2.7

8.8K 421 43
                                    

Şirketten çıkarak eve doğru sürdüm, eve varınca içeriye geçerek salona girdim.

''Kerem! Neredesin?''

Kerem''Buradayım optik.''

''Belgeleri yeraltına onaylatmamız lazım.''

Kerem''Tamamdır ben gider onaylatırım, sen bir de gelmekle uğraşma.''

''Çok iyi olur bir de onlarla uğraşamam. Ben Yasirlere söyleyeyim hazırlansınlar mega piçleri bu akşam misafirimiz edelim.''

Kerem''Sen depoyu hazırlat adamlara da söyle direkt depoya getirsinler mega piçleri.''

''Tamamdır sen de belgeleri onaylatırsın bu arada.''

Kerem kağıtları alarak evden çıktı,Yasirlerin yanına gelerek yapması gerekenleri söyledim.

''Anladın mı Yasir? Mehmet ve Ozan beyleri depoya getireceksiniz. ''

Yasir''Anladım Yalgı hanım nasıl isterseniz.''

Koltuğa oturarak düşünmeye başladım.
6 aydır uğraşıyorduk ama başarmıştık Mehmet beyin depo da ki yüzünü çok merak ediyordum. O kadar kadına, erkeğe yaşattığı şeylerin hepsini kendisi de yaşıyacaktı. Romane hanımı bile tecavüz etmiş şerefsiz.
2 tane manyak psikopat yüzünden hayatım mahv olmuştu ama bundan sonra hayatımı mahv etmelerine izin vermeyecektim. Mehmet beyin bana öğrettiği acımasızlığı ona karşı kullanıcaktım.
Hiç beklemediği bir an da dumura uğrayacaktı.
Koltuktan kalkarak odama girdim.
Duş aldıktan sonra bornozumu giyinerek makyaj masama oturdum.
Saçlarımı kurutarak,makyaj yaptım.
Siyahlara bürünmüştüm her zaman ki gibi ama  ben bugün kalbimin siyahlığından kurtulacaktım.
Evden çıkarak arabaya bindim, hızımı arttırarak depoya doğru sürdüm. Yasir mesaj atarak mega piçlerin depo da olduklarını bildirmişti. Yüzüm de şeytani bir gülüş belirmişti,bu gece içim de ki tüm zehiri akıtacaktım. Beni zehirleyen adamı kendi zehiri ile öldürecektim.
Deponun önün de Keremle aynı an da  arabaları durdurduk. Arabadan inerek sert adımlarla ilerlemeye başladım.

Kerem''Belgeler onaylandı artık yeraltı dünyasın da Mehmet ve Ozan diye  şerefsizler yok. Şimdiyse biz yer yüzünden de siliceğiz bize aşıladıkları acımasızlığı mega piçlere karşı kullanıcağız.''

''10 şubat Mehmet ve Ozan ikilisinin mağlubiyeti bizimse zaferimiz ile sonlanıcak.''

Depoya girerek konuşmaya başladım.

''Vay! Vay! Vay! Kimleri görüyorum. Kerem sen de görüyormusun?''

Kerem''Ben şuan iki tane piç görüyorum optik.''

Mehmet''Ne oluyor burada? Bu ne demek oluyor Yalgı?''

Ozan''Oğlum siz kafayı mı yediniz çözün bizi.''

Mehmet''Ne sanıyorsunuz biz ölürsek mühüre bile ulaşamazsınız her şey orta da kalır.''

''Hiçç biz sizi kaçırdık. Artık yeraltın da Mehmet ve Ozan diye birileri yok. Biz de dedik ki neden yeryüzünden de yok etmeyelim ve sonuç bu.''

Kerem''Yani anlayacağınız ölüceksiniz mega piçler.''

Ozan''Saçmalamayın !''

Mehmet''Oyun oynadınız! Siz bize oyun oynadınız!.''

''6 ay sonra anlamanız biraz manidar oldu ama olsun ne yapalım kader diyip geçiceğiz.''

Ozan''Siz iki manyak  nişanlı hemen bizi çözün.''

''Kero bu sivil zekalıyaa.''

Kerem''Biz nişanlı falan değiliz bir birimize de aşık değiliz. Anlayacağınız mühürü almak ve sizi bitirmek için minnacık bir oyun oynadık.''

Yalgı Beria Mehru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin