Usmáli jsme se na sebe. Přijeli jsme na hotel, a balili jsme se.
,, Zítra ráno odlétáme " vlezl do našeho pokoje Namjoon.
,, Dobře" zavolala jsem na něho.
,, Už se těším až přijedeme domů " řekla jsem. Jungkook přišel ke mě, a obejmul mě ze zadu.
,, Já taky zlato. Už se těším až se budem mazlit v naší posteli" řekl. Otočila jsem na něj hlavu, a dala jsem mu pusu. Potom jsme si lehli a šli jsme spát.
Ráno
Vzbudil nás Hobi.
,,Ahojj dečka tak vstávat a cvičit!!" Zavolal.
,,Co mu je ?" Zeptala jsem se Jungkooka.
,, Nevím. Zdá se být šťastný " řekl. Vylezli jsme z postele. Já jsem o něco zakopla a Jungkook už ležel nademnou. Dala jsem mu pusu. Jungkook mě ale začal líbat. Já jsem spolupracovala. Zasmála jsem se, a odstrčila jsem Jungkooka. On tam stál s otevřenou pusou a usmíval se. Já jsem utíkala do koupelny. Nezamkla jsem. Vlezl tam a.............................lechtal mě. Smála jsem se tak, že to slyšel celý hotel. BTS přišli, a ptali se, co se děje.
,,Jungkook mě.... lechtá... pomooooc!!" Pořád jsem se smála. Hobi otevřel dveře, a spokojeně vydechl. Jungkook přestal lechtat a oba jsme se naráz koukli na Hobiho.
,,Hobi, proč si tak šťastný?" Zeptala jsem se.
,,Ani nám nechce nic říct" řekl Yoongi. Všichni kývli.
,,Jenny... mám holku" řekl mi do ucha. Já jsem vykulila oči.
,,Co, co se dejee?!" Zeptal se Jungkook.
,,Jo můžeš to říct " řekl Hobi a usmál se.
,,Hobi má holkuu" řekla jsem a všichni taky vykulili oči.
,,A jak se jmenuje?" Zeptala se Rosé.
,,Ryunjin" řekl Hobi. Všichni říkali, že to je hezké jméno. Ale taky říkali, že Denča, Suzy, Rosé a Jenny jsou taky hezké jména. Vrátili jsme se ještě k balení nějakých věcí. Šlo jsme po schodech dolů s kuframa a taškama, a chtěli vylézt ven. Ale za dveřma stálo několik holek. Nějací kluci tam taky byli.
,, Vážně se omlouváme. Někdo musel prozradit že jste tady" řekla paní na recepci.
,,Co teď?" Zeptala se Denča.
,,To nevíme " řekl Namjoon. Potom ale přišli na plán. Nějací sluhové nebo jak to sakra říct nám vzali všechny tašky, Namjoon šel k jedním dveřím aby ty ARMYs"zabavil" a ostatní musíme kolem nich nějak proběhnout. Namjoon tam už stál, a my jsme pomalu šli. Všichni přišli v pohodě. Já s Jungkookem jsme se chytli za ruku, a šli jsme rychlým krokem. Byli jsme oba v černém, ale nějaká ARMY si nás všimla. Zakřičela.
,,Jungkook a Jenny!!" A všechny ARMY se otočily, a začly se k nám přilepovat. My jsme s Jungkookem začly běžet ale hodně rychle. Zmizli jsme jím z dohledu. Pak pro nás přijelo naše auto. Samozřejmě řídil Tae. Byli jsme tam 4. Naše tašky byly už v kufru. Jeli jsme na letiště. Nasedli do letadla, a letěli jsme. Přišla tam... Mi-yeon.
,,Ahoj zlato" řekla Jungkookovi. Já jsem se na ní radši nedívala.
,,Ahoj špíno" řekl jí Jungkook. Šlo vidět že se naštvala.
,, Nechceš zajít někdy na kafe? Pojď, domluvíme si to vedle.." řekla a usmála se. Jungkook vstal a odvedl ji někam pryč. Já jsem nevěděla kde jdou. Šli na záchod. Super.
Jungkook pov
Odvedl jsem jí na záchod. Zamkl jsem, a dal jsem jí facku.
,,Za co to bylo?!" Zeptala se.
,,Za všechno co jsi mi udělala!" Řekl jsem, a odešel ze záchodu.
Jenny pov.
Jungkook už se vrací.
,,Co jsi tam-"
,, Uvidíš" řekl, a mrkl. Mi-yeon prošla, a měla červené líčko. Byl tam obtisk ruky.
,,To jsi byl-"
,,Joo dal jsem jí facku" řekl, usmál se, a dal mi pusu. Usmála jsem se taky, a objímali jsme se.
Korea
Už jsme tady. Už jsme doma, jsem ráda. Konečně ve svojim.
,,Zlato?" Usmál se na mě Kookie.
,,Ano lásko?" Zeptala jsem se.
,, Půjdem koupit ten test?🥺" Zeptal se. Přišel ke mě a zase mě obejmul.
,, Dobře" řekla jsem. Tak jsme se oblékli, a šli jsme do lékárny. Oba jsme měli roušku a klobouček. Aby nás nepoznali.
,,Dobrý den, jeden těhotenský test " řekla jsem. Jedna paní se na nás dívala. Otevřela pusu, a šla za tou paní co nás obsluhovala. Něco si šeptaly.
,,Poprosíme ten těhotenský test" řekl Jungkook. Už byl naštvaný.
,,Vy jste Jungkook a Jenny?" Zeptala se jedna z nich. S Jungkookem jsme se na sebe nervózně podívali.
,,Dejte nám ten test prosím " řekl Jungkook a zvýšil hlas. Už nám ho dala.
,, Můžeme s váma fotku?" Zeptala se jedna. Jungkook vzdychl.
,,No dobře " řekl. Vyfotili jsme se.
,, Prosím neříkejte že jsme tady" řekla jsem. Obě kývly.
Doma
,,Tak jo..jdi to zkusit" řekl Jungkook. Byl natěšený.
,, Dobře" řekla jsem, a šla jsem do koupelny. Položila jsem test na umyvadlo, a šla jsem za Jungkookem.
,, Musíme chvilku počkat" řekla jsem. Někdo zaklepal.
,,Ahoj, to jsem já Hobi" řekl. Jungkook šel otevřít.
,,Ahoj Hobi, co se děje?" Řekl Jungkook.
,, Máme takovou párty dneska. Přijdete? " Zeptal se Hobi. Jungkook se na mě otočil, a já jsem z radostí kývala. Jungkook se usmál. Otočil se k Hobimu.
,, Rádi přijdeme " řekl Jungkook. Usmál se.
,, Musím ještě rychle na záchod. Můžu si odskočit?" Zeptal se Hobi.
,, Jasně " řekla jsem.
,,Joo a zapoměla sis Jenny gumičku. Donesl jsem ti jí" řekl Hobi, přišel ke mě, a dal mi gumičku. A šel na záchod.
,, Děkuju!" Zařvala jsem na Hobiho. S Jungkookem jsme si sedli na gauč.
,,Doprdele" řekla jsem.
,,Co- co se děje?" Zeptal se Jungkook.
,, Před pár minutami jsem zkoušela těhotenský test. A nechala jsem to na umyvadle" řekla jsem.
,, Kurva " řekl Jungkook.
,,Jenny? Co to tady vidím?" Zavolal na nás Hobi z koupelny. Já jsem se zase zatvářila. Hobi vylezl z koupelny. Byl vysmátý. Že by test vyšel pozitivní?😁
ČTEŠ
My Little Butterfly
RomanceJenny je hlavní postava. Je jí 23, a se svýma kamarádkama pojede za svým snem- BTS koncert. Stane se tam velmi nečekaná věc. Zjistí plno tajemství, a bude mít hodně příhod. Potká také plno idolů. Jak Jenny dopadne? Bude mít skvělý život jako zpěvačk...