.
.
."Yakar kavurur ruhumu bu alevler."
❤️🩹
Engin elimden tutup bizi beş altı adımlık mesafesi kalan eve soktu. Kapıyı kapatır kapatmaz, sırtım kapıyı bulurken, Engin tekrar dudaklarıma yöneldi. Kapı ile Engin'in arasında kalmıştım.
Engin'in öpüşüne karşılık verdim. İçimde yanan bir özlem vardı. Onu öptükçe geçmeyen, daha da harlanan ve daha fazlasını isteyen.
Ellerim Enginin ensesinde ki saçları buldu. O saçlara oynarken bana bedeninin yükünü veren Enginle, dudaklarımdan bir inilti kaçtı. Dudaklarımız ayrıldı, bu sefer Engin boyuna yol almış çenemden aşağı öpücükler bırakıyordu. Nefes nefes kalmış gibiydik ama yine de ters bir biçimde ensesindeki saçları çekiştirdim. Çekiştirmem Enginden hırıltılı bir nefes ve boynumu emmesi ile karşılık buldu.
Eli elbisemin fermuarına değiyordu. Fermurarı tutup çekti. Yarısına kadar anca açtıktan sonra beni belim ile kalçalarımın birleştiği yerden tuttu ve kucakladı. Bacaklarım beline dolanırken Engin burnunu köprücük kemiklerimin üzerine değdirmiş ve oradan gerdanıma öpücükler bırakarak göğüs arama iniyordu.
İkimiz de bir ateş tarafından yakılıyorduk ve her hamlemiz bir yangın başlatıyordu.
Tüm vücudumuzu saran bir yangın.
Hissediyordum, onu hissediyordum.
Sırtım koltuğun yumuşak yüzeyine uzanırken, Enginde üzerime doğru uzanıyordu. Sadece pencereden gelen ışık bizim önümüzü aydınlatıyordu.
Engin'in yanaklarına giden ellerim ile yüzünü kavradım ve öptüm. İyice bedeni bedenime abanırken, bir elim omuzlarına oradan da kısa kolusunun içine sızıp çıplak omzu ile temas etti. Engin dudaklarıma ıslak bir öpücük bırakıp aniden geri çekildi.
"Sikeyim!" Dedi ve doğruldu. Omzularında olan ellerim yüzünden bende onunla doğruldum ve ellerimi çektim. Engin aceleyle ayağa kalktı ve koltuktan uzaklaştı.
"Durmalıyız." Dedi. Aramızdaki yangını oracıkta yarım bırakarak. Ona cevap vermedim.
"Ben banyoya gidiyorum." Dedi ama kesik kesik nefesler alıyordu. Hızla merdivenleri çıkarken kendimi koltuğa bıraktım. Yarısı açılan elbisemin fermuarı ile elbisemin göğüs kısmı bollaşmıştı. Bollaştığı için taktığım göğüs ucu aparatını çıkardım ve yavaşça dogrulup merdivenlere yöneldim.
Bir banyo bana da iyi gelecektir.
❤️🩹
Yarım yamalak uyuduğum geceyi zar zor gündüz ettim.
Hani bazen insan huzursuz hisseder ya, gecenin bir köründe kalkar karanlık odaya bakıp içiniz titrer ve bir daha uykuya dalana kadar kendinizi güvende olduğunuzu telkinlersiniz.
İşte ben güveni pikeyi kafama kadar çekip sağladım sandım ama sağlayamamıştım.
Gece ikinci uyanmam da acaba Engin ile olan yakınlaşmamız mı bende böyle bir etkin yarattı diye düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARA
General Fiction"Kabul mu ettin?" Arkamdan gelen sesi ile ilk irkildim sonra bıtkın bakışlarla ona döndüm. Kollarını gögüsünde toparlanmış ve kol kaslarını iyice ortaya çıkarmıştı. Önceden bu kadar yoktu. "Mecbur kaldım. Yoksa sana meraklı değilim." Dedim. Dilini d...