Bölüm 6

65.7K 2.5K 581
                                    


-Yaren'im-

-Keyifli Okumalar-

“6.Bölüm”

Yaren; Sanırım gün aymışş

Yaren;

Yaren; Günaydıın:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaren; Günaydıın:)

Miran; Günaydın günaydın.

Miran; Daha önce bu kadar güzel aymamıstı ama yine de günaydın.

Miran; Bu halde mi uyuyorsun kızım sen?

Yaren; Evet, kıyafet üstümde olunca bunalıyorum ne yapayım:(

Miran; Evde tek yasıyorsun değil mi?

Yaren: Evet.

Miran; İyi bari.

Yaren; Tabii birileri evde varken böyle uyumuyorum.

Yaren; Ne kadar sevsemde böyle uyumayı utanıyorum.

Miran; Utanmana gerek yok.

Miran; Yani sadece benim yanımda.

Yaren; Senin yanında utanacağımı kim söyledi?

Miran; Utanma zaten, çünkü ilgilenmen gereken morluklar var.

Yaren; Doğru.

Yaren; Morun bana yakışıp yakışmayacağını kontrol edeceğiz birlikte.

Miran; Artık aramızda sadece bir buçuk saat var biliyorsun değil mi?

Miran; Çıldırtma beni.

Yaren; Çıldırtırsam ne olur

Miran; O bir buçuk saati nasıl beş dakikaya indiriyorum ona şahit olursun.

Yaren; Şahit olmak isterim.

Yaren; Hemde çok yakından.

Miran; Konumunu at.

Miran; Bir gece ansızın lazım olacağa benziyor.

Yaren; *konum.

Yaren; Lazım olacağı tarih umarım yakındır?

Miran; Yakın.

Miran; Yatakta kıvranacağın her gün bize ayrı ayrı yakın.

Miran; Merak etme.

Yaren; Ediyorum.

Yaren; Merak ediyorum.

Miran; Yaren,

Miran; Eğer iznin olursa sana bir hediye gönderebilir miyim?

Yaren; Ne hediyesi?

Miran; Geldiğinde görürsün.

Yaren; Peki.

Yaren; Bekliyorum o zaman.

Miran; Yarın elinde.

🍁

Anahtarı dresuarın üstüne indirdiğimde direk ilerleyip balkonun boydan boya cam olan kapılarını açtım. Güneş batmak üzereydi ve ben çok acıkmıştım. Birşeyler hazırlayıp yemeliydim. Tam yatak odama geçecektim ki kapının çaldığını duyduğumda tekrardan dış kapıya yöneldim.

Kapıyı açtığımda karşımda kuryeyi görmemle durdum. Sonra Miran'ın attığı mesajlar aklıma geldiğinde gülümsedim. "Yaren hanım?"

"Benim," dedim kapının arkasından çıkarak. Elindeki karton kutuyu bana uzattığında kucağındaki çiçekleri yeni yeni farkediyordum.

Kutuyu aldığımda çiçekleride bana uzattı. "Bunlarda sizin,"

Çiçekleri de aldığımda, "Teşekkür ederim," dedim.

"İyi akşamlar"

Kapıyı kapattığımda oturma odama geçip paketi yemek masasının üstüne indirdim. Çiçekleride yanına indirdiğimde paketi açtım. İçinden hiç beklemediğim şekilde bir erkek gömleği çıktı.

Gece mavisi bir erkek gömleğiydi yeni değildi bir kaç defa giyilmiş gibiydi. Gömleği açtığım an arasından bir not düştü. Elime alıp el yazısı ile yazılan notu fısıldayarak okudum.

'Geceden kalma gömleğimi giyeceğin sabahlara kadar bununla idare edecegiz'

Yüzümde gülümseme oluştuğunda dudaklarımdan bir kıkırtı döküldü. Çiçeğin üstünde ki notu aldım bu sefer. 'Gömlek tek öküzlük olurdu sanırım bunlarda güzelliğin için:)'

Dudaklarımı birbirine bastırdığımda saçlarımı geri iterek batan güneşe baktım. "Neydin ya sen böyle birden karşıma çıktın?" kendi kendime konuştuğumda ilerleyerek sehpanın üstündeki telefonumu aldım.

Yaren; Teşekkür ederim:)

Yaren; Keşke o gömleği senin üstünden ben çıkartıp alabilseydim ama...

Yaren'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin