-Karan Ataman.
-29 yaşında.
-Sert,soğuk ve zeki bir karakter.
-Kıskanç bir yapısı vardır.(KARAKTER DEĞİŞTİRİLMİŞTİR!!!)
Yalgı'dan...
Yürüyerek bir uçuruma geldim.
Banka oturarak düşündüm, her şey bu kadar basitmiydi yani?Bunca yaşadığım şeyler hepsi bir yalan mıydı?
Mektupta da yazıldığı gibi
ben bu, hikayenin kader kurbanıydım..Biraz daha oturduktan sonra ayağa kalkarak yürümeye başladım. Tam o sırada bir çığlık sesi duyuldu. Sesin geldiği tarafa doğru gitmeye başladım. Bir adam beş-altı kişiyle kavga ediyor, kadın ise korku dolu bakışlarla onlara bakıyordu.
Kadının yanına yaklaştım.
''Ne oluyor burada, siz iyimisiniz?''
''İyiyim, bunlar beni taciz ediyordu beyefendi beni kurtardı o yüzden kavga ediyorlar.''
''Tamam sakin olun.'' Diyerek kadını sakinleştirmeye çalıştım.
''Hop! Noluyor ? Bir kişiye beş kişi saldırmak mı?'' Dedim yüzümü buruşturarak.
''Sen karışma bayan bu, herifle bizim aramız da.''
Sakin ol sakin ol sinirlenme.
''Bayan değil Kadın gerizekalı içmekten ayakta duramıyorsunuz, bir de gelmiş kadını taciz ediyorsunuz! Siz hiç utanmıyor musunuz ? Bende ki de soru! Siz nerede o yüz." Dedim hiddetle.
Bir yandan da üzerlerine yürüyordum.
"Şimdi buradan siktirip gidin yoksa olucaklar benim ilgi alanım olmayacak."
''Güzelim, sen bize ne yapabilirsin ki ?'' Dedi yayık bir şekilde konuşarak.
''Yaklaş, gör ne yapıyorum.''
Sırıtarak bana yaklaşıyordu. Yumruğu yüzüne savurarak, bacak arasına bir tekme attım.
Ben ve arkam da ki adam birleşmiş yanımızda ki gerizekalıları dövüyorduk.
Vallaha çok zevkli, doğru-düzgün karşılık bile veremiyordu sivil zekalılar.
Haklısın bacım su vur,biraz da bizim yerimize vur.
Yirmi dakikanın ardından hepsi baygın bir şekilde yer de yatıyordu.
''Huh! bitti galiba."
''Bitti, bitti. Hadi çıkalım şuradan.''
Kadının yanına giderek koluna girdim ve yürümesine yardım ettim. Korkudan titriyordu.
Bir banka oturtduk. Çantamdan suyu çıkartarak ona doğru uzattım.Içtikten sonra bize dönerek içtenlikle teşekkür etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalgı Beria Mehru
Teen FictionBu hikaye Yalgı'nın değişen hayatını anlatıyor. Eğer güçlü kadın karakter okumak istiyorsanız bu kitap tam size göre. ~Karıştırılmış Bebek Serisi... [KBS-1] *KİTABI OKUYAN OKUYUCULARA SESLENİYORUM. HER HANGİ BİR KÖTÜ YORUM YAZARSANIZ, YORUMUNUZ SİLİ...