*Yalgının kiyafeti*
Zili çalarak bekledim.
Kapı açıldı ve çalışan Yalın ile beni salona yönlendirdi. İkimizde salona geçince herkes şaşkınca Yalına bakıyordu.
''Yalın oğlum gelmişsin!''
Pervin hanım ağlayarak Yalına sarıldı Yalın da karşılık verdi.
"Geldim anne, geldim..''
Bu kez Lodos bey sinirle konuştu.
''Siz nereden tanışıyorsunuz?'' Bu dediğini abi takımı onaylamıştı.
Her zaman ki gibi.
''Sizene ? Sizi ne ilgilendiriyor ?'' Dedi sertçe Yalın.
Aferim koçuma!
Tanımadığım, Erhan bey yaşların da ki bir adam konuştu.
''Gelin, geçin şöyle konuşalım.''
Onu onaylayarak tekli koltuklardan birine oturdum. Yalın da yanım da ki koltuğa oturarak bana göz kırptı. Ona gülümseyip yine eski ifadesiz bürünerek evdekilere baktım.
''Başlasanız mı artık diyorum ? Malum, işim gücüm var.'' Dedim umursamaz bir tını ile.
"Ne işin var ? Ozan itiyle buluşup olanları mı anlatıcaksın ?''
Bana nefretle bakıyordu. Umursamadım.
Paranoyak halleri sadece içimde ki göz devirme ateşini harmanlıyordu.
''Seni ilgilendirem kısım tam olarak ne ? İstediğimi yaparım. Ozanla ve ya bir başkası ile buluşur, buluşmam, bu yalnız beni ilgilendiriyor.''
Bunu dememle abi takımının kaşları çatıldı. Umursamayıp önüme döndüm.
''Ilk önce tanışalım.'' Dedi Erhan bey ve devam etti.
''Ben Erhan Kara. Eşim, seninde annen Pervin Kara. Çocuklarımız Lodos,Barlas,Yalın,Pelin,Aren,
Doruk ve en küçükleri Ayaz Kara. Aile dostlarımız Şeref Ataman, karısı Zehra Ataman. Çocukları Karan ve Freya Ataman.''''Yalgı Mariano.'' Demekle yetindim.
Başka bir şey yoktu.
''Yalgı sen biliyor muydun olayları ?'' Bu soru Şeref beydendi.
''Ben yaklaşık dört gün önce öğrendim. Evime gelen bir mektup da yazıyord. Daha sonra hastaneye giderek Dna testi yaptırdım. Sonrası malum.'' Dedim ortamı gösterirken.
''Yani senin daha önceden haberin yoktu öyle mi?'' Dedi Arem alayla.
Neye alay ediyordu, anlamış değildim.
''Çok merak ediyorum aptal mısınız, yoksa numara mı yapıyorsunuz ?'' Dedim Kara kardeşlerine bakarak.
''Ben bir sözü bir kere söylerim. Kulaklarınızı açın ve iyi dinleyin.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalgı Beria Mehru
Teen FictionBu hikaye Yalgı'nın değişen hayatını anlatıyor. Eğer güçlü kadın karakter okumak istiyorsanız bu kitap tam size göre. ~Karıştırılmış Bebek Serisi... [KBS-1] *KİTABI OKUYAN OKUYUCULARA SESLENİYORUM. HER HANGİ BİR KÖTÜ YORUM YAZARSANIZ, YORUMUNUZ SİLİ...