Skoro všichni už o tom ví🤭🦋

33 2 0
                                    

Teta už přišla s kávou, vodou, a ještě jednou kávou. Dala nám to na stůl, a sedla si.
,,Tak...jak dlouho jste spolu? Jak jste se poznali?" Zeptala se teta.
,,Noo na koncertě. BTS měli koncert, a on byl na pódium a začal se na mě dívat. Potom na autogramech mi dal svoje telefonni číslo, a pak mě pozval ven. Noo a pak už se tam něco sta- Už to je vše" řekla jsem nervózně. Teta se usmála.
,, Počkat, on je....z té skupiny?" Zeptala se.
,,Ano, jsem nejmladší ze skupiny" řekl Jungkook.

Šli jsme do pokojíčku s Honzíkem a Amálkou. Hráli jsme si.

Jungkook pov
Hrajeme si s Amálkou a Honzíkem. Jenny dělá divné ksichtíky, a Honzík s Amálkou se tomu smějí. Lechtají se, mazlí se. Jenny bude perfektní máma. A já budu perfektní táta. Bude nám to slušet. Už se těším, až budeme máma a táta. Je strašně roztomilá. I Honzík a Amálka jsou roztomilí.

Jenny pov
Jsme zase na gauči, a chceme tetě říct, že budem mít svatbu.
,,Chceme ti něco říct " řekla jsem.
,,A coo?" Zeptala se.
,, Požádal jsem Jenny o ruku.." řekl narovinu Jungkook. Teta nic neříkala, ale hleděla s otevřenou pusou.

Někdo přišel. Do obývacího pokoje vstoupil strejda.
,,Ahoj" řekla jsem.
,, Čau" řekl.
,, Dobrý den" řekl Jungkook. Strejda přišel, a sedl si.
,,To je ten z... jak se to jmenuje....je be me te?" Řekl, a zasmál se. "Je be me te" jsou podle strejdy, a táty BTS. Teda Podle bývalého táty. Já jsem se urazila. Jungkook mě hladil po zadech.
,,Co se děje?" Zašeptal mi do ucha.
,,Nic" řekla jsem otráveně. Pohladil mě po vlasech. Teta plácla strejdu a podívala se na něj vražedným pohledem.
,, Lásko...." Řekla teta. On se omluvil. Myslel tu omluvu vážně. Už jsem se spokojeně usmála.

,,Tak ahojj" řekla jsem naposledy. Jeli jsme domů.
,, Chtěla bych se stavit taky za Tomáškem." Řekla jsem. Jungkook zvedl obočí, a řekl.
,,Kdo to je?"
,,Od Niki mladší bratr."
,,Ahaa" řekl, a jeli jsme domů. U tety jsme byli skoro celý den.

Lehli jsme si do postele, pustili jsme si k-drama, a objímali jsme se. Potom jsem usla.

Ráno
Vzbudily mě Jungkookovy pusinky na líčku, čele, nosíku, a na puse.
,,Ahoj" řekla jsem rozespale.
,, Dobré ráno" mrkl na mě.
,,Jedeme dnes k tomu Tomáškovi?" Zeptal se.
,, Nevím.. domluvím se s Niki" řekla jsem, a sáhla jsem po mobilu. Napsala jsem Niki, a odepsala mi hned. Mužem se stavit už teď. Tak jsme se s Kookiem nachystali, a jeli jsme za Tomáškem. Bude tam i Niki.

Přijeli jsme tam, a otevřela nám dveře Niki. Upřímně neviděla jsem Tomáška hodně dlouho. Přišli jsme do obýváku, a byl tam Tomášek. Už byl velký.
,,Ahooj" řekla jsem. Tomášem to zopakoval. Jungkook ho taky pozdravil. Sedli jsme si na gauč, a řekli jsme Niki o svatbě. Také hleděla s otevřenou pusou.

Hrála jsem si s Tomáškem. Zase jsme se smáli, a Jungkook se k nám přidal.
,, Vám by to dítě slušelo " řekla Niki.
,, Děkujeme" řekl Jungkook, a v tom někdo zazvonil. Niki šla otevřít. Rychle přišla za náma do obýváku. Byla natěšená.
,, Matyáš " řekla, když už byla červená jako rajče.
,,Tak my teda půjdeme" ušklíbila jsem se.

Odešli jsme, a objednali si hotel na jednu noc. Nebyli jsme tam nějak dlouho.

,,Chci se stavit za tátou..." Řekla jsem bez nálady. Jungkook jen naštvaně kývl, a jeli jsme hodně rychle. Za tátou do vězení. Přišla jsem tam, a šla jsem za tátou.
,,Ahoj tati.." řekla jsem.
,,Nazdar...holčičko" řekl hodně naštvaně.
,,Tati...Jungkook mě požádal o ruku, a chci s ním dítě" řekla jsem se strachem.
,, Děláš si prdel? Tak to neee holčičko. Někdy si pro tebe přijdu " ušklíbil se, a mě se zvedl kufr.
,,Tati přestaň"
,,Babygirl..." Olizoval se táta. Ušklíbil se.
,, Přestaň!!!" Zařvala jsem na celou místnost.
,, Takhle mi smí říkat jen Jungkook!!" Ujasnila jsem to. On se naštval, a bouchl silně do stolu. Kdybych to udělala já, tak bych vydávala různé zvuky, protože by to bolelo.
,, Žádný Jungkook ti nebude říkat baby-"
,,Miluju ho!!" Zařvala jsem po něm, a rozbrečela jsem se.
,,Na svatbu nepřijdeš" řekla jsem hnusně.

Jungkook pov
Jsem dost naštvaný. Ne na Jenny. Ale na jejího tátu. Znasilnil ji, ale Jenny i přes to se jde na něj podívat.

Jenny pov
Přišla jsem do auta ubrečená. Jungkook si toho všiml, a hned se zeptal.
,,V pohodě? Lásko to jsi neměla dělat..."
,,Joo...v pohodě " utírala jsem si nos a potahovala. Jeli jsme na hotel.

,,Neprojdem se po městě ve 12 hodin?" Zeptala jsem se. Jungkook spokojeně kývl.
,, Jasně " a mrkl.

12:00
Vyšli jsme ven. Byla docela zima. Ale já jsem měla jen Jungkookovu košili. Procházeli jsme se po městě se světlama. Miluju too.

My Little ButterflyKde žijí příběhy. Začni objevovat