Mi-yeon🤔🙄

52 2 0
                                    

Po snídani jsme se zbalili, a jeli domů. Přijeli jsme domů, a hned mi Jungkook pomohl se obléct na zítřejší koncert. Líbil se mu tenhle outfit.

Mě se taky líbil ten outfit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mě se taky líbil ten outfit.
Další den
Už jsem dávno vzhůru. Jungkook mě vzbudil. Jedeme na ten koncert. Už tu jsme a je tu plno ARMYs. Denča jela s náma a BTS ji představili tak jako mě. Bylo to super být na pódium zase. Najednou se změnilo téma.
,,Hele. Řeknu vám, co jsem si myslel" řekl Jungkook. Nevím o čem mluví.
,,Jenny jednoho dne zvracela. A myslel jsem si, že je těhotná" řekl Jungkook. Všichni BTS šli ke mě a začali se mě ptát do mikrofonu jestli nejsem těhotná. Smáli se. Já jsem se taky smála. ARMY byly zticha.
,,Ne nejseeem! Teda...já nevím" řekla jsem, a všichni BTS se koukli na sebe a pak na Jungkooka. ARMY křičely radostí. Nějaká ARMY zařvala na Jimina. Jimin se otočil, a začal se červenat.
,, Není to ta, s kterou chodí?" Zeptala jsem se Hobiho.
,,Jo je to ona" řekl Hobi. Usmíval se.
,,Jimine, to je tvoje holka?" Zeptala jsem se.
,,Ano" řekl, a začal se culit.
,,A jak se jmenuje?" Zeptala jsem se.
,,Rosé" řekl.
,,Jé to je hezké jméno " řekla jsem.
,,Ale Jenny je hezčí" ozval se Jungkook. Jimin se zasmál. Další ARMY zařvala na jednoho člena. Tentokrát na Jina. Jin se otočil na ní, a díval se na ní jako Jungkook na mě jak mě viděl poprvé. Všichni jsme si toho všimli. Na autogramech Rosé přišla k Jiminovi, a Jimin jí dal pusu na líčko. Styděl se. Potom ta holka co zařvala na Jina tak přišla k Jinovi, a oba se smáli. Jin jí něco šeptal do ucha. A po mě a Denči chtěli ARMYs taky autogram. Nějak jsem se podepsala. Dali mi dárečky. Dali mi věci s motýlama. Byla jsem šťastná. Potom jsme jeli domů. Namjoon mi zavolal.
,,Ahoj, co se děje?" Řekla jsem, a dala jsem to na reprák ať to slyší i Jungkook.
,,Noo jedeme zítra do té české republiky?" Zeptal se Namjoon.
,,Jo jasně " řekla jsem. Domluvili jsme se kdy a kde atd. Tak jsme se s Kookiem balili.
Další den
Byli jsme na letišti. Ale ještě někdo chyběl. Jeden člen. Jimin.
,,Kde je Jimin?" Zeptala jsem se.
,,Co? On tu není?" Zeptal se Namjoon.
,,No taky se teď dívám. Není tady" řekl Tae. Namjoon zavolal Jiminovi.
,,Jimine, kde jsi?" Zeptal se Namjoon.
,,Ehm no...doma ještě" Jimin vzdychal. Jako kdyby běžel nebo něco. Nebo snad.....s Rosé?
,,Co děláš že jsi udýchaný?" Zeptal se Jungkook. On mi asi vidí do hlavy.
,,Noo běžel jsem za .... vysvětlím vám to až tam budu" řekl Jimin.
,,Ok ale honem protože letadlo odlétá v 7:00" řekl Jin.
,,A je 6:48, Jimine" řekl Yoongi.
,,Aha. Dobře už jedu" řekl Jimin.
,,Tak čus" řekl Namjoon.
,,Jo počkej.... může jet i Rosé?" Zeptal se ještě Jimin.
,,No jasně" řekl Namjoon. Jin někomu zamával. Mával na tu holku.
,,Kdo je to?" Zeptala jsem se Jina.
,,Suzy. Je hezká. Líbí se mi" řekl Jin. Tak jsme nasedli do letadla. Všimla jsem si, že letěla i Suzy. Jin za ní na chvíli šel.
,,Co asi dělají?" Zeptal se Jungkook.
,, Já nevím" zasmála jsem se. Po chvilce přišla nějaká holka k Jungkookovi.
,,Ahoj....zlato" řekla Jungkookovi, ale koukla se na mě tak zhnuseně. Čekala jsem, že Jungkook řekne něco jako: ,,Neříkej mi tak, už dávno spolu nejsme" ale Jungkook nic neřekl. Díval se na ní jako kdyby ji měl radši než mě.
,,Ahoj..tohle je Jenny" řekl Jungkook, a ukázal na mě.
,,Ahoj, Jenny" řekla mi, a když řekla mé jméno, divila jsem se, že ji oči nevypadly z důlku.
,,Jsem jeho příte-" chtěla jsem to doříct, ale Jungkook mi dal ruku přes pusu. Ta holka se jen usmála. Ďábelsky.
,,Jenny, tohle je moje nejlepší kamarádka. Jmenuje se Mi-yeon." (Random jméno xd) řekl Jungkook.
,,Aha těší mě" řekla jsem, a podaly jsme si ruce. Jak pustila mojí ruku, utírala si jí do svého oblečení. Jako kdybych byla nějaká špína.
,, Teď jdi prosím si sednou jinam. Chci na chvíli s Mi-yeon mluvit" řekl Jungkook.
,,Ale kam si mám sednout? Však sedadlo mám tady" řekla jsem mu.
,,Vedle J-hopa je místo. Je sám. Můžeš za ním." Řekl Jungkook. Tak jsem šla za Hobim. Nevzala jsem si mobil. Nevadí. Jungkook mi ho schová.
,,Ahoj Hobi" řekla jsem smutně.
,,Ahoj Jenny. Děje se něco?" Řekl.
,,Noo..ani nevím." Řekla jsem.
,, Pojď, sedni si tady, a všechno mi řekni. Vše co tě trápí." Řekl. Usmála jsem se na něho, on na mě, a s radostí jsem si přisedla.
,,K Jungkookovi přišla nějaká Mi-yeon, a Jungkook se s ní chová, jako kdybych nebyla pro něj nikdo, a že on chodí s ní. Úplně se chová divně."
,,Aha. Tak se bav teď se mnou" řekl Hobi. Usmáli jsme se.

My Little ButterflyKde žijí příběhy. Začni objevovat