1.7-Emir ağa

13.4K 512 56
                                    

Atabeyler;
Mert Atabey- Aşiretin büğüyü
Havin Atabey-Mert Atabeyin karısı. Aşiretin hanımağası.

Çocukları;

1.Emir Atabey-32 yaşın da-Işletme mezunu şirketlerini yönetiyor. Aşiret ağası.Bekar

2. Demir Atabey-30 yaşın da-Avukat-kendi hukuk bürosu var. Evli.

3.Mira Atabey-25 yaşın da.-Mimar-aile şirketlerin de çalışıyor.Bekar.

Atabey konağından' sabah saat 8.

Herkes masaya oturmuş sohbet ederek konuşuyordular. Mert beyin yiğeni Zilan konuştu.

Zilan''Karşı da ki evin sahibi gelicek galiba dünden beri hazırlık yapılıyor. Kim acaba?''

Mira''Zengin biri olduğu evden belli. Ev resmen korumalarla kaplı. ''

Yazgı hanım dalgınca bakıyordu. Yalgı onun kız kardeşi gibiydi,iyi olduğunu biliyordu fakat yine de endişeliydi.

Emir ''Yenge neyin var? Neden bu kadar dalgınsın?''

Demir''Evet hayatım bana da söylemiyorsun bir şey mi oldu?''

Yazgı''Demir hani yiğenim Yalgı varya''

Demir''Evet kızıl cadı.''

Dedi alayla. Bir kez görmüştü Yalgıyı fakat Yazgıya verdiği değeri görmüştü. Yalgıyı hep anlatır karısı o yüzden kızıl cadı diyordu.

Havin''Demir sen daha önce gördün mü?''

Demir''Evet anne 1 kez o da düğüne gelemediği için eve ziyarete gelmişti. Ee karıcığım ne olmuş cadıya?''

Yazgı''Geçen gün kaza yapmış daha doğrusu saldırıya uğramış arabası uçurumdan yuvarlanmış.''

Demir''Ne! Yazgı ne oldu iyimi? Bana neden söylemedin Istanbula giderdik''

Yazgı''Seni de üzmek istemedim. Annem aradı dün bulunmuş Yalgı durumu da çok iyiymiş. Ama ne bileyim endişeliyim işte''

Demir''Üzme kendini Istanbula gidip ziyaret ederiz.''

Yazgı gülümsedi.

Havin'' Geçmiş olsun kızım. Allah korumuş.''

Yazgı''Sağol anne. Evet annem de öyle düşünüyor Mardine gelip kurban kesip fakir fukaraya dağıtacaklar.''

Zilan''O kadın nasıl yaşamış ya?''

Yazgı''Zeki yiğenim işte halasına çekmiş.
Arabanın uçurumdan düşeceğini anladığın da arabadan atlamış.''

Demir''Bu kız gerçekten cadı. Annenle konuştun mu nasılmış ağrısı var mı?''

Yazgı güldü.

Yazgı''Çok iyiymiş ağrısı falan yok hatta dün Yağızla partiye gitmişler''

Zilan''Oh hayata bak be! Partiden partiye ''

Yazgı''Ee Dilancığım ne bekliyorsun koskoca Yalgı Mariano eve tıkılıp kalmayacağına göre. ''

Demir''Yanii Herzemşahların veliahtı ne de olsa oturup ev de kola çekirdek mi yapsın?''

Mira telefona bakarak konuştu.

Mira''Yenge senin Yalgı Mardine gelmiş ola bilir mi?''

Internete çıkmıştılar.

Yazgı''Nerdee ?Miracığım hanım efendiyi Türkiyeye zorla döndürdüler. Mardine dizi seti için geliyor set de biter bitmez jetle geri dönüyor.''

Yalgı Beria Mehru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin