.
.
."Üç deli, iki küpeli"
🤎
"Beynim çatlıyor sanki." Ellerim şakaklarımda polis karakolunun merdivenlerden iniyorduk. İçeride konuşulup tartışılan konu üzerine bir karar alınmıştı. Ferhat Kozun bu akşam rahat uykusuna yatmayı düşünürken polis tarafından alınacaktı.
"Gel buraya." Engin beni kendine çekti ve itiraz etmeden ellerimi beline sarıp sarıldım. Şimdi Engin saçlarımla oynuyor bir yandan beni daha da kendine çekiyordu. Sol yanağım göğsünün sıcaklığı ile iyice oraya gömülüyordu.
"Bir süre işle ilgili hiç bir şey duymak istemiyorum." Dedim homurdanarak. Sessiz kıkırdamasını göğsünün hareketinden hissettim.
"Çok ısrarcıydın peşime takılırken." Gözlerimi sözleri üzerine büyüdüm.
"Ne zaman yapmışım?"Diye bilmiyormuş gibi yaptım.
"Tabi asla yapmamışsındır, ben karıştırmışımdır." Dedi alayla.
"Uğraşma benle ya." Diyerek kollarının arasından çıkmaya çalıştım ama izin vermedi.
"Leyla." İsmimi söyleyen kişi ağabeyimin sesiydi. Bakışlarım hemen onu buldu. Yanında Ege ve Aycan vardı. Onlara "Ne oluyor be" bakışı attım.
"Ne işiniz var sizin burada?" Şaşkınlıkla döküldü dudaklarımdan kelimeler. Engin'in göğsünden kafamı kaldırdım ama uzaklaşamadım yanından, belimdeki eli yerini koruyordu.
"Ege kalk olay var dedi, geldim." Dedi Aycan, bu sözler üzerine Ege'ye baktım. Bana masumca baktı ve ağabeyimi göstererek konuştu.
"Bulut abi kalk baskın var dedi." Bu sefer abime döndüm ve onun Ege'ye koca bir dirsek geçirirken yakaladım.
"Eee ne baskını bu?" Dedim cevabını bile bile. Tabi ki Engin ile beni basma baskını!
"Baskın varsa alalım arkadaşları karakola bugün bizle kalsınlar. " dedi Engin. Ona çaktırmadan baktım ve dalga geçtiğini anladım. Bunu ağabeyim anlardı ama Ege ve Aycan anlamazdı. Engin'i tanımıyorlardı çünkü.
"Şey polis bey Ege çağırdı beni."Dedi Aycan yutkunarak. Gülüp bu durumu bozmak istemiyordum o yüzden başımı arkamdan bir yere bakıyormuş gibi yaptım ve gülümsedim.
"O zaman hanımefendi özgür, beyleri alalım." Dedi Engin rolü devam ettirerek. Engine birazcık yanaşıp, koluna minik vurdum. Bu bir uyarı vuruşuydu. Bana göz ucu ile baktı ve ben o kısa anda bu durumdan zevk aldığını anladım.
"Hep Bulut abinin suçu! Üf neyse anca beraber kanca beraber..." Dedi Ege sonra hemen benim önüme iki adımla geldi. Ellerimi yalvarır gibi tuttu.
"Sen bizi kurtarırsın dimi can arkadaşım?" Bu dediklerinden sonra kendimi tutamadım ve koca bir kahkaha attım.
"Ne şamata yaptınız ya, hem baskınsa baskın." Dedi abim araya girip. Ege ise bu sırada bana,Engine ve abime bakıyordu. Bunu tekrarlarken biraz daha dikkatli baktı.
"Aşk olsun ya, daha mezun olamadan sicili yakıyorum sandım." Dedi ve ellerimi bıraktı. Benim yan tarafıma geçerken fısıltı ve imalı bakışlarla şunları demişti; "Aşk olmuş o belli, bunu bilmemenin acısı bir gün boyunca evimi temizlemede yardım etmen olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARA
General Fiction"Kabul mu ettin?" Arkamdan gelen sesi ile ilk irkildim sonra bıtkın bakışlarla ona döndüm. Kollarını gögüsünde toparlanmış ve kol kaslarını iyice ortaya çıkarmıştı. Önceden bu kadar yoktu. "Mecbur kaldım. Yoksa sana meraklı değilim." Dedim. Dilini d...