Nestihla přijít na záchody. Jungkook začal klepat na všechny dveře co tam byly, a začal je otvírat. Jedna holka tam vylezla, a při odchodu měla oči jen pro Jungkooka .
,,Ju-ungk-kook?" Řekla. Jungkook se na ní usmál, a naznačil rukou že má odejít. Už tam nikdo nebyl. Jen my dva. Jungkook zamknul dveře. Ani jsem nevěděla, že tam je nějaký klíč. Jungkook si přede mě klekl.
,,Co to děláš?!" Zašeptala jsem.
,,Jenny, je mi to líto. Vážně. Vůbec jsem nevěděl co se mnou udělá. Chodili jsme spolu jak byla moje kadeřnice. Abych byl upřímný, nechtěl jsem jí potkat. Nechtěl jsem se s ní líbat. Nechtěl jsem s ní mít pohlavní styk. Nechťel jsem aby ti vzala mobil. A taky jsem nevěděl, že jsi těhotná. Mohla jsi mi to říct dřív, možná by to pochopila. " Řekl. Rozbrečel se.
,,Jak jsem ti to měla říct, když jsi mě úplně ignoroval? Pořád si tě táhla jen k sobě. Já jsem nemohla nic říct. A když si to tak všechno nechtěl, tak proč jsi jí neposlal do prdele?" Řekla jsem. Zajímalo by mě co si vymyslí.
,, Jenny. Já ti to vysvětlím. Prosím. Vyřídím si to s Mi-yeon. Už z ní nemám strach." Řekl. Jak jako že UŽ z ní nemá strach? To jsem nějak nepochopila. Ještě něco mi zkrývá? Hm. Jungkook si mě přejmenoval na messengeru tak jako předtím, a sobě nastavil přezdívku "totální debil". Ale já jsem to změnila na jeho přezdívku. "Můj motýlek". Jungkook odemkl dveře, vzal mě za ruku, a šel za Mi-yeon. Našli jsme jí.
,,Mi-yeon..." Řekl. Vypadal, že má zase Strach.
,, Lásko co to děláš?! Proč tady vedeš tu špínu?!" Řekla Mi-yeon.
,,To vážně nevím proč jsem jí tu vzal. Byl jsem blbec" řekl Jungkook. Nejdřív se mi omlouvá, a teď zase tohle? Dívala jsem se do země.
,,Já věděla že jsi pořád můj Kookie" řekla.
,,Ale tou špínou jsem myslel tebe, Mi-yeon." Řekl Jungkook. Já jsem pomalu zvedala hlavu, a dívala jsem se na Jungkooka. Mrkl na mě.
,,Co?! Si děláš prdel?! Co si jako myslíš že děláš? Kookie. Prosím. Vynahradím ti to večer. Klidně ti ho budu honit, až budeš řvát na celý dům" řekla. Fuj. Jak odporné od ní.
,,Jediná osoba, s kterou chci sex je Jenny. Nikdo jiný. Ty jsi byla strašná při tom. Jenny je mnohem lepší. Je hezčí. Umí lépe líbat. Je více sexy, je roztomilejší, má lepší styl než nejaká svině jako jsi ty Mi-yeon. Upřímně, nic z toho co jsme spolu měli jsem dneska nechťel. A to jak jsem teďka k tobě upřímný, za to může Jenny. Díky ní se cítím naplněný životem a nic mi nechybí. Jsem s ní šťastný. " Řekl Jungkook.
,, Takže chceš abych to odeslala?" Řekla. Co aby odeslala?
,, Myslíš přes tenhle mobil?" Řekl Jungkook, a vzal nějaký mob z kapsy. Nebyl ani můj, ani od Jungkooka. Byl od Mi-yeon. Vytáhl něco z toho mobilu, a zlomil to. A zahodil. Mi-yeon jenom koukala s otevřenou pusou na Jungkooka.
,,To si vypiješ" řekla Mi-yeon.
,,Jenny je se mnou těhotná " řekl Jungkook. Chlubil se.
,,Ne ja nejsem těhotná" řekla jsem nakonec.
,, Cože?" Řekl Jungkook.
,, Musela jsem něco říct, Kookie. Vážně za to promiň" řekla jsem.
,, Já se tady mám omlouvat. Ne ty. " Řekl Jungkook.
,,To nevadi.." řekla jsem.
,,Tak dneska večer ti to vynahradím. Slibuju." Řekl Jungkook.
,, Dobře" řekla jsem. Chtěla jsem, aspoň aby mě obejmul. Nic neudělal. Pořád jsem byla kapku uvnitř zničená. Potřebovala jsem od něho objetí. Byl už koncert. Všichni šli na pódium, ale jen já a Jungkook jsme byli pod pódiem. Nevím proč.
,, Teď ti to všechno vysvětlím " řekl Jungkook. Kývla jsem.
,, Mi-yeon měla moje fotky, a BTS fotky. Jsou fakt tak trapné, že je nezveřejňujem. Ty fotky už jsem ti ukazoval. A potom měla i tvoje fotky. Taky jsi mi je ukazovala. Dělal jsem všechno proto, abych tě neztrapnil, a aby mě neznásilnila. Ano. Málem se to stalo. No vlastně se to stalo. Mám modřiny. Jak jsme to dělali...bolelo to. Bila mě, kousala. A musel jsem jí uspokojovat. Jediné plus je, ze nemůže být těhotná. Vážně se omlouvám. A taky říkala že když jí neposlechnu, tak půjde i na tebe. Je to lesba. Je i na holky i na kluky. Nechtěl jsem aby se ti to stalo" řekl Jungkook.
,,To je v pohodě Kookie. Moc děkuju že ses přiznal. Miluju tě." Oba jsme měli slzy na krajíčku oka. Zavřela jsem oči, a čekala kdy mi dá pusu, nebo kdy mě obejme.
,, Taky tě miluju" řekl, vzal mě za ruku, a spolu jsme šli na pódium.
,, Přijdeme asi o 5 minut pozdě.." řekla jsem.
,, To nevadí. Potřeboval jsem ti to říct" řekl. Byla jsem zklamaná že mě neobejme. Nic.
ČTEŠ
My Little Butterfly
RomanceJenny je hlavní postava. Je jí 23, a se svýma kamarádkama pojede za svým snem- BTS koncert. Stane se tam velmi nečekaná věc. Zjistí plno tajemství, a bude mít hodně příhod. Potká také plno idolů. Jak Jenny dopadne? Bude mít skvělý život jako zpěvačk...