Jungkook něco skrývá 😕

34 2 0
                                    

Tak jsem šla v dešti, už zmoklá jako slepice, domů. Měla jsem mokré vlasy, i oblečení. Dokonce i ten těžký kufr.

Jungkook pov
Stavil jsem se ještě pro kytici a čokoládu. Už jedu na tu zastávku.

Není tady... prší...
Tak jsem šel pěšky domů s květinou a čokoládou.

Jenny pov
Sedla jsem si na lavičku, protože mě bolely nohy a ruce od tahání kufru. Seděla jsem tam asi 5 minut.

Přišel Jungkook. Taky zmoklý, ale hezky oblečený.
,,Jenny.." řekl. Já ho nechtěla slyšet. Otočila jsem se na druhou stranu.
,,Jenny, promiň. Omlouvám se.." řekl.
,, Všichni přijdou bez problémů za svýma holkama, ale ty máš problém přijít v čas? Co jsi dělal? Si říkal, že máš dneska volno! Těšila jsem se na to, že si dáme pusu, a že mě uvítáš s objetím, jak jsi to říkal!! Myslím.. že dnes nic takového nebude.." řekla jsem. Viděla jsem ten zklamaný obličej, a zvadlou kytici v jeho ruce.
,, Ještě jednou.. promiň. Miluju tě" řekl, otočil se, a šel nějakým jiným směrem. Já jsem šla směrem domů.

20:58
Kde je Jungkook?! Co dělá venku?! Musím ho jít hledat. Oblékla jsem se, a šla jsem na místo, kde jsme se vydali každý jiným směrem. Šla jsem tím směrem, kde šel Jungkook. Dívala jsem se do každé ulice, do leva, do prava. Až nakonec jsem ho našla. Opilý ležel vedle popelnic v jedné z ulic. Jeho oblek byl roztržený. Byl kapku od krve.
,,Jungkooku?!?! Co jsi dělal?!" Zařvala jsem po něj. Byla zima, a on měl roztrhaný oblek. Vzala jsem ho do nejbližší restaurace. Rychle jsem s ním šla na dámské toalety. Zamkla jsem, a začala jsem mu mýt obličej.

Kapku se probral.
,,Jenny?" Zamumlal.
,,Co?!" Řekla jsem naštvaně.
,, Já jsem nechtěl " řekl, a ukázal na svoji krvavou ruku.
,,Co?" Nechápala jsem ho.

Přišli jsme domů, a nachystala jsem nám pyžama v koupelně. Šla jsem s Jungkookem do sprchy.
,,Kookie, prober se.." řekla jsem. On otevřel oči.
,,Jee..ahoj Jenny" řekl, a usmál se. Opile.

Lehli jsme do postele. Já jsem ležela zády k němu.

Ráno
Probrala jsem se, ale Jungkook vedle mě nebyl. Šla jsem ho hledat. Zase nikde nebyl. Volala jsem mu, ale nezvedal to. Volala jsem BTS, ale nevěděli kde je. Mezitím, zase ten vrah někoho zabil. Teď to mluvili v telce.

Jungkook pov
,, Skvělá práce, Jungkooku. Tady máš peníze. Pokračuj a budeš jich mít mnohem víc " řekl můj šéf.
,,Koho mám zabít teď?" Zeptal jsem se.

Jenny pov
20:27
Kde zase je?! Zase jsem mu volala. Nezvedal to.

7:05
Celou noc jsem nespala. Čekala jsem na Jungkooka. Nepřišel. Něco se mu asi stalo. Koukala jsem na televizi. Zase zabil někoho.

Jungkook pov
,,Tady máš prachy" řekl.
,,Koho teď mám zabít?" Zeptal jsem se. Už jsem se těšil, až zase dostanu peníze.
,,Jmenuje se Jenny, bydlela v Česku, ale teď je v koreji. Žije asi sama. Nevím." Řekl, a já jsem se zarazil.
,,To.."
,,Co? Je to problém?!" Zeptal se naštvaně.
,,Ne!" Řekl jsem. Šel jsem před náš barák. Můj šéf mě sleduje když pracuju. Nebo-li když zabíjím.
,, Pane, to nemohu. Dneska nemůžu" řekl jsem.

Jenny pov
Pořád brečím. Nepřestávám. Nejde to. Už jsem si přiložila nůž ke krku. A taky  jsem se už hodně pořezala žiletkou. Co když je Jungkook mrtvý? Protože ho třeba zabil ten vrah?! To nesmí být pravda....co když to je pravda?!?!?

Někdo zaklepal. Šla jsem otevřít, i s těma ránama, a mými oteklými oči. Stál tam Jungkook.
,,Jenny.....co to máš na nohách a na rukách?! Co jsi to udělala?! Proč..." Já jsem se svalila na zem, a začala jsem brečet víc.
,,Jenny!!" Sehnul se ke mě. Pomohl mi vstát, a šel se mnou na postel.
,,Jenny, omlouvám se. Vím kdo je ten vrah. Ale musíš mi říct, kdo ti tohle udělal.." řekl.
,, Já sama" řekla jsem. Asi jsem to říkat neměla.
,,Ty?!?!? Tohle nedělej Jenny, prosím tě " řekl Jungkook se slzami v očích.
,, Udělala jsem si to žiletkou. Od té doby co jsem byla na dovolené jsi jiný. Jako kdyby jsi mi něco skrýval. Přišel si pozdě, opil ses tak, že jsi zkončil ležet u popelnic a poraněními, a teď zase zmizíš? Volala jsem ti, psala jsem ti, volala jsem ostatním BTS členům, a ti taky nevěděli kde jsi. A když je tady ten vrah, tak jsem si myslela, že tě zabil...." Řekla jsem, a zase jsem brečela. Jungkook mě pohladil po zádech.
,,Ne nezabil mě!!" Řekl.
,,Jak jsem to měla vědět?!?!" Zařvala jsem po něm.

,,Kdo je ten vrah...?" Řekla jsem naštvaně. Jungkook mlčel.
,,Kdo..je ten vrah..?!" Zvýšila jsem kapku hlas.
,,Kdo je ten vrah?!?!" Teď jsem trošku zařvala. Mlčel. Dala jsem mu facku.
,,Kdo?! Kdo je ten vrah?!?!" Zařvala jsem.
,,Ten vrah jsem já" řekl krátce.

My Little ButterflyKde žijí příběhy. Začni objevovat