Çığlık atarak yataktan kalktım.
Derin nefesler alarak kendimi sakinleştirmeğe çalışıyordum. Bu aralar çok fazla kabus görmeye başlamıştım.
Ayağa kalkarak banyoya girdim. Yüzümü soğuk suyla yıkayarak kendime gelmeye çalışdım fakat
kabus'un etkisinden kurtulamıyordum.Banyodan çıkarak yatağa oturdum.
Sakinleşemiyordum, geçmişe dair kabuslar görmek beni krize sürüklüyordu. Sanki yeniden yaşıyormuşum gibiydim.. Sol elimin titrediğini görünce geç kaldığımın farkındaydım. Çünki kriz geçirecektim.
Ayağa kalkarak kapıyı kilitledim,kapının altına çökerek başımı ellerimin arasına aldı
"Sakin ol Yalgı, bir şey yok sakin ol!''
Bunu yapmamla geçmiş yeniden gözlerimin önüne geldi. Bağırarak etrafı dağıtmaya başladım.. Elim ayağım titremeye başladı.
Bibloyu alarak kapıya fırlattım.Oda çöplüğe dönmüştü. Her şeyi yerle bir etmiştim garip olansa krizimin çabuk geçmesiydi bu da daha büyük bir krizin göstericisiydi.
Acilen bir psikoterapistle görüşmeliydim,krizlerim yeniden başlamamalıydı..
Üstümü silkerek kalktım.
Korkarak teraziye çıktım gördüğüm manzarayla şaşırdım. Ben yıllar sonra ilk kez kilo almıştım. 49,5 kiloydum başım dönmeye başladı beynimin içinde Romane hanımın sesi yankılanıyordu.
''Kilona dikkat etmelisin Yalgı. Sen her zaman fit ve ince olmalısın. Eğer kilo alırsan seni mahv ederim Yalgı! Sen her zaman ideal kilonda olmalısın. ''
Teraziden inerek banyoya girdim. Sorun kilo almam değildi çok rahat bir şekil de kilo vere bilirdim fakat yıllar sonra böyle bir şey yaşamak bana iyi gelmedi.
Peki ben kilo vermek istiyormuydum?
Ben bundan kurtuldum, bunu atlattım, değil mi?
Peki ya neden kilo vermek istiyordum. Benimkisi geçmişe dair alışkanlıktı sadece.
Düşüncelerimi bir kenara bırakarak banyoya girip duş aldım bugün spor yapmak istemiyordum. Duştan çıktığım zaman saat 6-dı. Aman Allahım ben iki saattir duştaydım.
Üzerime rahat bir şeyler giyindim. Bugün Şirkete gitmeyecektim,set de yoktu .
Bugünü kendime ayıracaktım,
buna da kahvaltı yaparak başladım. Mutfağa inerek buzdolabını açdım.Hizmetliye yukarıyı temizlemesini söyleyerek kendime bahçede kahvaltı sofrası hazırladım. Daha sonra oturarak kahvaltı etmeye başladım.
Ben çocukken kahvaltı etmeyi severdim fakat bizim evimiz de kahvaltı yasaktı. İtalyaya gidince de alışkanlıkla kahvaltı yapmamaya başlamıştım.
•••
Havuz'un içine balıklama atlayarak yüzmeye başladım.
Yüzme idolüm Behlül'dür
Bir saat yüzdükten sonra havuzdan çıkarak şenzlonga uzanarak güneşlenmeye başladım. Havuz da iki saat geçirerek ayağa kalktım saat dokuzdu.
Yukarıya çıkarak üzerimi değiştirdim.
*Kombini*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalgı Beria Mehru
Teen FictionBu hikaye Yalgı'nın değişen hayatını anlatıyor. Eğer güçlü kadın karakter okumak istiyorsanız bu kitap tam size göre. ~Karıştırılmış Bebek Serisi... [KBS-1] *KİTABI OKUYAN OKUYUCULARA SESLENİYORUM. HER HANGİ BİR KÖTÜ YORUM YAZARSANIZ, YORUMUNUZ SİLİ...