Bylo to....... pozitivní nebo negativní?
Dívala jsem se na ten test asi 10 sekund, a až pak mi to došlo. Jungkook ten test viděl, a oba jsme se na sebe podívali. Všichni napjatě čekali až vydá jeden z nás hlásku. Neměla jsem slov. Do třetice už to vyšlo. Jsem těhotná. Bylo mi hrozně slabo. Ale to bylo z toho, jak jsem byla nervózní. Teď už to vím. Jsem těhotná. S Jungkookem. Ale automaticky mi v hlavě běhaly ty otázky.
,,Jsem v tom!" Řekla jsem nakonec. Všichni se na sebe začli dívat, a asi si mysleli, že si dělám srandu. Vypadalo to tak. S Jungkookem jsme se políbili. Všichni začli skákat.
,,Joo budu táta!" Zvolal šťastně Jungkook. Vyskočil, to znamená že mě pustil, a já jsem se svalila na zem. Všichni byli kolem mě. Slyšela jsem co mluví. Ale neviděla jsem je. Měla jsem černo před očima. Někdo mě nesl na gauč. Podle parfému jsem usoudila že je to Jungkook. Můj hrdina. Položili mi na čelo studený hadr. Už mi bylo lépe, tak jsem si sedla.
,,Pomalu Jenny, opři se" řekl Jungkook. Tak jsem se opřela.Už jsem byla v pohodě. Všichni přišli ke mě, vzali mi ruce, a popřáli.
,, Hodně moc vám to přeju. Závidím vám. Jste dokonalý pár, a budete určitě dobrými rodiči. Mimochodem, mé jméno je Yuna." Řekla.
,, Máš hezké jméno" řekla jsem jí, a ona se usmála.
,,Taky máš hezké jméno" řekla. Usmály jsme se.Jungkook postnul na weverse a na instagram fotky ze svatby. Potom Namjoon zapl vlive a vysílali jsme živě.
,,Ahooj" řekli BTS. My holky jsme to zopakovaly.
,,Dneska tady jde o Jungkooka a o Jenny" řekl Hobi.
,, Prosím neříkejte to ještě" řekl Jungkook. Všichni mlčeli.
,,O tom co se událo jako první můžete" řekl.
,,Jenny a Jungkook měli svatbu. Byla to soukromá svatba, takže jste nikdo o tom nevěděl. Mají nádherné fotky, a Jungkook je má na instagramu a na weverse." Mezitím co Namjoon mluvil, Jungkookovi přicházelo milión upozornění z weverse a instagramu. ARMY lajkovaly a psaly komentáře. Tak Jungkook dal mobil do vedlejší místnosti.Konec live
,,Ahooooj!" Zvolali jsme všichni, a Jungkook to vypl. Všichni jsme si oddechli.
,, Proč jste neřekli nic o těhotenství?" Zeptala se Suzy.
,, Mám plán " řekl Jungkook. Neřekl nám ho.
,,Mysleli jsme, že nám ho řekneš" řekla Ryunjin.
,,Budeme mít s Jenny malovací vlive" řekl Jungkook. Všichni kývli.Všichni už odešli.
,,Tak uděláme si vlive už dnes?"zeptal se Jungkook.
,, Dobře" řekla jsem, a oba jsme se usmáli.Jungkook mě zavedl do místnosti, kde si kreslí. Měl tam velký čistý obraz. Zapnul živé vysilání, a čekali jsme, dokud nepřijde více lidí. Už tam bylo dost lidí, tak Jungkook to uvedl.
,,Ahoj, dneska jsem tu s Jenny, a máme novinu. Podělíme se o historky ze svatby, a taky co se stalo potom" já okamžitě dirty mind, a Jungkook to viděl. Tak byl taky dirty mind.Malovali jsme na obraz, a říkali jsme historky. Teď je na čase říct, že jsem těhotná.
,,Tak.. máme tady tu novinu" řekla jsem. Jungkook se usmál.
,,Obvykle když jeden pár má svatbu, tak mají prostě...romantickou svatební noc. Neznám nikoho kdo by to tak neměl. Ani sebe. Takže...to přiznávám ale nerad. Noo....aaa........Jenny je těhotná " řekl najednou Jungkook.
,, Joo" usmála jsem se. Naskakovaly tam komentáře. Hezké komentáře.
,, Už se těším až se to narodí. Už chci být táta. Pořád budu chodit na koncerty. Nebojte." Řekl. Poté tam naskakovaly hnusné komentáře, že bych měla umřít, že by se Jungkook měl se mnou rozejít, že jsem blbá a hnusná, a tak dále. Byla jsem zklamaná. A šlo to hodně vidět.
,,Co se stalo?" Zašeptal mi do ucha Jungkook.
,, Píšou o nás že bychom neměli spolu být" řekla jsem, a ukapla mi slza. Jungkook mi ji setřel, a obejmul mě. Kolíbali jsme se spolu.Už tam takové komentáře nebyly. Už jsme si povídali. Je čas na malování. S Kookiem jsme malovali něco, co jsme ani jeden z nás nevěděli co to je. Byly to prostě barvy. A líbilo se mi to. Prostě barva za barvou. Modrá, zelená, žlutá, fialová, oranžová, červená...ale žádná hnědá ani černá. To jsou tmavé barvy. Jungkook mi odhrnul tričko, a namaloval mi něco na břicho. Snažil se. Bylo to miminko.
,,To je nádherné Kookie" řekla jsem, a on se usmál, a obejmul mě.
,,Nepomalujem si ruce, a neobtisknem je na ten obraz?" Zeptala jsem se. Jungkook se hned usmál, a kývl. Nabarvil mi ruku černou barvou, a já jsem mu nabarvila také černou. Vedle sebe jsme obtiskli ty ruce.Čekali jsme až to uschne. Jungkook si vyfotil mé břicho, a dal to na instagram. Už to bylo suché, tak jsme si to vystavili někde, kde je prázdné místo.
,, Až se to narodí, obtisknem tam jeho nebo její ručičku." Řekla jsem, a Kookie se usmál.
,,Co chceš více. Holčičku nebo chlapečka?" Zeptal se.
,,Asi holčičku. Ale když bude chlapeček mě to nevadí. Prostě to bude naše" řekla jsem, a Jungkook mě políbil.Ukončili jsme vysílání.
ČTEŠ
My Little Butterfly
RomansaJenny je hlavní postava. Je jí 23, a se svýma kamarádkama pojede za svým snem- BTS koncert. Stane se tam velmi nečekaná věc. Zjistí plno tajemství, a bude mít hodně příhod. Potká také plno idolů. Jak Jenny dopadne? Bude mít skvělý život jako zpěvačk...