Už byly testy hotové, a doktoři se podívali na sebe. Mračili se a dívali se divně. Jako kdyby to byla nějaká "trapná" nemoc.
,,Co se děje? Co se jí stalo?" Zeptal se Jungkook. Taky mě to zajímalo.
,,Noo.. uděláme testy znova" řekli. Něco mi tu nehrálo. Co se se mnou děje? Udělali znova testy a zase se podívali na sebe. Divně se na sebe dívali a bylo mi to podezřelé, jako kdyby to byla nejhorší nemoc, a nechtěli nám to říct.
,, Uděláme to znovu " řekl doktor. Vzal mi ruku, a chtěl mi tam píchnout injekci, ale já jsem mu chytila ruku, kterou držel tu injekci.
,,Ne!" Řekla jsem, a dívala jsem se na něho vážným pohledem. Takovým Pohledem, jako kdybych ho chtěla zabít. Takzvaně vražedným pohledem. On z toho až odstoupil 2 kroky dozadu.
,, Řekněte mi, co mi je. Hned! Potřebuju to vědět. I můj přítel to chce vědět!" Řekla jsem.
,,Kdo je váš přítel? Proč nejel s váma?" Zeptal se druhý doktor.
,,Jel?! Však sedí vedle mě " řekla jsem.
,,Ale to je Jeon Jungkook. Ten přítelkyni mít nemůže!" Řekl doktor.
,, Nehádejte se se mnou. Je můj přítel, proto přijel. Klidně se ho zeptejte " řekla jsem, a oba doktoři se podívali na Jungkooka.
,,Ano, je to tak, jsem přítel od Jenny. Miluju ji, a nechci ji ztratit. Tak prosím, řekněte co jí je, ať víme a ať se začneme léčit." Řekl Jungkook. Já jsem měla slzy v očích, ale rychle jsem si je dala pryč.
,,No, máme takový pocit... že jsme našli nový druh nemoci.." řekl doktor.
,, Cože?!" Řekli jsme s Jungkookem naráz.
,,Jak to myslíte?" Zeptala jsem se.
,,No..tady je napsáno už po druhé, že se ta nemoc jmenuje... nevíme jak se to jmenuje protože to jsou nějaké obrázky jenom..asi to jsou písmena, ale nevíme jak to přeložit. Je nám to líto." Řekl doktor, a odešli.
,,Jungkooku prosím zastav je, ať tady ještě přijdou" řekla jsem, a Jungkook vstal, otevřel dveře, a zavolal doktory zpět do pokoje.
,, Můžu si to vyfotit prosím?" Zeptala jsem se.
,,No.. jasně" řekl doktor, a já jsem si to vyfotila.
,, Děkuju, můžete jít " řekla jsem.
,,Jungkooku, přineseš mi noťas? Prosím." Řekla jsem.
,,Ano babe, pro tebe všechno. Ještě něco chceš přinést?" Zeptal se.
,, Chtěla bych banánové mlíčko ale nemůžu. A taky sušenky 🥺. Ale nic z toho nemůžu." Řekla jsem a byla jsem smutná.
,,Aha, dobře. Až se uzdravíš, tak toho spolu sníme hodně 😊 slibuju zlato." Řekl Jungkook.
,, Dobře, tak papa. Vrať se v pořádku." Řekla jsem, a uvědomila jsem si jednu věc.
,,Jungkooku jak pojedeš do-" neslyšel mě. Usnula jsem.
,,Jenny, zlato, už jsem tady" řekl a dal mi pusu na čelo.
,, Dobře " sedla jsem si a ospale otevírala noťas. Vyhledala jsem tam tu nemoc. Bylo tam napsané, že je to nový druh rakoviny, který byl poprvé spatřen v africe. Bylo tam napsané, že mi bude 2 dny špatně, a potom budu jen kašlat a budu žít potom jen 5 dní. Rozbrečela jsem se.
,,Co..co se stalo?! Co tam je napsané?" Přečetl si to a měl slzy v očích. Sedl si vedle mě, a objal mě. Stiskl mě a oba jsme brečeli. V tom vešel doktor a řekl.
,, Omlouvám se" a odešel. Pak sem si všimla, že tam je ještě něco napsané. Viděla jsem tam slovo "Aby jste se z toho dostali," tak jsem šla dolů a bylo tam napsané, že potřebujeme vyrobit lék, ale není to tak jednoduché, musíme zavolat na číslo, které tam je napsané, a on nám řekne jak se dělá ten lék. Hned jsem si otřela slzy a vyskočila, i když mi bylo špatně. Hned Jungkook zvedl telefon a volal na to číslo.
,, Prosím?" Ozvalo se. Byl to mužský hlas.
,, Dobrý den. Potřebujeme lék na nemoc zvanou .... nevím jak se jmenuje, jsou tam jenom obrázky, a moje přítelkyně tu nemoc má. Potřebuju ten lék prosím" řekl Jungkook.
,, Omlouvám se, neříkám to lidem" řekl ten muž.
,,Jsem Jeon Jungkook"
,, Vážně? Takže pošlu vám do zprávy co všechno potřebujete do toho léku." Řekl ten muž v telefonu.
,, Dobře. Ale pozpěšte si, chcu aby moje přítelkyně byla zdravá " řekl Jungkook.
,, Dobře, nashledanou" řekl ten muž a Jungkookovi už přišla zpráva. Nebylo to nějak dlouhé, ale Jungkook mi to začal číst, co všechno tam potřebujeme.
ČTEŠ
My Little Butterfly
Roman d'amourJenny je hlavní postava. Je jí 23, a se svýma kamarádkama pojede za svým snem- BTS koncert. Stane se tam velmi nečekaná věc. Zjistí plno tajemství, a bude mít hodně příhod. Potká také plno idolů. Jak Jenny dopadne? Bude mít skvělý život jako zpěvačk...