0.2 ✔

31.9K 1K 155
                                    

Medya-Yalgının arabası.

5 yıl sonra...
Sabah saat 05:00

Yataktan sıçrayarak uyandım.

Nefes nefeseydim. Bu alıştığım bir durumdu: kabus görmüştüm.

Yataktan kalkarak banyoya geçtim. Rutin bir hâl almış işlerimi hallettikten sonra giyinme odama girdim. Bir kaç seçim sonrası spor kiyafetlerimi üzerime geçirmiştim.

Hayatımı düzenli bir hâle getirmiş, belirli bir çerçeveye dahil etmiştim.

Evden çıkarak sahilde koşmaya başladım.

Kendimle baş başa kaldığım anlardandı. Koşmak bana iyi geliyirdu.

Kulaklarımda kulaklık, elimde suyumla sanki düşüncelerimden koşuyor, onlardan uzaklaşıyordum..

Koşudan sonra evdeki spor salonuna girerek bir saat kadar spor yapmış daha sonra ise duş alarak rutinin sonuçlandırmıştım.

Yirmi yirmi beş dakika boyunca sıcak suyun altında  kaldıktan sonra çıkıp üzerimi giyindim.

Yirmi yirmi beş dakika boyunca sıcak suyun altında  kaldıktan sonra çıkıp üzerimi giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimi giyindikten sonra makyaj masama oturarak özenle makyajımı yaptım.

Yüzümü renklendirdikten sonra elim saçlarıma gitti.

Bir süre aynadan saçlarıma baktım. Usulca okşadım.

Tarağı alarak yavaş bir şekilde taramaya başladım.

Daha önce annem hiç taramamıştı saçlarımı.. Babam hiç örmemişti..

Geçmişin kirli sayfalarında daha fazla dolanmak istemeyerek bir an önce bitirmiştim işimi.

Kızıl, uzun ve gür saçlarımı taramış ve salık bırakmıştım.

Oturduğum yumuşak koltuktan kalkarak hızlı adımlarla odadan çıktım. Biraz daha oyalanırsam geç kalabilirdim.

•••

Her zaman ki gibi sert ve kendimden emin adımlarla şirkete girdim. İstifimi bozmadan asansöre binip kendi katımın numarasına bastım.

Bulunduğum katta sadece benim ve Pamir'in odası vardı. Bu yüzden biz özel asansörü kullanıyorduk.

Şirketin bir çok ajansı ve farklı dalları vardı. Kurduğum ilk zamanlarda küçük bir ofis'ten ibaretken şimdilerde çok iyi yerlerdeydi..

Hukuk ajansıyla komple Alexandra ilgileniyordu. Şirketde tasarım,mimarlık,hukuk,
mühendislik, reklam ve bir sıra ajanslar vardı.

Koridorda ilerleyerek kendi odama girdim. Oturur oturmaz kapı çaldı.

"Come!"

'Gel' komutunu verdikten sonra kapı açıldı ve elinde kahve ile Jane girdi.

* ile yazılanlar italyanca

Yalgı Beria Mehru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin