°4.0°

7K 335 61
                                    

Lavabonun önüne gelince kapıya yaslanmış Emiri gördüm.

''Emir?''

Emir''Neràida biz ne zamana dek böyle olucağız?''

''Nasıl?''

Emir''Liseli ergenler gibi gizli gizli buluşup konuşuyoruz. Ben seni rahat bir şekil de kıskanamıyorum bile.''

Yanıma gelmiş dibime girmişti bile şerefsiz.

''Dragul meu sakin ol. Hem sen de kıskanmayı ver bir zahmet. Sen de ki kıskançlığın bir seviyesi var mı?''

Emir''Mehru nasıl ki sen özgürlüğüne düşkünsün ve bundan vazgeçmeyeceksen ben de de öyle. Ben kıskanç bir adamın ve hepte öyle olucağım.''

''Alış diyorsun yani ben buyum diyorsun.''

Emir ellerini belime yerleştirerek konuştu.

Emir''Ben senin için fazla kıskanç değilmişim gibi oynaya bilirim ama bunu istemiyorum neràida. Insan sevdiğinin yanın da kendisi olmalı şeffaf olmalı.''

Ellerimi Emirin boynuna dolayarak cevapladım.

''Oynamana gerek yok dragul meu, benim yanım da kendin ol. Ne yapalım artık alışıcağız senin bu haline.''

Emir''Diyorsun?''

Beyefendi gittikçe yakınlaşıyordu ben de yakınlaşarak cevapladım.

''Hı hım diyorumm.''

Konuşunca dudaklarımız temas ediyordu ve bu ben de kelebek hissi yaratıyordu.

''Emir hadi ayrılmamız gerek biri görürse kendimizi magazinin ortasın da buluruz''

Emir ile zor da olsa ayrılmış salona geçmiştik.

Halamların yanına geldiğimiz de Kerem yine sırıtarak bakmaya başladı. Tövbe tövbe.

Kereme yaklaşarak konuştum.

''Kerem aptal gibi sırıtmayı bırak.''

Kerem''Ee nasıldı buluşmanız? Kızım siz ergen misiniz? Ne bu gizli saklı buluşmalar?''

''Kes sesini Kero.''

Kerem''Aşıkmısın?''

''Aşığım Kerem seviyorum al oldu mu?''

Kerem''Aaģh! Itiraf ettinn. Oldu oldu çok iyi oldu. Ee enişteye dedin mi bunu?''

''Hayır söylemedim. Özel bir şekil de söyliyeceğim.''

Kerem''Meselaa?''

''Ne bileyim romantik bir yer de beraber vakit geçirirken mesela.''

Kerem''Ayy! Mükemmel! Buarada ben karar verdim sap yaşayacağım bundan sonra. Yanii seninle olan teorimiz minnacık değişti.''

''Neden lan?''

Kerem''Aşk bana göre değil be ben çapkınlığımı seviyorum ya. ''

''Nasıl istersen Kero Allah gönlüne göre versin.''

Kerem''Tşk bacımsu.''

Demir''Siz yine fısır fısırsınız Allah bizi korusun ne diyeyim.''

Kerem''Aminn.''

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
Hep birlikte evlere  dağılmıştık.
Sabah erkenden kalkarak rutinimi tekrarladıktan sonra üzerimi değiştirmiş Emire mesaj yazmıştım.

Siz:Emirr bugün akşam saat  7 de sana atıcağım konuma gell.

Emir:Tamamdır yavrum nasıl istersen.

Yalgı Beria Mehru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin