Vrátila jsem se k Jungkookovi. Políbila jsem ho, vzala jsem si večeři, a šla jsem si sednout na gauč. Jungkook přišel ke mě si sednou, a zapnul televizi. Netlix, oh yeah. Pustil k-drama, a dívali jsme se. Potom jsme šli do postele, a chvilku jsme si povídali, ale potom jsme usnuli.
Další den brzy ráno
Probudil mě Jungkook. Už se balil. Měl jen volné šedé tepláky na sobě. Žádné tričko. Sedla jsem si, a on se na mě zadíval. Potom něco řekl.
,, Dobré ráno lásko " řekl, usmál se, a přišel ke mě do postele. Začal mě objímat.
,, Dobré ráno" řekla jsem, malinko jsem se protáhla.
,,Tak co..je ti fajn?" Zeptal se, odhrnul mi tričko z břicha, a hladil mě na břichu.
,,Ano, proč se ptáš?"
,,Jen tak. Chci aby jsme byli všichni 3 zdraví " zamyslela jsem se. Ale pak mi to došlo. Myslí mě, sebe, a miminko.
,, Běž se balit. Nachystám ti snídani" řekla jsem, a dala jsem mu pusu. On mi jí oplatil. Šla jsem dělat snídani, a Jungkook už měl zbaleno. Přišel ke mě ze zadu, a začal mě líbat na krku. Zase. Při tom mi hladil bříško, kde spí miminko. Dotýkalo se mě Jungkookové břicho, s jeho břišáky.Udělala jsem mu snídani, společně jsme snědli, a pomohla jsem Jungkookovi nanést věci do auta.
,,Nenamáhej se tak!!" Řekl Jungkook. Bojí se o mě.
,,Ale prosím tě." Řekla jsem, a zvedala jsem dál věci.Už byly všechny věci v autě, a Jungkook přišel ke mě naposled, a políbil mě. Potom mě obejmul.
,, Budeš mi chybět zlato." Řekl Jungkook.
,,Taky mi budeš chybět" řekla jsem, a zesmutnila.
,,Co když mě vzruší tvá fotka?" To bylo fakt důležité 🤦🏻♀️.
,, Nevím. Se udělej" řekla jsem. Smála jsem se, jen jsem to nedala najevo.
,, Skvělý nápad. Když mě vzruší tvá fotka, tak se udělám. Sám v pokoji" řekl.
,, Dobře" zasmála jsem se nahlas.
,,To není sranda " řekl.
,,A co když mě zruší tvá fotka?" Řekla jsem, a zasmála jsem se.
,,To nevím. Tak si tam strč prsty a-"
,, Už můžeš jet" řekla jsem.
,, Ty mě vyháníš? Dobře " řekl smutně. Teda...."smutně". Dělal si srandu. Nasedl do auta, a jel.Šla jsem domů.
,,Co budu dělat? Ježíš! Musím do práce" řekla jsem, a šla jsem se chystat.Po práci jsem šla na taneční.
,,Ahoj Yeonjune!" Zvolala jsem na něj. Byli tam i ostatní členové z TXT.
,,Ahooj!" Řeklo všech 5 kluků.
,, Nechceš si dát volno?" Zeptal se Yeonjun.
,, Nee. Chci tu být teď s váma. Jungkook jel s BTS na dovolenou. Tak jsem sama. Ale ve 4 mám sraz s kámošem" řekla jsem, a když jsem se zmínila o kámošovi, podívali se na mě divně.
,,Tak kámoš Joo?" Řekl Taehyun.
,,Hele. Jungkook je moje láska. Tak proč bych měla s tím kámošem chodit?" Řekla jsem, a všichni kývli.Šla jsem už domů, a chystala jsem se na venek. Oblékla jsem si letní krátké fialové šaty s motýlama, protože je červen. Udělala jsem si linky, dala jsem si řasenku, růžový lesk na rty, a už jsem skoro byla připravená. Jen jsem si upravila vlasy nastříkala jsem se voňavkou, vzala jsem si kabelku, dala do ní mobil, peníze a klíče, a už jsem vyšla ze dveří. Sraz jsme měli u jedné restaurace. Nebyla to moc znamá restaurace, třeba jsem nevěděla o ni, ale to nevadí. Jungkook mě vždy bral do těch vyhlášených restaurací.
Už jsem ho viděla, jak na mě čeká. Byl hezky oblečený. Proč?😭😂 Přišla jsem k němu blíž, a poté na mě pořád hleděl.
,,Halo? Ahoj" řekla jsem.
,,A-ahoj" řekl, a pořád hleděl na mě.Měli jsme po "obědě", a chtěla jsem už domů, ale něco říkal.
,,Hele, nechceš se stavit dneska ke mě domů? Teda na hotel "
,,Noo..hele... musím domů" zalhala jsem.
,,Prooč? Bude srandaa" řekl, ale já jsem nechtěla.
,,Hele. Jsem těho-" chtěla jsem to říct, ale nechtěla jsem. Bylo mi to divné. Neví o tom. Napsala jsem Jungkookovi, aby mi zavolal. Nebyl aktivní, ani si to nezobrazil. Tak jsem psala Rosé. Byl to první chat který jsem rozklikla. Napsala jsem ji, a hned mi zavolala. Ten kluk (nebudu říkat jméno) se pořád na mě tázavě díval. Volá mi Rosé.
,,Jee. Někdo mi volá. To je můj kluk" už zase jsem řekla Kluk🙏🥲
,,Ahoj, lásko." Řekla jsem do telefonu.
,, Lásko? Ok" zasmála se Rosé.
,, Dobře, hned tam budu. Už to můžeš nachystat" řekla jsem a Rosé se zasmála.
,,Ty jsi opilá? Jenny nikam nejezdi" smála se pořád. Cítila jsme se trapně, ale chtěla jsem se zachránit. Vypla jsem hovor.
,,Hele, promiň, už musím domů za svým klu-, pří-, manželem." Řekla jsem do třetice.
,,Noo. Tak já tě půjdu odprovodit" řekl, a nakráčel ke mě.
,,Nenenenene....." Byla jsem nervózní.
,,Ne, musim jít rychle. Jdi už taky domů"
,, Dobře. A jinak napiš když budeš mít čas, přijdu k tobě domů. Když už jsi mi dala adresu" řekl a usmál se.
,,Jojo" řekla jsem, a falešně jsem se usmála. Otočila jsem se, a chtěla jsem jít.
,, Ještě jedna otázka.." co zase chcee??!
ČTEŠ
My Little Butterfly
RomanceJenny je hlavní postava. Je jí 23, a se svýma kamarádkama pojede za svým snem- BTS koncert. Stane se tam velmi nečekaná věc. Zjistí plno tajemství, a bude mít hodně příhod. Potká také plno idolů. Jak Jenny dopadne? Bude mít skvělý život jako zpěvačk...