Přišli jsme na pódium. BTS zrovna něco říkali. ARMY přerušili Namjoona. Protože jsme vkročili. ARMY začly pištět a jásat. Jungkook byl šťastný když viděl purple ocean. Ale já jsen byla smutná. Pořád. Hobi si mě všiml, a přišel ke mě.
,, Tak co, nevyšlo to?" Zeptal se.
,, Vyšlo" řekla jsem.
,,A proč jsi smutná?" Řekl.
,, Nevím" řekla jsem.
,,Aha. Tak mi to řekneš po koncertě " řekl. Kývla jsem. Jungkook si mě už všiml taky.
,,S Jenny jsme měli teďka menší konflikt. A vy teď už víte, že se skoro pořád objímáme, a dáváme si polibky. Ale ten konflikt..neobjali jsme se ani jsme si nedali pusu několik hodin. Měli jsme takovou velkou hádku. A hrozně nutně potřebuju Jenny obejmout a.....políbit" řekl Jungkook. Já jsem zvedala hlavu, a dívala jsem se na Jungkooka. Ostatní členové se kolem nás radovali, že to dopadlo dobře. Jungkook přišel ke mě blíž. Obejmul mě.
,,Moje srdce už je zalepené. Jungkookovo objetí je lék. Tak dlouho jsem na tohle objetí čekala. Už jsem si myslela, že se už nikdy neobejmeme. Voní tak hezky, že jsem ráda že žiju, že se s ním objímám. Jeho parfém miluju, je s ním hrozně dospělý, jako muž, a chtěla bych, aby tenhle parfém nosil pořád. Protože když ho ucítím, budu si pripadat v bezpečí. A když budem od sebe pryč daleko, tak mi musí dát mikinu nebo jeho tričko s tímhle parfémem. Protože i když není u mě, s tím parfémem si budu myslet že je vedle mě." Ani nevím že jsem to řekla nahlas. Všechny ARMY řvaly. Jungkook se usmíval.
,,A ještě tě chcu políbit zlato " řekl Jungkook. Já jsem byla tak natěšená. Dal mi pusu. Ale otočili jsme se tak, aby nás neviděli, jak se dotýkáme rtů. Takže nikdo nevidí jak se líbáme. Jungkook mě chytl kolem boků, a já jsem ho chytla kolem krku. Bylo to super. Miluju ho. Asi 3 minuty jsme se líbali, ale já jsem si uvědomila, že jsme na koncertě. Tak jsem Jungkooka trošku odstrčila.
,, Večer" mrkla jsem na Jungkooka. Dala jsem mu ruku. Moje ruka vypadala tak malá v Jungkookově ruce. Jungkook mi dal svou mikinu s jeho parfémem. Dala jsem mu pusu, a zase jsem mu dala ruku. Po koncertě jsem viděla nějakou fotku od nějaké ARMY. Ksmera byla zaměřená na mou a Jungkookovou ruku. Pravda. Moje ruka byla fakt malá v Jungkookově ruce. Ta fotka byla tak hezky upravená, že ta fotka byla roztomilá, a musela jsem si jí uložit. A dala jsem like. Ukázala jsem tu fotku Jungkookovi, a ten dal te ARMY taky like na tu fotku. Bylo to roztomilé.
,,Jenny, už si dokážu představit, kdyby jsme měli děti. Bylo by to hezké. Starali by jsme se oba" řekl Jungkook, usmál se, a obejmul mě. Dal mi pusu na líčko.
,,Ano. Vydrží nám to?" Zeptala jsem se. Zesmutnila jsem. Doopravdy jsem nevěděla, jestli nám to vydrží.
,, Jasně že jo. Neopustím tě, i kdyby tady byla ta nejvíc hezká holka na světě. Ty budeš pro mě nejhezčí holka na světě. V mém srdci. Neboj se. Budem spolu ještě dlouho. Nerozejdu se s tebou. Budeme mít děti. Budeme mít svatbu. Neboj se zlato" řekl Jungkook. Já jsem se usmála.
,, Těším se" řekla jsem. Jungkook se usmál. Denča přišla k nám.
,,Jsem ráda že jste spolu" usmála se.
,,Taky jsem ráda " řekla jsem. Přišel Tae, a dal Denči pusu. Potom přišla Niki.
,, Potřebuju s váma mluvit." Řekla. Usmála jsem se.
,, Někdo si mi líbí. Je čech. Byl to váš spolužák." Řekla. Tak smutně. Nebo jako kdyby toho litovala.
,,A kdo to je? " Zeptala jsem se. Uvažovala jsem kdo by to mohl být.
,,Noo..Matyáš.." řekla. My s Denčou jsme se jen na ní dívaly s otevřenou pusou.
,,Co?" Řekla.
,,A proč jsi...já nevím..smutná?" Zeptala jsem se.
,, Protože vím, že on mě nemá rád" řekla. My s Denčou jsme se na sebe koukly smutně. Obejmuly jsme se. I s Niki.
,,Neboj se. Domluv se s ním na venek, a uvidíš. On tě musí nejdříve poznat. Každý jsme se změnili za ty roky." Řekla Denča. Byla zkušená nějak 😂. Jungkook přišel ke mě. Ale nepřišel nějak jako kdyby mě chtěl obejmout, nebo něco mi říct hezkého. Měl v tu chvíli hrozně hot ruce. Šly mu vidět žíly. Pohyboval jinak s čelistí a s jazykem. Olizoval si rty.
ČTEŠ
My Little Butterfly
RomanceJenny je hlavní postava. Je jí 23, a se svýma kamarádkama pojede za svým snem- BTS koncert. Stane se tam velmi nečekaná věc. Zjistí plno tajemství, a bude mít hodně příhod. Potká také plno idolů. Jak Jenny dopadne? Bude mít skvělý život jako zpěvačk...