Jsem těhotná?😳

60 3 0
                                    

Dala jsem Kookiemu pusu do vlasů. Už jsme byli doma. Pomohla jsem Kookiemu jit do postele. Dala sem ho na tu postel, a chtěla jsem jít převlíknout, ale Jungkook mě chytl za ruku, a zatáhl mě k sobě.
,, Prosím " říkal Jungkook. Pořád prosil.
,,Co prosíš?" Zeptala jsem se.
,,Dneska.. dneska můžeš" řekl Jungkook.
,, Můžu ale... cože?" Řekla jsem.
,, Prosím dneska... já to chcu" řekl Jungkook.
,,Noo" řekla jsem, a Jungkook mi začal sundávat oblečení. No a pak se tamto stalo ale Jungkook neměl kondom. Noo a jak jsme to dodělali, tak jsem šla do sprchy. Už jsem tam byla a Jungkook přišel za mnou. Nahý. Noo a pak se to stalo znovu ale ve sprše. No. Zase bez kondomu. Pak jsme šli spát.
Ráno
Vzbudila jsem se, a chtěla jsem zvracet. Zvracela jsem hodně, asi 5krat za sebou a hodně. Bolel mě z toho krk. Přišel Jungkook za mnou.
,,Co se děje?"
,, Já nevím" řekla jsem. Zvracela jsem dál.
,,Nejedu tentokrát do nemocnice, ok?" Řekla jsem a Jungkook kývl. Zase jsem zvracela. Uběhlo několik minut. Už mi bylo lépe. Ležela jsem v posteli, a Jungkook někomu volal.
,, Nevolej do nemocnice!" Zařvala jsem na něj a bylo mi špatně tak jsem se otočila zpátky.
,, Neboj, volám klukům " řekl Jungkook. Jungkook jel pro něco do obchodu. Já jsem rychle hledala na internetu, z čeho to může být. Jako první tam bylo že jsem těhotná, pak že mám tu nemoc co už jsem měla, a pak další věci. Byla jsem v šoku. Jungkook jel do obchodu někam daleko, kde jsou velmi dobré věci. Bylo mi dobře tak jsem se stavila do lékárny pro těhotenský test. Rychle jsem šla domů ale Jungkook přišel. Rychle jsem to zchovala.
,,Tady máš hodně věcí." Řekl Jungkook.
,,Donesl jsi i banánové mlíčka?" Zeptala jsem se, a Jungkook zesmutnil.
,,Ano, ale to ty teď nemůžeš pít" řekl Jungkook. Přišel ke mě, a dal mi pusu.
,,Kookie?" Zeptala jsem se. Bála jsem se ho na to zeptat
,,Ano?" Řekl.
,, Přemýšlel jsi někdy o tom, jak by vypadaly naše děti?" Zeptala jsem se. Jungkook jen mlčel. Neviděla jsem jeho obličej protože byl otočený, zrovna chtěl někam jít. Rychle se na mě otočil.
,,Ne nepřemýšlel, ale už bych mohl. No. Jdu vybalit nákup" řekl Jungkook. Uff, doufám že ho nenapadlo že jsem těhotná. Jako nevím jestli jsem, ale uvidíme. Zavolala jsem Denči.
,,Ahoj" řekla jsem.
,,Ahoj, copak?" Řekla.
,,Nic, jen jak se máš? Kdy přijedeš"
,, Mám se dobře. Už jedeme zpátky. A ty se máš jak?" Zeptala se.
,,Noo špatně. Zase jsem zvracela" řekla jsem.
,,Ahaa. To mě mrzí. Až přijedeme, navštívím vás " řekla.
,, Dobře" řekla jsem.
,, Už musím jít, tak ahoj" řekla.
,,Ahoj" a zavěsila. Pak jsem zavolala Niki.
,,Ahoj, copak?" Řekla.
,,Nic. Jen jak se máš"
,, Dobře, co ty?" Řekla.
,, Špatně" řekla jsem.
,,Jaktoo?" Řekla.
,,Zas zvracím"
,,Ahaa. Tak já k vám přijedu " řekla a položila to. Uběhla asi hodina a půl a někdo klepal.
,, Já zajdu otevřít zlato lež" řekl Jungkook.
,, Dobře " řekla jsem, a Denča s Niki vběhly dovnitř a hledaly mě všude. Jungkook jim ale pomohl, a ukázal na pokoj kde teď ležím. Obě tady vkročili, a byly šokované. Přišly ke mě a povídaly jsme si. Smály jsme se. Denča odkryla moji peřinu, protože mi chtěly pomoct vstát. Obě byly šokované. Co se děje? Já to dostala? Nebo coo? Nechápu.
,,Co se děje?!" Zeptala jsem se.
,,Ty jsi těhotná?" Zašeptala Niki.
,, Já? Nee" řekla jsem, a koukla jsem se tam kde se holky dívaly. Byl tam ten těhotenský test. Já na to zapoměla.
,,Denčo, Niki, vyhoďte ten test prosím. Nejde to zchovat. Kookie leze všude. Nechcu aby věděl že jsem si koupila test. Vyhoďte ho, a at si toho nevšimne" řekla jsem, a holky si to schovaly a Jungkook přišel ke mě. Šly to vyhodit.
,,Kde šly?" Zeptal se.
,, Nevim." Řekla jsem.
,, Až ti bude líp, tam půjdem s BTS na dovolenou jo?" Řekl Jungkook.
,, Dobře. Už mi je dobře. Asi 3 hodiny jsem nezvracela" řekla jsem.
,, Uvidíme" řekl Jungkook.
O 2 dny později
,, Dobré ráno Zlato" řekl Jungkook. Vzbudila jsem se a tohle mi řekl.
,, Dobře ráno lásko" řekla jsem.
,, Už ti je více lépe?" Zeptal se Kookie.
,,Ano. Už 2 dny nezvracím. Je mi dobře. Cítím se skvěle" řekla jsem.
,, Dobře. Tak se půjdem zbalit a pojedem ja dovolenou s BTS, dobře zlato?" Řekl Kookie.
,, Dobře, těším se" mrkla jsem na Kookieho. Začal volat asi Taemu.
,,Tak jedem dneska? Jenny už je lépe" řekl Jungkook.
,, Jasně. Teď jsem u Namjoona doma tak mu to řeknu, a ať to napíše na skupinovku" slyšela jsem co Tae říká. Napíšu Denči.


Ahoj. Jungkook řekl, že pojedeme na dovolenou s BTS. Nechceš jet taky?

Zobrazila si to, a napsala že jí něco Tae říkal, že jede taky. Začala jsem se balit.

My Little ButterflyKde žijí příběhy. Začni objevovat