Zabodl ho😥

37 2 0
                                    

Křičel po mě. Já jsem se musela rozbrečet. Suzy, Denča a Rosé si ke mě sedly, a objímaly mě.
,,Zamkni se v koupelně " řekla Rosé.
,, Pomůžeme ti se tam dostat." Řekla Suzy. Kývla jsem, a Rosé se Suzy a Denčou šly za Jinem, Taem a Jiminem a řekly, ať udělají aby mě neviděl táta že jdu do koupelny. Všichni tři kývli, a řekli to ostatním členům. Táta se pořád snažil dostat přes členy. Všichni byli zranění. Ale nevidím Jungkooka. Šla jsem teda do koupelny, ale viděla jsem, jak si mě táta všiml. Rychle se rozběhl ke mě, ale stihla jsem zavřít a zamknout. Začal bouchat.
,, Otevři ty zkurvené dveře Jenny! Dělej!!! Nebo to udělám sám!!" Řekl. Teda zařval. Já jsem se sesypala na zem, a začla jsem zase brečet. Táta zabodl nůž do dveří. Je tam díra. Zkoušel to dál. Zkoušel ty dveře vykopnout. Byla tam velká díra. Táta přes ní dal ruku a snažil se do mě zabodnout nůž.
,, Pojď sem ty svině!" Zařval. Viděla jsem, jak přichází Jungkook. Chce odtrhnout tátu pryč. Ale zabodl ho do boku. Jungkook se svalil na zem. Já jsem zapomněla dýchat, a otevřela jsem dveře. Klekla jsem si k Jungkookovi a bylo mi jedno jestli mě táta zabije. Už se chystal... ještě kousek od toho aby do mě zabodl nůž...ale vešla policie.
,,Odhoďte zbraň!!!" Mířili na tátu pistolí. Táta položil nůž na zem a zvedl ruce nad hlavu. Už chtěl k policii blíž aby se mu nic nestalo, ale nejdřív do mě kopl. A silně. Jin volal sanitku. Tátu už odvedli.
,,To si vypiješ, holčičko!" Řekl ještě táta. Po pár minutách už tady byla sanitka. Naložili Jungkooka, a já jsem chtěla s ním. Ale nedovolili mi to.
,, Ať jede...taky... prosím.." řekl Jungkook. Doktoři ho poslechli a jela jsem s něma. Ostatní kluci šli jen se ošetřit. Měli pár škrábanců a pár modřin od táty. Přijeli jsme do nemocnice.
O hodinu později
Jungkook ležel na nemocničním lůžku a spal. Já jsem seděla vedle něho na židli. Brečela jsem. Doufala jsem, že se probudí. Přišel doktor.
,, Dobrý den" řekl.
,, Dobrý den, kdy se probudí?" Řekla jsem.
,,To nevíme. Ale ještě dneska by měl. Pokud teda...." Řekl, ale nedořekl. Vím co chtěl říct. Zamračila jsem se na něho a on odešel. Vstala jsem ze židle a chodila od rohu k rohu. Uprostřed pokoje jsem si klekla, a začala jsem se modlit, aby Jungkook vstal. Jen co jsem dořekla tu modlitbu, Jungkook vydal hlásku.
,,Co?! Co si říkal?" Řekla jsem. Přišla jsem k němu.
,, Miluju tě Jenny" řekl. To mě rozbrečelo víc. Když mi máma řekla že mě miluje tak zemřela. Proto jsem se rozbrečela.
,,Jak je ti?" Zeptala jsem se.
,, Lépe. Jen mě trošku bolí ten bok. Spíš to štípe" řekl. Už to řekl normálním hlasem.
,, Neumřeš tady, že ne" zeptala jsem se. Udělala jsem smutné oči. Jungkook se zasmál.
,,Ne, neboj se. " Řekl, a zvedl ruku. Já jsem si změřila naše ruce. Samozřejmě jsem měla malé ruce. Sevřel mi ruku. Bylo to roztomilé. Chtěla jsem mu dát pusu, ale bála jsem se. Tak jsem se jen přiblížila. On nadzvedl hlavu, a políbil mě. Chytla jsem mu hlavu ať se nenamáhá. Začal mě hladit po vlasech. Přišel doktor.
,, Pardon " řekl.
,, Pojďte dál" řekla jsem. Sedla jsem si a poslouchala, co říká doktor.
,,Pane Jeone, jak je vám?" Zeptal se doktor.
,,Fajn, ještě když je tady Jenny" usmál se. Doktor se taky usmál.
,,To je dobře že vám je lépe. Chcete jít domů nebo ještě chcete tady zůstat na noc?" Zeptal se Doktor.
,, Protože už jste zdravý, máte po ošetření, a můžete už dneska ale jestli se necítíte tak můžete až zítra" řekl.
,,Chci už dneska" řekl Jungkook.
,,Dobrá. " Řekl, a odešel.
,,Dopovíš mi co se stalo?" Řekl Jungkook.
,,Ano. Byla jsem na mobilu, a zničeho nic táta přišel s opaskem do pokoje. Zeptala jsem se co se děje a řekl, že máma umřela díky mě. Že ji doktoři říkali že zemře kvůli mě mladá. Tak mě prý potrestá. Znásilnil mě. Neměla jsem to dostat, ale viděla jsem krev jak mi teče po noze " Jungkook pečlivě naslouchal. Smutně se na ně díval. Můj hlas se ještě třepal. Jungkook mi dal ruku, a už jsem se přestala třepat.
,,Bolelo to. Další den ráno udělal to samé a pak me hodil do vroucí vody. Proto jsem takhle spálená. Jo a ještě jsem mu musela udělat blow job. I s mou krví. A pak musel jít a já jsem se ani nemohla hnout. Ale i přesto jsem ti zavolala" řekla jsem a Jungkook vstal. Obejmul mě.
,,Ty máš ležet. Lehni sii. Teď jsi vstal" řekla jsem. Jungkook mlčel. Hladil mě po vlasech. Uběhlo několik minut a s Jungkookem jsme jeli domů. Přijel pro nás Yoongi s Hobim.
,,Jak je vám?" Zeptal se Hobi.
,,Fajn" řekla jsem. Jungkook kývl. Usmáli jsme se na sebe.

My Little ButterflyKde žijí příběhy. Začni objevovat