Chtěla bych na ultrazvuk, ale je moc brzy. Teď nemůžu pít alkohol. Ale nějak mi to nevadí, protože nejsem alkoholička.
,, Já bych chtěl holčičku a potom kluka" mrkl na mě najednou Jungkook.
,,Ahaa. Takže chceš dve děti?" Zeptala jsem se.
,,Anoo" řekl Jungkook.
,, Jaké by bylo, kdybychom měli dvojčátka? Kluk a holka" přemýšlela jsem. Vážně teď nevím, jestli souhlasit s Jungkookem, že chci holčičku a potom kluka, a nebo dvojčata. Asi budu mít tu otázku v hlavě pořád.Přišlo mi upozornění na messengeru. Psala mi Denča.
Máme překvapení. Dáme vám to, až budeme spolu
Napsala Denča. Přemýšlela jsem co by to mohlo být.
Šli jsme za Yeonjunem. Tentokrát tam byli ostatní členové z TXT. Soobin je můj bias, tak jsem šla rychlým krokem k němu.
,,Ahoj, jsem Jenny. Jsem od Jungkooka žena " řekla jsem. Zvedl obočí.
,, Žena?"
,,Ano. Měli jsme svatbu" řekl Jungkook za mými zády, a mrkl na mě.
,,Ahaa..." Řekl Soobin, a podíval se na mě. Ostatní členové TXT se sešli u nás. Povídali jsme o svatbě. O těhotenství ani Ň.
,, Chtěla bych tančit " řekla jsem, a zesmutnila jsem.
,, Můžeš. Je brzo. Můžeš ještě tančit" mrkl na mě Jungkook. Txt se na nás dívali zamračeně. Nevěděli, že jsem těhotná.Tančila jsem.
Jungkook pov
I když je těhotná, a moje, v tanci je prostě skvělá. Ale ne jen v tom. I v poste-
,,Hele, máš štěstí na ty holkyp" mrkl na mě Soobin. Vyrušil mě z mého myšlení.
,, Fakt? Já vím. Jenny je kus. Ale...je moje" usmál jsem se.
,,Nojoo. Je fakt hezká " řekl Soobin.
,,Joo, to je. Neznáš nějakou její kámošku?" Řekl Bomgyu.
,,Noo, Rosé, Niki, Hwasa, Ryunjin, Suzy, Denča, Yuna." Řekl jsem.
,,Aa nechtěla by mě některá z nich?" Mrkl Bomgyu.
,,Ne" řekl Yeonjun.
,, Proč ne?" Zeptal se Taehyun.
,, Denča chodí s Taem, Rosé s Jiminem, Hwasa s Namjoonem, Suzy s Jinem, Yuna s Yoongim, Ryunjin s Hobim, a Niki s jejím klukem. Nevím už jak se jmenuje." Řekl Yeonjun. Nějak toho ví.
,, Matyáš" podotkl jsem.
,,Joo, Matyáš" řekl Yeonjun. Jenny už dotančila.Jenny lov
Už jsem dotančila. Byla jsem plná energie. Cítila jsem se živá, a šťastná.
,,Byla si skvělá " mrkl na mě Soobin.
,, Děkuju" řekla jsem, a opatrně jsem ho objala.
,,A taky nádherná při tom " řekl Jungkook. Pak byl dirty mind, a poté i ostatní členové z TXT. Mě to taky došlo. Stačilo tam nedat slovo a už to bylo weird. Políbila jsem Jungkooka. Dal tam jazyk. To už dlouho nebyloo. Já jsem Jungkooka odstrčila. Nechtěla jsem se líbat před někým. Bylo to divné.Jeli jsme domů, a někdo mi napsal. Byla to Yuna.
Ahoj, nechceš přijít? Že bychom si daly jen my dvě kafe bez kluků 😉
Dobře
Napsala jsem, a hned jsem to šla říct Kookiemu.
,,Kookie? Chci jít k Yuně. Dáme si kafé."
,, Dobře. Zavezu tě tam" řekl Jungkook.Oblékla jsem se, vzala taštičku, nasedli do auta, a jeli jsme.
Přijeli jsme před její dům. A taky od Yoongiho. Zazvonila jsem, a Yuna mi otevřela.
,,Ahooj" řekla, a obejmula mě.
,,Ty nádherně voníš" řekla.
,, Děkuju " řekla jsem, a dala jsem pusu Jungkookovi na rozloučenou.
,, Napiš až si pro tebe můžu přijet" mrkl na mě Kookie, plácl mě po zadku, a rychle šel do auta. Já jsem se zasmála.
,,Je fakt hezký." Řekla Yuna.
,,Kdo?" Zeptala jsem se, a Yuna ukázala na Jungkooka.
,,Ahaaa" řekla jsem.Šly jsme dovnitř, a já jsem si sedla na gauč. Yuna si sedla vedle mě, a obejmula mě.
,,Co si dáš?" Zeptala se.
,, Nějaké kafé" řekla jsem docela nervózně. Bylo mi to divné když sedí tak blízko.
,, Dobře " mrkla na mě, a odešla dělat kafé.Přišla s kafém, a začly jsme si povídat. Povídaly jsme si o našem miminku. Asi 10 minut, a potom začala mluvit o pohlavním styku s Jungkookem. Jak to prožívám atd. Přišlo mi to divné. Hodně divné.
,,Kde máš Yoongiho?" Misto toho abych odpověděla na otázku Yuny, tak jsem se ji zeptala na něco jiného.
,, Nevím. Někam jel s kámošema. Ale odpověz mi" přišla blíž ke mě. Oukej? Wtf je jí něco?
,,Joo, vždycky se uvolním a tak...ale nevim jestli se to Kookovi líbí" srala jsem na to. Prostě jsem ji to řekla.
,,Ahaa. Tak já tě něco ponaučím" řekla. Ok? Dobře no..sice jako nevím co by měla učit, ale.. uvidíme.
,,Za prvé. Začni mi říkat Mommy" řekla. Vykulila jsem oči. Riskla jsem to. Uvidím co bude potom.
,,Mommy, co bude dál?"
,, Teď mě zkus nějak uspokojit" si dělá prdel?
,,Ne? Proč?" Řekla jsem.
,, Říkej mi mommy" řekla.
,,Mommy, proč bych tě měla uspokojovat?" Zvedla jsem obočí.
,, Protože tě chcu naučit něco. Co fakt zabírá. A honeem. Máma je nazlobená" řekla, a ušklíbila se.
,,Hele..Yuno. nevím o co ti jde...tak .." přišla blíž ke mě, a začla mě hladit po noze.
ČTEŠ
My Little Butterfly
RomanceJenny je hlavní postava. Je jí 23, a se svýma kamarádkama pojede za svým snem- BTS koncert. Stane se tam velmi nečekaná věc. Zjistí plno tajemství, a bude mít hodně příhod. Potká také plno idolů. Jak Jenny dopadne? Bude mít skvělý život jako zpěvačk...