0.3 ✔

27.8K 980 417
                                    

Evet,Pamir'in benim evim de odası vardı. Onun da evinde benim odam vardı.Duştan çıktıktan sonra pijamalarımı giyinerek yatağa uzandım.Belime sarılan kollarla gülümseyerek gözlerimi kapattım. Yemek yedikten sonra rahat bir uyku düzeni için uyku hapı içmiştim. Düşünerek uykuya daldım..

Sabah alarmın sesiyle uyanmıştım.

''Mehruu! Kapatsana şu iğrenç alarmı!''

''Ben neden kapatıyorum sen kapat!''

''Gerizekalı kardeşim saat senin yanında ya!''

''Tamam! Kapattım.''

Uykulu halinle hiç çekilmiyorsun canım.

Çirkef Pakizeyi boş vererek yataktan kalktım. Banyoya girerek rutin işlerimi hall etdim.

Giyinme odasına girerek üzerimi değiştirdim.

Daha sonra makyaj masama oturarak makyajımı yaptım. Bu sıra da Pamir de hâlâ yatıyordu. Ayağa kalkarak yatağa Pamirin yanına gidip sarsmaya başladım.

''Pamir! Uyansana be, geç kalıcağız."

Pamir oflaya-oflaya yataktan kalkarak kendi odasına gitti. Bu haline gülerek odadan çıktım.

Asansöre binerek mutfağa geldim. Normal de ben kahvaltı yapmıyordum, fakat Pamir yaptığı için kahvaltı masası kurmaya başladım. On beş yirmi dakika sonra asansörden Pamir indi.

''Oov! sultanım bu ne güzellik ?" dedi gözleri ile yemek masasını süzerken.

"Zevzeklik etmede otur kahvaltını yap çıkalım."

Pamir kahvaltısını yaptıktan sonra arabalara binerek şirkete sürdük.
Yimi dakikanın ardından şirkete varmıştık. Arabadan inerek yan-yana şirkete girdik. Kapıyı açarak kendi odama girdim.

Kapı çaldı..

'Gel' dedikten sonra kapı açıldı ve Alev içeriye girdi.

Kahveyi masama bırakarak bugün ki programımı açıkladı.

《《* içerisinde yazılanlar italyanca 》》

*Yalgı hanım bugün altı tane toplantınız ve imzalamanız gereken dosyalar var. İlk toplantınız yarım saat sonra. İmzalamanız gereken dosyaları getirdim,buyrun* Diyerek elinde ki tığla dosyayı masama bıraktı.

*Teşekkürler Alev, çıkabilirsin* Dedim göz teması kurmayarak.

Dosyalardan rastgele birini seçerek okuyup, imzalamaya başladım. Yorucu bir sürecin ardından işim bitmişti. Koltuktan kalkarak bir kaç gerinme harekeri yaptım.

Vücudumun ağrısı hafifleyinfe yüzüme kendimden emin bir ifade takınatarak sert adımlarla toplantı odasına girdim.

Ah! Kesinliklebbeyin nöronlarım öldü. Altı toplantı nedir ?

Saate baktığım da saatin gece yarısı olduğunu gördüm. Şirketden çıkarak yeni açılan bara sürdüm. Şuan hiç evi çekemezdim.

Yalgı Beria Mehru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin