Nakupování 🛍️

54 3 0
                                    

Dneska ne..
,,Kookie ty moc dobře víc že nemůžu.." řekla jsem smutně.
,,Ano. Já vím. Em.. proč nás Niki pořád poslouchá?" Řekl Jungkook.
,,Pardon" řekla a převrátila oči.
,,Kookie protože teď není správná chvíle se o tom bavit víš?" Řekla jsem.
,,No...to je pravda" řekl Jungkook.
,,No" zasmála jsem se. Jungkook se jen usmál.
,, Víš co? Vyřídím si to s ním hned!" Řekla jsem najednou.
,,Co?" Řekla Niki. Jungkook se na mě jenom usmál.
,,To je moje holka. Jenny si odvážná. Doufám že budes takhle odvážná i v posteli." Řekl Jungkook. Jen jsme se s Niki na něj koukaly tímhle pohledem😳😒. Pak jsme se otočili zády k Jungkookovi a potichu jsme se zasmály. Víme, že se tomu Jungkook zasmál. Taky potichu.
,,Dej mi tvůj telefon" řekla jsem Niki.
,,Co? Proč?" Zeptala se zděšeně.
,, Uvidíš. Věř mi" řekla jsem a mile jsem se na ní usmála.
,,No, dobře" dala mi její mobil. Začla jsem volat Eddiemu.
,,Komu to voláš?" Zeptala se Niki.
,, Uvidíš." Řekla jsem, a usmála jsem se. Šla jsem do koupelny, aby mě nikdo neslyšel.
Niki pov.
Jenny šla s mým mobilem do koupelny. Komu volá?
,,Jungkooku, nevíš komu volá?" Zeptala jsem se.
,,Ne, nemám tušení komu by mohla volat" přemýšlel Jungkook. Byla tam asi 5 minut, a vylezla z koupelny. Usmívala se.
,,Tak. Oblíkej se, jdeme do obchodu." Řekla Jenny s úsměvem.
,,Ehm... dobře" trošku mě zaskočila.
Jungkook pov.
Absolutně nevím o co tady jde. Proč jedeme do obchodu? Zeptám se jí v autě. Jenny si sedla vedle mě, a Niki byla na zadních sedadlech.
,,Tak proč jedem do obchodu? A do jakého obchodu?" Zeptal jsem se Jenny.
,,Do obchodu s oblečením. Neznáš nějaký s nejlepším oblečením? Volala jsem Eddiemu, a on tu přijede. Omluví se Niki. Takže se Niki musí hezky připravit." Řekla Jenny. To o tom Eddiem mi pošeptala, aby to neslyšela Niki. Po asi deseti sekundách mi dala ruku na mojí.
Jenny pov.
Dala jsem svojí ruku na tu jeho. Ale očividně neměl "zájem ", tak jsem tu ruku dala pryč. On ale tu mou ruku chytil, dal naše ruce na řadící páku, a šlápl na plyn. Jeli jsme rychleji. Byl to hezký pocit se s ním držet za ruku. Já ho prostě miluju. Po pár minutách jsme dorazili k tomu obchodu s oblečením.
,,Myslela jsem, že jedem koupit jídlo" řekla Niki.
,,Nene. Mám pro tebe překvapení. Musíš si koupit to co se ti nejvíc líbí na tobě." Řekla jsem. Niki se jen usmála. Niki se rozběhla do obchodu, a začala hledat věci, které by se ji mohly líbit. Než jsme s Jungkookem vešli do obchodu, tak Niki už v něm byla. Chytl mě za ruku, a společně jsme vkročili do obchodu. Niki si zkoušela hodně věcí. Jungkook nám pomáhal. Protože je to muž, jen on posoudí co se mu líbí. Sice Eddie a Jungkook mají jiný styl, ale na ženě to bude pro všechny muže hezké. Jungkook najedou vyndal mobil, a začal mě fotit.
,,Co to děláš?" Zeptala jsem se.
,, Chci si tě vyfotit. Prosím. Jsi nádherná, chci tě mít i v mobilu" řekl Jungkook, a podíval se na mě tak, jako kdyby mě prosil.
,, Dobře. Ale jen pár fotek." Usmála jsem se.
,, Dobře lásko" dal mi pusu, a začal mě fotit. Měl tam pár fotek. Ukazoval mi je. Je fakt dobrý fotograf. Obvykle vypadám na fotkách jako debil, ale on to tak hezky upraví, že vypadám hezky.
,,Jsem hezká na té fotce" řekla jsem.
,,Ano, to jsi. Ale jsi krásná i naživo." Řekl Jungkook. Usmál se na mě. Já na něho taky. Dal mi pusu. Líbal mě asi 5 sekund, protože to vyfotil. Hned si to dal na tapetu. Na ZAMYKACÍ OBRAZOVKU. Omg já ho miluju🥴. Rozpouštím se vedle něho. 😂.
,,Hej děcka!" Zavolala Niki. Ne úplně nahlas, ale my s Jungkookem jsme to slyšeli. Otevřeli jsme dveře do kabinky, a Niki tam stála v nádherném oblečení.
,,Tak Eddie nebude mít slov" řekla jsem.
,,To teda nebude. Skoro.......ani já ne." Řekl Jungkook.
,, Samozřejmě Jenny ty jsi taky krásná" řekl Jungkook. Plácla jsem se po čele.
,, Však to byl tvůj názor na Niki jak vypadá, nemusíš to říkat i mě 😂" řekla jsem. Nemusím být jediná které Jungkook říká že je hezká. Niki byla se svým oblečením spokojená. Vypadala nějak takhle:

My Little ButterflyKde žijí příběhy. Začni objevovat