2.6

9.1K 439 56
                                    

''Ben Keremi sevmiyorum, aşık değilim. Nişan da sahte, anlayacağın hala bekar bir kadınım.''

Gerçekleri rahatlıkla söyleye bilirdim, odam fazlasıyla güvenliydi,mesela içeriden dışarısı görünüyor fakat dışarıdan içerisi gözükmüyordu. Odaya hiç bir dinleme cihazı kamera yerleştirilemezdi.

Bu dediklerimle Emirin dudağının kenarı kıvrılmıştı. Elinin birini belime atıp diğeri ile saçlarımla oynamaya başladı. Fazla yakındık daha önce çok erkekle yakın olmuştum fakat Emirin konuşması bile ben de garip his yaratıyorken şuan bu kadar yakın olmak. Fakat durumumdan memnundum sabaha kadar Emirle bu pozisyon da kala bilirdim.
Emir kafasını kulağıma eğerek konuşmaya başladı.

Emir''Bekar bir kadınsın Mehru ve ben bundan oldukça memnunum. ''

Dudakları kulağımdan boynuma kaymıştı. Sıcak dudaklarını boynuma bastırıyordu,bu hareketi ile ikimiz de mayışmıştık.

Emir''Kalbime zararsın Mehru.''

Kafası boynum da olduğu için sesi boğuk çıkıyordu.

''Hmm... öyle mi Emir ağa?''

Emir''Öyle oyuncu hanım öyle.''

Kafasını boynumdan kaldırarak gözlerime bakmaya başladı. Bakışları aniden dudaklarıma kaymıştı,gözlerin de şehvet,arzu vardı.
Bir an da dudaklarıma kapandı öpüşüne karşılık verdim. Sert öpüyordu, öpüşü bile sertti adamın alt dudağımı dudakları arasına alarak ısırdı. Bir an da geliştiği için inledim.
Dudaklarının kıvrıldığını hissetmiştim,nefessiz kalınca ayrıldık. Alnını alnıma yaslayarak konuşmaya başladı.

Emir''Ağzından duymak istediğim onca şeyden bir tanesi de bu Mehru.''

''Emir ayrılmamız gerek her an içeriye biri gelebilir.''

Emir''Keremin gelmesinden mi korkuyorsun?'' Dedi kaşlarını çatarak.

''Hemen çatma o kaşlarını hem emin ol Kerem bizi böyle görürse 'siz devam edin kusura bakmayın benim gereksizliğim işte yalnış zaman da yalnış yer de bulunuyorum' der devam etmemiz için odadan çıkardı.''

Emir''Ne zaman bitecek bu saçma oyununuz?'' Diyerek somurttu.

''Bak bu yüzden Mardin de sana öyle söyledim. Savaşım bitmeden olmaz dedim.''

Emir dudaklarıma deminkinin aksine yumuşak bir öpücük kondurdu.

Emir''Ama kalp bu Mehru seni dinlemiyor. Asla sa dinlemeyecek.''

''Ee o zaman beni dinlemiyorsa olanlara ,olacaklara katlanacak bir zahmet.''

Emir diğer elini de belime atarak belim de ki ellerini sıklaştırarak beni kendine çekti.

Emir''Mehru daha ne olacak acaba?''

''Bugün her şey bitecek Emir. Bu geceden sonra her şey tamamen farklı olucak.''

Emir''Mehru siz Keremle daha önceden birlikte oldunuz mu? Malum senin çapkınlığın orta da Kerem de çapkın bir adam''

Bunu ne kadar sakin söylemeye çalışsa da benim Keremle bir şeyler yaşama ihtimalim sinirlendirmişti Emiri.

''Kerem benim arkadaşım Emir,aramız da hiç bir şey yaşanmadı. Ki zaten ben bu plana başladığımdan beri kimseyle birlikte olmadım. ''

Emir''Güzel bunu sevdim işte. Neyse benim malesef ki gitmem gerekiyor.En kısa süre de görüşmek üzere Mehru artık ortağız''

''Görüşürüz ağa bozuntusu.''

Belimden kavrayarak beni kendine çekti.

Emir''Bana ağa bozuntusu deme Mehru yoksa seninle ilk birlikteliğimiz şirket fantezisi olucak.''

Yalgı Beria Mehru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin