Svatební den🤍💜

33 2 0
                                    

Probudila jsem se ráno, a šla jsem do kuchyně. Nasnídala jsem se trošku, a přišla Hwasa a Suzy. Suzy mě začala malovat. Ale jenom trošku. Světle fialové a bílé oční stíny, rtěnka taková světle růžová. Potom mi Hwasa dělala účes. Měla jsem takový.

Ryunjin to chválila, a poskakovala tam, protože se radovala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ryunjin to chválila, a poskakovala tam, protože se radovala. Těšila se na svatbu.

Jungkook pov
Teď jsem se vzbudil. S Yoongim jsme se nasnídali. Poté přišli kluci, a upravovali mi vlasy. Potom jsem se oblékal do obleku. Musím říct, slušelo mi to. Ze mě bude Jenny paf když mě uvidí. Ušklíbil jsem se jen tak do zrcadla kde jsem si prohlížel ten oblek.
,,Co děláš?" Ušklíbil se Tae.
,,Nic. Jen Jenny se rozteče až mě uvidí" zase jsem se ušklíbil.
,,Aha" zasmál se Tae, ale potom i ostatní.

Nasedli jsme do auta, a jeli jsme za Jenny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Nasedli jsme do auta, a jeli jsme za Jenny.

Jenny pov
Rosé a Denča mi pomohly se obléct do těch šatů.

Jenny povRosé a Denča mi pomohly se obléct do těch šatů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Už chci vidět Jungkooka. Měli by tady přijet co chvilku.

Už přijeli. Už zvoní. Ale než vejde, musí odpovědět na otázky.

Jungkook pov
Denča se mě ptala na různé otázky. Musel jsem odpovědět správně.
,,Kde jste měli první rande?" Zeptala se. Já jsem hned odpověděl.
,,V Koreji v restauraci. A pak u mě doma" mrkl jsem. Moji odpověď si psala na papír.
,,Kdo koho sbalil?"
,,Já ji" zase si to napsala na papír. Poté se mě ptala na takové podobné otázky.
,,Co děláte, když jste večer sami doma?" Zeptala se, a já jsem se ušklíbil. Vím co jsem měl říct, ale byly tam děti. Protože moje rodina už byla kolem mě. I Jennynina rodina tady byla.
,,Stavíme lego" odpověděl jsem, a ušklíbil jsem se.
,,Jak to myslíš?" Zasmála se Denča.
,, Vložím kostku do díry" mrkl jsem. Všichni to pochopili. Denča šla s tím papírem za Jenny, aby to zkontrolovala.

Jenny pov
Denča přišla s Jungkookovými odpovědi. Zkontrolovala jsem to. Měl všechno dobře. Denča odešla mu to říct.

Jungkook pov
Denča přicházela.
,, Máš vše správně " řekla, a usmála se. Já jsem vešel do chodby.
,,Tak, zajdu ti pro nevěstu"

Jenny pov
Pomohla jsem Hwase obléct se do závěsu jako svatební šaty. Denča přišla, a vzala Hwasu za ruku, aby nespadla.

Jungkook pov
Denča přišla s nějakou nevěstou. Vím že to nebyla Jenny. Odhrnula si ten závěs co měla přes obličej, a chtěla mi dát pusu. Měla výraznou červenou rtěnku. Málem jsem se smíchy svalil na zem. Všichni se taky začli smát. I Hwasa.
,,To není ona" řekl jsem se smíchem.
,,Neni?" Zeptala se Denča, a hrála blbou.
,,Tak se ještě podívám, jestli tam není další " řekla, a šla pryč. Odvedla Hwasu.

Jenny pov
Denča přišla s Hwasou, a přišla ke mě. Hwasa se převlékla do svých šatů. Mě pomohla Denča dojít k Jungkookovi.

Viděla jsem Jungkooka. Byl krásný.

Jungkook pov
Když jsem ji viděl, úplně zářila. Byla nádherná. Jsem rád že bude mou ženou. Přišla ke mě.

Nasedl jsem do auta, a jel jsem do kostela.

Jenny pov
Nasedla jsem do auta, a všichni jsme jeli do kostela.

Kostel
,,Ano" řekla jsem.
,, Nyní si můžete dát manželský polibek" řekl kněz, a já jsem byla hrozně natěšená. Jungkook se přibližoval ke mě, ale zahlédla jsem tátu. Co tady dělá??!! Ztuhnula jsem.
,,Jenny?" Zeptal se Jungkook.
,,Tá-táta" vykoktala jsem. Jungkook se otočil na něj, a zpět. Obejmul mě, a silně stiskl. Kněz nevěděl co se děje. Místo manželského polibku je manželské objetí. Už tam bylo rušno.
,,Nemysli na něj. Oba jsme se těšili na manželský polibek, a žádný kokot- pardon- nebude ti to kazit." Řekl Jungkook.
,, Máš pravdu" nadechla jsem se, a usmála jsem se. Jungkook se taky usmál. Všichni se utichli. Jungkook mě políbil. Cítila jsem se plná života, hrozně šťastná, měla jsem chuť skákat, křičet, protože vím, že jsem Jungkookova, a nikdo mě nevezme. Cítím se v bezpečí. A táty už se nebojím. Jsem dospělá, a už s ním nebydlím. Takže můžu mít svatbu, i dítě. Všichni se radovali.

Nasedli jsme do auta. Fotografové nás fotili. Jungkook si foťák vzal také. Říkal, že mě bude fotit. Těším se na ty fotky.
,,Miluju tě" řekla jsem Jungkookovi do očí. On se usmál, a políbil mě. Ještě není konec svatby. Ještě se to musí oslavit. Tak jedeme do restaurace, kde je velký sál.

My Little ButterflyKde žijí příběhy. Začni objevovat