat. Potom řekněme že tady máme hosta, a pak uhneme. A pak se uvidí." Řekl Namjoon.
,, Dobře " řekla jsem. Třepala jsem se, nikdy jsem nebyla před tolika lidma.
,,Nebud nervózní, děla to špatně" mrkl na mě Suga.
,, Děkuju " řekla jsem. Už to začlo. Jeli jsme nahoru. Všichni začali křičet a jásat. Nikdo mě neviděl, byla jsem skrčená v černém.
,,...a chtěli bychom vám ukázat zvláštního hosta, později vám řekneme o ní něco. Je to žena! Jenny!" Řekl Namjoon, a všichni BTS odstoupili, a já jsem vstala. Rozsvítilo se nade mnou světlo, a všechny ARMY začly křičet.
,, Takže ARMY. Jmenuje se Jenny, pochazí z české republiky. Je jí 23 let."-Hobi.
,,Žije sama, ale má pejska. Jmenuje se Bailey, má jeden rok."- Tae.
,,Jenny je nádherná. Stejně nádherná je její kamarádka. Jmenuje se Niki, a je jí 22 let."-Jin.
,, Obě se mají moc rády. Tak jako my je. Respektujeme je. Jsou to mladé dívky."-Jimin.
,,Jenny byla na našem koncertě jen jednou. To znamená že poprvé. Tahle Jenny je ta, na kterou se Kook díval. Vypadal dost zamilovaně." -Yoongi.
,,Kook se zamiloval do Jenny. Byla to láska na první pohled. Hned nám bylo jasné, že nevycouvá, že bude nad ní přemýšlet pořád. Bylo to tak vážné, že Kook zapoměl zpívat. Dovolme Jungkookovi teď něco říct."- Namjoon.
,,Jenny znám od základky. Chodili jsme spolu na základce v česku. Hodně jsme se milovali. Ale potom jsem jednoho dne letěl do Koreji, protože jsem zaslechl, že hledají členy do kpop skupiny. Ale byla chyba, že jsem Jenny o tom nedal vědět a myslela si, že jsem zmizel nebo nevim co si myslela. Potom byl koncert a zařvala na mě moje jméno. Kouknul jsem se, a měl jsem oči jen pro ni. Jak řekl Namjoon, zapoměl jsem až z toho zpívat. Bylo to tak vážné. Pak jsem narazil do Jimina. Nevěděl jsem, kde jsem chtěl jít. Pořád jsem se na ní díval. Při autogramech byla na řadě Jenny. Byl jsem nervózní, nevěděl jsem, jak se mám chovat k holce, která se mi líbí. Mlčel jsem. Pak jsem jí ale dal papírek s mým telefonním číslem. Vzala si ho a po nějaké době jsme si oba řekli, že se milujeme. Jednou mi málem umřela. Jsem hrozně šťastný, že žije, a že jsme spolu. Nelituju toho, že jsme se potkali, a že jsme si řekli, že se milujeme. Vážíme si jeden druhého. V mém životě něco chybělo. Bylo ticho. Ale pak jsem zjistil že existuje nádherná a milá osoba, to je Jenny. Je krásná, milá, vtipná, hodná, a je taky roztomilá a velmi hot! Musel jsem to říct pardon!😂 Je to ta nejlepší dívka jakou jsem kdy potkal a miloval! ARMY! Váš budu mít pořád v srdci nebojte se. Kvůli Jenny se nevzdám toho, kde jsem! Kpop a ARMY jsou můj život. Jenny je tak můj život! Miluju ji!!!!" Zařval Kookie do mikrofonu. Rozbrečel se, a já taky. Přišel ke mě, a obejmul mě. Všechny ARMY začly na nás křičet, aby jsme si dali pusu. Přemýšlela jsem jestli ano nebo ne, ale než jsem se rozhodla, Jungkook mě chytl za tváře, a políbil mě. ARMY začly křičet a jásat radostí. BTS potom začli zpívat písničky.
ČTEŠ
My Little Butterfly
RomansaJenny je hlavní postava. Je jí 23, a se svýma kamarádkama pojede za svým snem- BTS koncert. Stane se tam velmi nečekaná věc. Zjistí plno tajemství, a bude mít hodně příhod. Potká také plno idolů. Jak Jenny dopadne? Bude mít skvělý život jako zpěvačk...