▪Texting sıralamasında 22,4 Bin hikaye arasında 1. Sırada
▪Aşk sıralamasında 243 Bin hikaye arasında 5. Sırada bulunmaktayız...
Tarih; 28.08.2022
Hepinize teşekkür ediyorum, var olun🌷
~Yaren'im~
"Herşey net komutanım, Elçin hanımı gayet iyi duyabiliyiruz"
"Konumda bir sıkıntı var mı peki?"
"Hayır yok"
Önümdeki asker, Eray komutan ile telefonda konuşuyordu. Dört araba dolusu asker ile birlikte Elçin'i ve Miran'ı tuttukları yerin önündelerdi şimdi.
Hepimiz diken üstündeydik. Berzan'ın yaptığı anlaşmaya göre Miran'ı sadece Eray komutan almaya gelecekti. Ama herkes tutuldukları deponun arkasında pusuda bekliyordu Miran'ı teslim aldıkları an Elçin'i kurtaracaklardı.
Bir kaç hışırtı sesi duyulduğunda Eray komutanın üstündeki dinleme cihazından sesler geldi. "Burda bitmeyecek komutan tekrardan görüşeceğiz. Ama o zamana kadar emanetinizi alabilirsiniz"
İnleme sesi geldiğinde, Berzan'ın sesi tekrardan duyuldu. "Xatirê te"
Hoşçakal demişti. Demir bir kapının kapanama sesini duyudu tüm askeriye. "Miran aç gözlerini aslanım, bak burdayız geldik"
Birşey olmuştu. Yaralı mıydı? Vurulmuş muydu?
"Miran'ı aldım operasyon başlasın"
Sonra sesi kesildi. "Ne oldu? Niye sustu?"
"Büyük ihtimal sinyal kesiciler devreye girdi" dedi bilgisayarın başındaki asker.
"Nasıl haber alacağız?"
"Eğer ordan sağ çıkarlarsa gelirler buraya eğer bir kaç saat içinde haber alamazsak..."
Cümlesini tamamlamasına izin vermedim. "Bekleyecek miyiz?"
"Evet yenge, elimizden başka birşey gelmez" ayağa kalkıp kulaklığı çıkarttığında içimdeki çaresizliğin omuzlarıma ağır geldiğini hissettim. Bir şey yapamamak, sadece oturup beklemek canımı sıkıyordu.
Askeriyeden çıktığımda arka bahçeye doğru yürüyüp nefes almaya çalıştım. Güneş batıyordu, hava serinlemişti. Ilk buraya geldiğim zaman birlikte oturduğumuz banka oturdum.
Ne biliyor musun? Bazı şeyleri çok merak ediyorum. Ama en çok merak ettiğim sensin. Mesala iyi misin şuan? Başın ağrıyor mu? Üşüyor musun? Sıkıca sarabilirim çünkü. Korkuyor musun? Elini tutup bir daha asla bırakmam. Ağlıyor musun? Ömrümün sonuna kadar gözyaşlarını silebilirim. Yeter ki sen ağlama. Gülüyor musun? Ömrümün sonuna kadar gülüşünü izleyebilrim. Yaşamak istiyorum ama ben seni. Güldüğün şeylere beraber gülmek, ağladığın zaman beraber ağlamak, korktuğun zaman bende korkmak istiyorum. Heyecanlı olduğun zaman kalbinin atışını dinlemek istiyorum. Saatlerce gözlerinin içine bakmak istediğim zaman öpmek istiyorum. Saçlarınla oynayayım. Biraz sen öp beni biraz ben. Biraz sen sarıl biraz ben.
Yeterki sen iyi ol sevgilim, daha geçirecek çok zamanımız var.
Saat; 23:44
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaren'im
ChickLitYaren; Konum belirtiyorum Gökçe! Yaren; Hemen buraya geliyorsun! Yaren; Son defa söylüyorum! 0546****; Yanlış numara Yaren; Bak yaa Yaren; Bende yedim. Yaren; Dün geceden beri gelmemek için bin takla atıyorsun. Yaren; Kızım bak ben bu evi tek ba...