Emir dudaklarını alnıma bastırdı.
Halsizce Emire bakıyordum.Emir''Yanıyorsun sen! Mehru ateşin var.''
''Emir''
Emir''Söyle birtanem söyle''
Emir fazla telaşlıydı. Eli ayağı bir birine geçmişti resmen.
''Sakin ol. Iyiyim ben.''
Emir''Nasıl sakin olayım? Hem iyi falan değilsin yalan söyleme bana.''
Emir bir an da beni kucağına aldı. Ben ne olduğunu anlamadan banyoya ilermeye başladı.
''Emiir hayır.''
Emir''Güzelim ateşin var mecburum.''
''Üşürüm ama been.''
Emir''Ben senin yanındayım üşürsen seni ısıtırım güzelim.''
''Hmm diyorsun?''
Emir''Hı hı diyorum.''
Emir soğuk suyu açtı. Daha sonra suya girdi.
''Emiir ıslanı-''
Emir''Mehru'm güzelim ben sana yanındayım dedim arkandayım değil.''
Soğuktan titriyordum. Emir beni kendine çekerek dudaklarını saçlarıma bastırdı.
Emir''Meleğim iyimisin?''
''Iyiyim sevgilim.''
Emir beni sudan çıkartarak kucağına aldı. Yatağa oturtarak üzerimi değiştirdi.
Emir''Bebeğim bak anneye bıcı bıcı yaptırdık. Doğunca sana da yapıcağız.''
''Üşüyorum.''
Emir''Bekle ben hemen geliyorum.''
Koşarak aşağıya indi 5 dakika sonra elin de battaniyeler ve ilaçlarla yanıma geldi.
Battaniyeyi sırtıma attı. Yanıma oturarak ilaçlarımı içirdi.
Daha sonra beni kucakalyarak yatağa yatırdı. Yanıma yatarak beni kendisine çekti.Emir''Iyisin değil mi? Iyisin? Eğer iyi değilsen hastahaneye gidelim. Dur ben sana niye soruyorsam hadi kalk hastahaneye gide-''
''Emiir. Bir sakin ol yaa. Iyiyim,çok iyiyim hastahaneye falan gerek yok. Sadece seninle uyumaya ihtiyacım var''
Emir''Tamam güzelim uyuyalım.''
Emire sokularak gözlerimi kapattım. Gece 3 kez uyanmış her defasın da beni izleyen ve saçlarımı okşayan Emirle karşılaşmıştım. Sabaha kadar uyumamış bebekmişim gibi benimle ilgilenmişti.
Saat tam 6 da uyanmıştım. Öğleni bile geçmişti,akşama dek uyumuştum.Emir''Güzel karım benim iyikimsin be Mehru'm herşeyinle aşığım sana. Benim sana olan bu aşkım ne olucak? ''
''Sen de benim iyikimsin Emiir.''
Emir''Sen uyanıkmısın? Bir yerin falan ağ-''
Dudaklarına kapandım. Emirin elleri şaşkınlıktan göğsüm de kalmıştı. Emir şaşkınlığını atarak öpüşüme karşılık verdi.
''Ne o Emir ağa beklemiyordun herhal dee?.''
Emir''Karımın hasta hasta bir an da dudaklarıma yapışmasını beklemiyordum yavrum açıkcası..''
''Iyiyim. Hem de çook iyiyim. Ben hasta olunca böyle olur çok çabuk atlatırım.''
Emir''Ah! ah sen beni öldüreceksin be kadın.''
''Öyle mii?''
Emir''Şu lafları uzatma güzelim bak hasta falan takmayacağım şimdi. Aynen öyle hatun.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalgı Beria Mehru
Novela JuvenilBu hikaye Yalgı'nın değişen hayatını anlatıyor. Eğer güçlü kadın karakter okumak istiyorsanız bu kitap tam size göre. ~Karıştırılmış Bebek Serisi... [KBS-1] *KİTABI OKUYAN OKUYUCULARA SESLENİYORUM. HER HANGİ BİR KÖTÜ YORUM YAZARSANIZ, YORUMUNUZ SİLİ...