Byla velká pařba. Všichni pili alkohol, děti si hrály bez dohledu na houpačkách a klouzačkách, já jsem pila kapku vína. Já nejsem ani po tátovi, ani po mámě. Když byly oslavy nějaké nebo jen tak prostě večer na víno nebo pivo, tak táta se dokázal ožrat. A máma byla kapku opilá, ale nebyla jak táta. Pila hrozně vína. Já jsem měla za celou dnešní svatbu asi jenom 2 sklenky vína. A ještě musím dopít tu druhou. Jungkook už je opilý. Komunikuju s ním. Když chce, tak komunikuje, a snaží se normálně chovat.
Někdo odcházel už domů, tak jsme se šli rozloučit. Jungkook byl sice opilý, ale mluvil jako kdyby nic nepil.
Tancovali jsme, byl to super den. Tátu nějak už neřeším. Není to už můj táta. Je to úchylák.
Byla jedna hodina ráno, a byli tam jen BTS, jejich holky, a ještě jedna holka. Bavila se s Yoongim. Oba se usmívali. Takže Yoongi si našel asi holku.
Hele. Takže vypila jsem víc jak 2 sklenky vína. Ale jenom holky mě k tomu přinutily. Není to tak strašné. Akorát vím, že budu zvracet, ale to bude dobré. Takže jenom jsem opilá. Ne zas tak moc ale jsem.
Jeli jsme domů s Jungkookovým bratrem. Prý nic nepil.
,, Proč sis neloknul kapku vína?" Zeptala jsem se.
,,Potom bych nikoho nemohl vozit" řekl.
,,To je jednoo. Tak se stavíš k nám, a něco vypiješ. Zavoláme ti taxíka " usmála jsem se.
,,Ano, Jenny má pravdu. Pojď k nám na chvíli" řekl Jungkook opile.Přijeli jsme domů. Vešli jsme dovnitř, a bylo mi hrozně vedro. Byl tam i ten bratr od Jungkooka. Něco vypil, a povídali jsme si. On už ale musel domů.
,,Tak ahojj" řekla jsem ve dveřích. On mi zamával, a nasedl do taxíku.Šla jsem do sprchy. Vešla jsem, a Jungkook šel se mnou. Normálně jsme si povídali a sprchovali jsme se, dokud nepoložil tuhle otázku.
,, Když jsme svoji, byla svatba, tak by jsme měli mít sex, ne?" Ušklíbil se. V ten moment to začlo být pikantnější. Dívali jsme se do očí. Jungkook mě začal hladit po rukách, a díval se na mé rty. Políbil mě.Hezky voňaví a mokří od vody jsme vylezli ze sprchy, trošku jsme se usušili, a běželi jsme do postele. Lehla jsem si, a Jungkook nade mě. Ruce jsem dala vedle hlavy, a Jungkook mě za ty ruce chytil, aby se opřel. Asi mi teď přijde hot hrozně kluk s náramkem, s řetízkem, a s prstenama. Jungkook nemá prsteny, ale náramek a řetízek má. Je to dost hot. Opatrně ho vložil do mě. (ahahah) Dělali jsme to asi 10 minut. Bylo to rychlé. Měla jsem husinu. Protože ten pocit, že už jsem jeho žena, je prostě lepší. Dělala jsem mu ruční i ústní práci. Noo a byly 3 hodiny ráno.
Po pohlavním styku může být žena podrážděná. A cokoliv když ji kluk řekne tak se může rozhodit nebo naštvat se a rozbrečet se. Je hodně zranitelná. Tak Jungkook neříkal jaké to bylo, nebo že se mu to líbilo, ale jen se přikryl pod peřinu, a obejmul mě ze zadu. Bylo nám oběma jedno že jsme oba nazí a že se jeho přirození dotýká mojeho zadku. Bylo to jedno. Jungkook usnul, a přetočil se na záda. Já jsem si automaticky lehla na jeho hruď, a hleděla jsem v té tmě šťastně na jeho obličej. Jsem hrozně šťastná. Táta mě už nezajímá. Teď je třeba zařídit ještě jednu věc. Dítě. Tak moc bych teď chtěla miminko.
Vzbudili jsme se s Kookiem na stejno.
,, Dobré ráno" řekl s úsměvem, a políbil mě.
,, Dobré ráno" řekla jsem.
,, Ráno to byla pecka teda" řekl Jungkook.
,,Co?" Myslela jsem, že myslí to co jsme dělali spolu včera.
,,Noo jak jsme zvraceli hodně. Oba dva" řekl, a zesmutnil.
,,A je ti lépe?" Zeptal se mě.
,, Já jsem zvracela?" Já o tom nevěděla.
,,Ano, ale víc než já. A to jsem vypil toho mnohem víc než ty." Řekl se smutnýma očima.
,,Aha" přemýšlela jsem. Jungkook šel chystat snídani, a já jsem se podívala na telefon. Měla jsem pár zmeškaných hovorů od holek a BTS, a miliony zpráv od nich. Rychle jsem otevřela zprávu nějakou. Od Hwasy.Jenny tak co večer? Jaký byl?😏
Tohle mi napsala Hwasa🤦🏻♀️. Odepsala jsem jí na to.
Měli jsme hodně energie 😏
Je to samozřejmě sranda😂. Přečetla si to, a zavolala mi. Ach jo. Hovor přijat
,,Ahoj, co se děje?" Ptala jsem se.
,, Vyzkoušej si těhotenský test radši." Řekla Suzy.
,, Měli jste kondom?" Zeptala se Rosé. Smály se.
,,Ne neměli" řekla jsem.
,,Oo. Tak honem pro ten test" řekla Ryunjin.
,,Fajn. Zatím" řekla jsem a vypla jsem to.
,,Kdo to byl?" Ptal se Jungkook ve dveřích.
,,Holky" usmála jsem se.
,,A co chtěly?" Zeptal se.
,,Abych si koupila test" řekla jsem.
ČTEŠ
My Little Butterfly
RomanceJenny je hlavní postava. Je jí 23, a se svýma kamarádkama pojede za svým snem- BTS koncert. Stane se tam velmi nečekaná věc. Zjistí plno tajemství, a bude mít hodně příhod. Potká také plno idolů. Jak Jenny dopadne? Bude mít skvělý život jako zpěvačk...