.
.
."Geçmişin acı yansıması."
❤️🩹
Dört Yıl Önce;
On İki Ağustos günü.
Bedenim de heyecanın izleri vardı. Ruhumda ise mutluğun dansı.
Bugün büyük gündü. Aylar öncesinde başladığımız bu serüven tam olarak bitecek ve yeni serüven başlayacaktı.
Tamamen birbirimiz ile geçireceğimiz günler ve anılara.
Aklımda onu görene kadar üniversite biter bitmez evlenmek yoktu. Ama dediğim gibi onu görene kadar.
Bora'yı...
Kalbimi o mavilerine bahşettiğim ve onun kalbine ilmekle işlediğim adam.
Şuan üzerimde belki kiralık ama yinede çok güzel, bir gelinlik vardı. Oda da yalnız bırakıldığım iki dakikadır onu bekliyordum. Birlikte adımlayacağımız ilk yol değildi ama kalbime bunu anlatamıyorum. Böyle hız trenine binmiş ve yokuş aşağı son sürat gidiyordu.
Ve çalınan kapı ile hızla kapıya döndüm. Yavaşça açılan kapıdan Bora girdi. Üzerinde siyah damatlık, elinde benim çiçeğim ile.
Çiçeğim unutmuştum birazcık da.
Karşıma gelen Bora ışıldayan gözlerle bana baktı. Ben ona o bana bakarken, yutkunduğunu gördüm.
"Ulan bir gün aklımı yitirecegim." Dedi. Gülerken bana vermeye pek hevesli olmadığı çiçeği aldım, elinden. Hâlâ beni süzüyordu.
" Çok karizmatik olmuşsunuz Bora bey." Dedim. Uzun süredir ya pjama ya da Polis forması ile görüyordum. Her türlü yakışıklı bir adamdı Bora ama şimdi daha farklı, daha özel.
"Karizmatik olsam ne olur." Dedi bir anda içlenerek. Ona dikkatle baktım ve elimi yeni kesilmiş sakallarının boş bıraktığı yanağına koydum.
"Ne oldu?" Dedim.
" Gelinligini kiralamış olmak, Ah, durumumuz iyiye gidiyor demiştim neden kiralamak için ısrar ettin ve ben de sana uydum." Dedi. İçine dert ettiği konuyu yerdim. Ne olacak ki, hem ailesinin durumun iyiye gitmesi ve onun rütbesini yükselme ihtimali olabilirdi ama zaten bir sürü şey oldu diye kiralamak istemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARA
General Fiction"Kabul mu ettin?" Arkamdan gelen sesi ile ilk irkildim sonra bıtkın bakışlarla ona döndüm. Kollarını gögüsünde toparlanmış ve kol kaslarını iyice ortaya çıkarmıştı. Önceden bu kadar yoktu. "Mecbur kaldım. Yoksa sana meraklı değilim." Dedim. Dilini d...