Kollarımı Emirin boynuna doladım.
''Bana senden başka hiç bir erkek yakışmaz ki.''
Emir ellerini belime yerleştirerek bana yaklaştı.
Emir''Haklısın yavrum, yakışmaz. Ama sen yine de oynamasan olmaz mı? 1 kereliğine bir şeyi de yapma lütfen.''
''Oluur. Emir sen böyle çok tatlısın ya.''
Emir''Gerçekten mi? Oynamıyacaksın şimdi?''
''Oynamıyacağım zaten meşgul olduğum için geri çevirmek istiyordum.''
Emir''Hadi uyumaya Mehru''
Diyerek beni kucağına aldı. Yürümeye halim bile olmadığı için bir şey demedim. Bir kez daha geçmişimle yüzleşmek beni yormuştu.
Emir beni yatağa uzatarak yanıma geldi.Emir''Hiç itiraz etme peri kızı seninle uyuyacağım.''
Diyerek yatağa girdi,belimden kavrayarak kendisine doğru çekti.
Gözlerimi kapatarak uyumaya çalıştım, Emirin kokusu Araf gibi beni mayıştırıyordu.₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩
Güneş ışıklarının gözüme girmesiyle uyandım. Yan dönünce beni izleyen Emiri gördüm.
Garip bir şekil de kabus görmemiştim, bu yüzden mutluydum. Resmen deliksiz bir uyku çekmiştim.''Günaydın Emir''
Emir''Günaydın neràida ama gün ayalı baya oluyor. Öğlen oldu.''
''Ne! Gerçekten mi?''
Diyerek oturur pozisyona geldim.
Emir''Gerçekten neràida hadi kalkalım artık.''
Kafamı sallayarak yataktan çıktım. Pantolon ve cropu alarak banyoya girdim. Rutin işlerimi hall ettikten sonra üzerimi değiştirdim.
Banyodan çıktım, Emir oda da yoktu muhtemelen odasındaydı. Makyaj masasına oturarak saçımı toplayıp günlük makyajımı yaptıktan sonra odadan çıktım.
Aşağıya indiğim de elin de tava olan bir Emir beklemiyordum.''Emir? Ne yapıyorsun?''
Emir''Yemek Mehru hanım yemek. Aç mı kalmak istersiniz?''
Kahkaha attım.
Emir''Ne o ben yemek yapamazmıyım?''
''Ben bile yemek yapa biliyorsam sen haydi haydi yaparsın. Hem ben senin gibi önyargılımıyım Emir ağa?
Sadece halin baya komik.''Emir''Siz oturun hanımefendi ben kahvaltıyı hazırlayınca yemek yemeye başlarız.''
''Tamamdır.''
Emir''Insan bir teklif eder bir şey lazım mı diye?''
''Emir alt tarafı kahvaltı hazırlıyorsun neyine yardım edeyim? ''
Emir''Siz elinizi sıcak sudan soğuk suya sokmayın efendim incileriniz dökülür.''
''Bence de ben de sizin gibi düşünüyorum beyefendi.''
Diyerek koltuğa oturdum. Emir şaşkınca bana bakıyordu.
Ne gaza gelip yardım edeceğimi falan mı düşünüyordu. Eğer öyleyse daha çook beklerdi.
Az sonra Emir elin de krep ile masaya geldi.Emir''Kahvaltı hazır hanımefendi Mariano buyrun geçin.''
''Teşekkür ederim Emir.''
Masaya geçerek kahvaltı yapmaya başladık.
Emir''Bu akşam yola çıkacağız neràida.''
''Benim için sorun yok ama burayı çok sevdim yine gelelim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalgı Beria Mehru
Teen FictionBu hikaye Yalgı'nın değişen hayatını anlatıyor. Eğer güçlü kadın karakter okumak istiyorsanız bu kitap tam size göre. ~Karıştırılmış Bebek Serisi... [KBS-1] *KİTABI OKUYAN OKUYUCULARA SESLENİYORUM. HER HANGİ BİR KÖTÜ YORUM YAZARSANIZ, YORUMUNUZ SİLİ...