1.1 ✔

17.9K 737 95
                                    

Evden çalışarak şirket işlerini hallettim.

Saate baktığım da saatin dokuz olduğunu gördüm. Odama çıkarak banyoya girdim.
Küveti soğuk su ile doldurarak içine girdim.

'Beni seven kişiler arasından 2 kişi daha eksildi.' Nefesimi tutarak suyun içine girdim.

1,2,3,4,5,6,7,.................................. 70,71,72,73.

Çırpınma Yalgı boğulursun yoksa.

83,84,85.

Diyerek Yalgının kafasını sudan çıkardı. Yalgı derin nefesler alarak öksürmeye başladı.

''Yalgı yarın 90 saniye kalıcaksın suda ona göre hazırlan.'' Diyerek odada yalnız bıraktı Yalgıyı Mehmet bey.

80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90.

Artık nefes alamadığımı farkederek sudan çıktım.

O gün ki gibi derin nefesler aldım fakat öksürmedim alışmıştım ben buna.

Az daha kalsaydın bok yoluna gidecektin haberin olsun

Uzun bir duştan sonra aşağıya indim saat on'du.

Koltuğa oturarak hizmetli kadından şarap istedim. Rahat bir şekil de şarabı bana verdi.

Çok rahat, çok profesyönel

Haraketleri rahattı, fakat gözlerinin içinde merak ve endişe vardı.

''Çekilebilirsiniz, bu arada bana dolaptan tiramisu getirip masaya bırakın.''

''Tabi hemen.'' Diyerek uzaklaştı.

Hızla içkilerin yerini değiştirdim, ilaçlı içkiyi gizli bölgeye koydum. Hiç bir şey olmamamış gibi oyuna devam etdim.
Hizmetli tiramisuyu bir tabağa koyup masaya koydu.

Her masa diyince aklıma neler nelerrr geliyor.

Içkimi içerek masaya bıraktım hizmetli bana bakıyordu.
Tatlıya da ilaç katmış olabilirdi bu yüzden yemiyecektim. Tatlıyı masaya geri bırakarak ayağa kalktım.

''Yemekten vazgeçtim.''

Diyerek ayağa kalktım. Asansöre binerek çalışma odama girdim,evin kameralarını açarak izlemeye başladım. Kadın kapıya bakıyordu,kameraları kapatarak üzerimi giyindim. Kiyafetime uygun makyaj yaptım.

Şimdiyse son olarak saçlarımı yapmalıydım. Kapı ses geçirmediği için rahattım. Saç şekillendiriciyi elime alarak saçlarımı şekillendirdim. Saçlarımı su dalgası yaparak  en son topuklu ayakkabılarımı giyindim. Her zaman ki gibi mükemmel olmuştum.

*Kiyafeti*

Nihayet hazırdım.. Saate baktığım da yemeğin başlamasına 1 saat vardı. Çalışma masamın arkasın da ki büyük tabloyu kaldırarak toblonun için de ki çıkıntıya bastım.

Tam o an da kitaplık ikiye ayrılarak kapı gibi açıldı. Içine girerek kitaplığın arka kısmın da ki düğmeye bastım böylece kitaplık yeniden eski halini aldı. Burası farklı-farklı yerlere açılıyordu ama ben galeriye gidicektim. Tünel aydınlık,geniş ve temiz bir yerdi.

Hızla yürümeye başladım, en sonun da kapıya varınca kulpu indirerek içeriye geçtim. Tünel galerim de ki kendi çalışma odama açılıyordu. Yemeğin başlamasına 40 dakika vardı. Galeriden sevdiğim bir araba seçerek yola koyuldum.

Mekana gelince sert ve kendimden emin adımlarla arabadan inip anahtarı valeye verdim.

İçeriye girerek Keremin yanına geldim. Beni görünce ayağa kalkarak selamlaştı daha sonra sandalyemi çekerek oturmamı bekledi. Ben yerime oturunca o da kendi yerine geçti.

Yalgı Beria Mehru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin