Vypadala nějak takhle:
Nádherná je.
,,A proč vlastně jsme tady?" Zeptala se Niki.
,,Noo... uvidíš" řekla jsem.
,,Je to takové překvapení " řekl Jungkook.
,, Dobře" řekla Niki. Jungkook to zaplatil.
,,Co to děláš?!" Řekla Niki, a zbila ze srandy Jungkooka. Nechtěla aby to někdo platil za ní.
,, Kupuju ti oblečení" usmál se Jungkook, ale pak mi dal pusu. Vím, že si myslel, že jsem si já myslela, že mě nemiluje.
,,To nic Kookie" mrkla jsem na něho. Dal mi pusu znova.
,,Kupujem ti oblečení schválně. Prosím, nech nás ti to koupit" řekla jsem.
,,No dobře " řekla Niki. Uběhlo několik hodin, a my jsme byli u Jungkooka doma.
,,Obleč si to" řekla jsem.
,,Dobře" řekla Niki, a šla do koupelny se obléct. Přišla do obývaku za náma. Zaae vypadala skvěle. Ještě k tomu se hezky učesala. I když nevěděla o co jde. Chystali jsme pokoj Niki a Eddiemu, jak tu přespí. Dali jsme tam svíčky, a udělali jsme to tam romantické. Uběhlo několik hodin, a někdo zazvonil.
,, Už tam jdu!" Řekl Jungkook.
Jungkook pov
Šel jsem otevřít, a byl tam Eddie.
,, Počkej tu!" Řekl jsem šeptem Eddiemu. Zavřel jsem dveře, a šel za Jenny.
,, Už je tady" řekl jsem.
,, Dobře. Tak ho tu pusť a já zatím tady něco udělám s Niki" řekla Jenny.
,,Ok" řekl jsem.
Niki pov
Jungkook někde odešel, asi ke dveřím, a Jenny šla ke mě.
,, Pojď tady" řekla Jenny, a ukázala přede mě. Postavila jsem se tam, a Jenny se dívala jen na Jungkooka, zmateně. Jungkook potom přišel, a přišel tam ještě někdo.
Jenny pov
Niki tam jen stála, a Jungkook přišel. Za ním přišel slušně oblečený Eddie. Vypadal tak hezky, že Jungkook šel za mnou, dal mi pusu. Žárlil, že se dívám na Eddieho. To je jelito😂. Můj motýlek milovaný. Niki se dívala na Eddieho s otevřenou pusou.
,,Eddie?" Řekla Niki.
,,Ahoj Niki" řekl Eddie.
,,Tady můžete přespat. Máte tam pyžama, můžete se vyspat a dělat cokoliv" řekl Jungkook. Potom se Jungkook podíval na mě uličnickým pohledem. Ale pak zesmutnil.
,,Co se děje?" Řekla jsem.
,,Ty to máš" řekl mi do ucha Jungkook smutně.
,,Neboj. Zítra už to mít nebudu" mrkla jsem na něho. Jungkookovi se zase objevil úsměv. A taky jeho uličnický pohled.
,,Nesnáším když to dostanu." Řekla jsem a vydechla. Niki s Eddiem se zrovna zavřeli do jejich pokoje.
,, Nemáš ráda měsíčky? Můžu to zařídit po dobu devíti měsíců 😏" řekl Jungkook.
,,Emmm ne díky. Já jsem přece nic neřekla. " Řekla jsem. Ehm...bylo to docela ...ne že trapné ale prostě divné. Po pár minutách Jungkook přinesl notebook, a teplou deku. Vzal i sladkosti a čipsy, co mi koupil včera. Koukali jsme se na k-drama. Byla tam zrovna jedna vtipná zcénka, tak jsme se s Kookiem nahlas zasmáli. Pak jsme ale něco slyšeli z ložnice od Eddieho a Niki. Já jsem se zatvářila "kysele". Docela mi vadí když slyším když to někdo dělá. Jungkook viděl jak se tvářím, tak stopnul film, dal mi sluchátka do uší, pustil tam mojí oblíbenou písničku, a dal mi ruku. Jungkook si lehl, a ukázal, že si mám lehnout taky. Dal mi pryč jedno sluchátko, a řekl:
,, Můžeš spát. Budu rád když usneš vedle mě" řekl Jungkook, a usmál se. Vrátil mi sluchátko zpátky do ucha, ale já jsem to sluchátko dala Jungkookovi do ucha.
,,Co to děláš?" Řekl Jungkook.
,,Chcu aby jsi se mnou poslouchal muziku." Řekla jsem.
,,Ale vždyť ti vadí ten zvuk.. no...z pokoje" řekl Jungkook.
,,Ale neslyším to pokud mám jedno ucho na tvé hrudi." Řekla jsem, a Kookie se jen usmál. Dal mi pusu na čelo, a zavřel oči. Já jsem taky zavřela oči. Nemohla jsem pár minut usnout.
,,Kookie?" Zašeptala jsem. Neozval se. Jen jsem se usmála, opřela jsem si hlavu o ruku, a dívala jsem se na Kookieho, jak spí. Byl roztomilý. Ale z tou jeho velkou hrudí byl hot. Usmívala jsem se na něj. Představovala jsem si, jak by vypadalo, kdyby jsme měli děti. Jak by vypadala naše svatba, a tak podobně. Z ničeho nic jsem usla.
Jungkook pov
Otevřel jsem oči, a Jenny ještě spala na mojí hrudi. Chvilku jsem se na ní díval, ale chtěl jsem jí hrozně dát pusu. Ještě chvilku počkám, až se zbudí. Nebo ne. Nevydržím to. Dal jsem jí pusu na její studené a suché rty. Otevřela pomalu oči.
,,Ahoj" řekla, a usmála se.
,,Ahoj lásko" řekl jsem, a dal jsem jí znova pusu na její rty.
Jenny pov
Dal mi znova pusu. Chvilku jsme se líbali. Vstala jsem, a Jungkook taky. Vzal mě za ruku, a spolu jsme šli do Eddieho a Niki ložnice. Otevřeli jsme a..tam nikdo. Šli jsme do obýváku a kuchyně, nikdo nikde.
ČTEŠ
My Little Butterfly
RomansaJenny je hlavní postava. Je jí 23, a se svýma kamarádkama pojede za svým snem- BTS koncert. Stane se tam velmi nečekaná věc. Zjistí plno tajemství, a bude mít hodně příhod. Potká také plno idolů. Jak Jenny dopadne? Bude mít skvělý život jako zpěvačk...